پاسار شیشه سکوریت | فریم شیشه سکوریت

امروزه یکی المان هایی که در طراحی نمای ساختمان ها و سازه های شهری، کاربرد فراوانی دارد، شیشه است. استفاده از شیشه توسط بشر دارای سابقه ای بسیار طولانی است و در تمامی اعصار، افراد مختلف در تزئینات و ساخت لوازم گوناگون از شیشه استفاده نموده اند. با پیشرفت علم و توسعه تکنولوژی در صنعت ساخت شیشه، انواع مختلفی از آن با ویژگی های خاص برای کاربردهای گوناگون تولید و برای مصرف در اختیار افراد قرار داده شد. یکی از این محصولات شیشه های سکوریت می باشد که با فناوری خاص تولید می شود. این شیشه با شفافیت فوق العاده، دارای قدرت تحمل ضربه و فشار بالایی بوده و از این جهت با شیشه های معمولی تفاوت دارد. یکی از کاربردهای شیشه های سکوریت که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و حسابی پرطرفدار شده، استفاده از شیشه سکوریت به عنوان درب ورودی می باشد که برای این منظور باید شیشه ها را در کنار هم قرار داد و برای انجام این کار به فریم بندی شیشه ها احتیاج داریم. ساز و کار با ارائه انواع درب های شیشه سکوریت توانسته جایگاه خوبی را در بازار میان مصرف کنندگان کسب نموده و رضایت مشتریان خود را در این زمینه فراهم نموده است.

چرا ساز و کار را انتخاب کنیم؟

  • توانایی بالا در زمینه طراحی و پیاده سازی پروژه های شیشه سکوریت و سابقه درخشان.
  • امکان ثبت سفارش بصورت اینترنتی در هر زمان و مکان
  • ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان

پاسار شیشه سکوریت

فریم شیشه سکوریت

برای نگه داشتن شیشه های سکوریت در کنار هم، به فریم احتیاج داریم این فریم ها با عنوان نگهدارنده یا پاسار در بازار شناخته می شوند که با استفاده از این تجهیزات می توان از استحکام کار اطمینان حاصل نمود. این فریم ها در انواع و رنگ های مختلفی در دسترس می باشد از پرمصرف ترین نوع پاسار موجود در بازار پاسار U و پاسار M را می توان نام برد. این فریم ها با ظاهری ساده، کارایی بالایی داشته و جز عناصر اصلی در نصب شیشه سکوریت می توان از آن نام برد. پاسار شیشه سکوریت با ضخامت های مختلفی در بازار وجود دارند که فاکتور اصلی در انتخاب ضخامت این فریم ها، ضخامت شیشه سکوریت مورد استفاده می باشد.

قیمت پاسار شیشه سکوریت | قیمت فریم شیشه سکوریت

به منظور نگهداشتن شیشه های سکوریت در کنار یکدیگر و نصب این نوع شیشه به عنوان درب و یا جدا کننده فضا، دور این شیشه ها را با فریم می پوشانند. فریم های دو تکه 3.5 سانتیمتری با نوار برای شیشه سکوریت از ابزار پرکاربرد در این صنعت می باشد. با استفاده از فریم های دو تکه، درب های شیشه سکوریت معمولی ظاهری مشابه درب های اتوماتیک پیدا خواهند کرد. در قیمت گذاری فریم شیشه سکوریت، عوامل مختلفی اثرگذار است. یکی از این عوامل جنس فریم ها می باشد. فریم های با جنس استیل 304 به دلیل مقاومت بیشتر در مقابل نم، رطوبت و خوردگی معمولا قیمت بیشتری نسبت به فریم های شیشه سکوریت تولید شده با استیل 201 دارند. فریم های شیشه سکوریت استیل 304 را با پوششی به رنگ استیل طلایی، آبکاری می کنند که باعث جذابیت بیشتر و زیبایی این تجهیزات می شود. سازوکار با تجربه ای ارزشمند در زمینه فروش شیشه های سکوریت توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را در این سال ها چه از نظر هزینه و چه از نظر کیفیت کار فراهم آورد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت شیشه سکوریت و اطلاع از هزینه های جانبی از جمله هزینه های مربوط به یراق آلات با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید.
به منظور جا انداختن شیشه سکوریت بر روی ریل اصلی اول باید شیشه سکوریت را فریم بندی نمود. دور تا دور هر شیشه را با پروفیل هایی بصورت عمودی و افقی پوشش می دهند. پروفیل هایی که به شکل افقی بر لبه پایینی و بالایی شیشه نصب می شوند را پروفیل کف و پروفیل هایی که در راستای عمودی در طرفین شیشه قرار می گیرد را پروفیل بغل می نامند. به مجموعه هر جام شیشه بعلاوه پروفیل های مونتاژ شده بر روی آن، یک لت گفته می شود که برای هر درب برقی شیشه ای مجموعا به چهار لت که شامل دو لت ثابت و دو لت متحرک می باشد، نیاز داریم. فریم های شیشه سکوریت در جنس استیل و آلومینیوم عرضه می شوند که پاسار شیشه آلومینیومی معمولا پرمصرف تر می باشد.

