کارخانه شیشه سکوریت تبریز

شرکت‌ها با برندهای مختلفی در ایران شیشه سکوریت تولید می‌کنند. از معروف‌ترین تولید کنندگان شیشه سکوریت می‌توان به شیشه سکوریت اصفهان، شیشه سکوریت انار، کارخانه شیشه سکوریت تبریز اشاره کرد. اما اولین تولید کننده شیشه سکوریت در ایران میرال بوده است. به همین خاطر اکثر مردم خصوصاً قدیمی‌ها شیشه سکوریت را تحت عنوان شیشه میرال می‌شناسند. شیشه سکوریت به صورت لایه به لایه است به همین خاطر مانع پیشروی اشیا می‌شود و امنیت ساختمان را افزایش خواهد داد. کارخانه شیشه سکوریت تبریز را به عنوان شیشه نشکن هم می‌شناسند. شیشه سکوریت برای تراس از مناسب ترین شیشه ها است و ایمنی بسیار بالایی دارد.

کارخانه شیشه سکوریت تبریز در ضخامت ۳ تا ۲۰ میلیمتر تولید می‌شود. طرح و رنگ‌های که کارخانه شیشه سکوریت تبریز به بازار عرضه می‌کند، شامل ۴ مدل است:

  • شیشه سکوریت تبریز شفاف
  • شیشه سکوریت تبریز فلوت
  • شیشه سکوریت تبریز مشجر
  • شیشه سکوریت تبریز رفلکس

اما کارخانه شیشه سکوریت تبریز محصولات خود را از لحاظ شکل و ظاهری هم به سه دسته تقسیم کرده است:

  • شیشه سکوریت تبریز خم
  • شیشه سکوریت تبریز تاشو
  • شیشه سکوریت تبریز سند بلاست

کدام کارخانه‌های شیشه سکوریت در تبریز هستند

کدام کارخانه‌های شیشه سکوریت در تبریز هستند

در پاسخ به این سؤال که کدام کارخانه شیشه سکوریت در تبریز هستند؟ باید گفت کارخانه‌های شیشه سکوریت در تبریز زیاد هستند، اما مهم‌ترین این تولید کنندگان عبارت اند از:

  • صنایع شیشه آذر جام تبریز با نام تجاری
  • شرکت سهند فلوت تبریز
  • شرکت صنایع آذر
  • شرکت ایمنی سهند تبریز
  • کارخانه شیشه سکوریت تبریز

این در واقع می‌توان گفت همه این شرکت‌ها و کارخانه‌ها زیر مجموعه کارخانه شیشه سکوریت تبریز هستند. هر کدام یک مدل و یک طرح شیشه تولید می‌کنند به همین خاطر هر کدام یک نام مختص به خود دارند. کارخانه شیشه سکوریت تبریز در سال ۱۳۸۴ با مساحتی بیش از ۱۴ هکتار تأسیس شد. این کارخانه به عنوان بزرگ ترین پروژه صنعتی استان آذربایجان شرقی شناخته شده است. این کارخانه به عنوان اولین تولید کننده شیشه فلوت آغاز به کار کرده است.

ساختمان‌ها و سالن‌های کارخانه شیشه سکوریت تبریز شامل سالن های تولید، انبار، واحد اداری، خرماتی، تعمیراتی، نیروگاه برق و... است. ظرفیت تولید کارخانه شیشه سکوریت تبریز بیش از ۳۵۰ تن در روز است.

کیفیت شیشه سکوریت تبریز

کیفیت شیشه سکوریت تبریز

همان طور که در قسمت‌های قبل گفته شد، کیفیت شیشه سکوریت تبریز مقاوم‌تر و مستحکم‌تر از شیشه‌های دیگر است. مقاومت شیشه سکوریت تبریز در برابر فشار یکی از مزیت‌های این شیشه است. در صورت شکسته شدن شیشه سکوریت تبریز به پودر می‌شود و به صورت قطعه‌های کوچکی که خطری ندارد و برنده نیست تبدیل خواهد شد. تحمل حرارتی شیشه سکوریت تبریز نسبت به شیشه‌های معمولی بالاتر است. در واقع شیشه سکوریت تبریز قادر است حرارت تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند. اما شیشه‌های معمولی نهایتاً تا ۶۰ درجه سانتی گراد حرارت را می‌تواند تحمل کند. شیشه سکوریت تبریز را برای شیشه‌های ساختمان، شیشه‌های دور دوشی، پارتیشن بندی، پله، جان پناه، استخرهای شیشه ای و حتی درب‌های شیشه ای می‌توان استفاده کرد.

شیشه سکوریت تبریز دارای استانداردهای بین المللی است و علامت استاندارد ملی را هم دارد. این شیشه فاقد هرگونه موج است، عایق بندی صوتی و حرارتی بسیار عالی هم دارد. نکته قبل از خرید توجه داشته باشید قبل از نصب شیشه باید جای دستگیره‌ها و قفل‌ها برای سوراخ کاری به طور دقیق مشخص شود و درآورده شود. بعد از خرید و نصب امکان سوراخ کاری وجود ندارد. شیشه سکوریت رنگی را می توان در مکان های مختلفی به کار برد و کاربردهای فراوانی دارد، اطلاعات بیشتر را می توانید در مقالات سازوکار مطالعه کنید.

کارخانه شیشه تبریز

کارخانه شیشه تبریز

کارخانه هایی که در تبریز بنا شده اند را به شما معرفی کردیم. کارخانه های تولید شیشه در تبریز از با کیفیت ترین کارخانه های تولیدی در کشور هستند که با به کارگیری به روزترین تکنولوژی و پیشرفته ترین دستگاه ها توانسته اند مرغوب ترین شیشه را در کشور به تولید برسانند. کارخانه شیشه تبریز همچنین درجه یک ترین متریال ها را برای تولید شیشه استفاده می کند و به همین دلیل توانسته است در مدتی کوتاه، شیشه را مطابق با استانداردهای جهانی تولید کند. اگر قصد خرید شیشه را دارید، بهتر است از کارخانه شیشه تبریز خرید خود را انجام دهید، این کارخانه ها در ساخت مدل های متنوع شیشه تبحر دارند و می توانید شیشه ساده، شیشه سکوریت، شیشه لمینت، شیشه فلوت، شیشه دو جداره و تک جداره و... را از این کارخانه ها تهیه کنید. مجموعه آریا سازوکار ارائه دهنده شیشه های کارخانه شیشه تبریز است.

سخن آخر

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آریا ساز و کار کلیه نمونه‌های بهترین شیشه سکوریت موجود در بازار ایران را مشاهده کنید. همچنین برای استعلام قیمت، مشاوره خرید شیشه سکوریت می‌توانید از طریق پشتیبانی و راه‌های ارتباطی که در سایت درج شده با کارشناسان در ارتباط باشید. کلیه مراحل فروش، اجرا و نصب توسط شرکت آریا سازو کار انجام می‌شود. قیمت گلخانه شیشه ای نیز در سایت آریا سازوکار اقتصادی و به صرفه است، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
لطفا جهت خرید شیشه شماره تماس ارسال بفرمایید
با سلام شماره تلفن 03191010110

سوالات متداول شیشه سکوریت در تبریز

مرکز فروش شیشه سکوریت در تبریز کجاست؟

اگر قصد خرید شیشه سکوریت در تبریز را دارید و مرکز فروش معتبری را نمی شناسید، می توانید از طریق تماس با مجموعه آریا سازوکار، شیشه سکوریت مدنظر خود را در تبریز تحویل بگیرید.

چند کارخانه تولید شیشه سکوریت در تبریز هستند؟

باید گفت کارخانه‌های شیشه سکوریت در تبریز زیاد هستند، اما مهم‌ترین این تولید کنندگان عبارت اند از: صنایع شیشه آذر جام تبریز با نام تجاری، شرکت سهند فلوت تبریز، شرکت صنایع آذر، شرکت ایمنی سهند تبریز و کارخانه شیشه سکوریت تبریز.