قیمت پاسار شیشه سکوریت | قیمت فریم شیشه سکوریت

زوار شیشه سکوریت | پروفیل شیشه سکوریت

از تجهیزات پرمصرف و مهم در صنایع ساخت درب های شیشه ای، فریم یا زوار شیشه سکوریت می باشد. این فریم ها در رنگ های متنوعی مثل طوسی، سفید و ... در بازار وجود دارند همچنین می توان این فریم ها را با استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک، رنگ کرد. اما با توجه به استقبال مصرف کنندگان و مزایای بیشمار، اکثر کارخانه ها تولیدات خود را با جنس استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم روکش دار به بازار مصرف عرضه می کنند. اما با این وجود نمی توان سلایق مختلف را نادیده گرفت و تولیدکنندگان این فریم ها را به دلیل قرار داشتن در معرض دید و لزوم هماهنگی با محیط پیرامون در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می نمایند.
به دلیل تاثیر بالایی که درب های شیشه ای در زیباسازی فضای ساختمان ها دارند و همچنین اهمیت امنیت و ایمنی در استفاده از این درب ها، این تجهیز به شدت در مرکز توجه طراحان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. درب های شیشه ای را می توان در سایز و اشکال مختلف سفارش داد. البته درب های شیشه ای با این که کاملا از جنس شیشه به نظر می رسند، نمی توانند تنها از متریال شیشه سکوریت تشکیل شوند و برای نصب و استفاده از آن ها ملزم به استفاده از انواع یراق آلات می باشیم که مهمترین آن فریم های پوشاننده دورتادور شیشه می باشد. از آن جایی که لبه های شیشه سکوریت نسبت به سایر قسمت های آن آسیب پذیری بالاتری دارد، استفاده از فریم ها در لبه آن کاملا منطقی می باشد. این فریم ها با وجود نوارهای لاستیکی که در داخل آن تعبیه شده در نقش حفاظ برای لبه های شیشه سکوریت عمل می کند و از آسیب دیدن شیشه جلوگیری کرده و امکان قرار گرفتن آن ها در کنار یکدیگر را فراهم می کند.
بسته به محل نصب درب و میزان و نوع کاربرد آن باید به صورت دوره ای نوارهای لاستیکی را مورد بازبینی قرار داده و در صورت لزوم اقدام به تعویض آن ها نمود. لازم به ذکر است استفاده از فریم های فلزی با کیفیت بالا می تواند تا سالیان طولانی، نیاز ما به تعویض درب را مرتفع نماید. برای ثبت سفارش انواع درب های با کیفیت از جنس شیشه سکوریت با فریم بندی مرغوب با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
+1
سلام اوقات به کام. برای شیشه سکوریت با ضخامت 12 میل چه فریمی مناسبه؟
به نقل از محمد اصلانی:
سلام اوقات به کام. برای شیشه سکوریت با ضخامت 12 میل چه فریمی مناسبه؟


سلام , و عرض ادب. جناب آقای اصلانی بهترین گزینه برای فریم بندی شیشه سکوریت 12 میل، استفاده از از فریم 3 سانت 2 تیکه می باشد.