تولید کننده یراق آلات شیشه سکوریت

یراق آلات شیشه سکوریت لوازمی هستند که برای نصب و حرکت شیشه‌های سکوریت مورد استفاده قرار می‌گیرند. یراق آلات شیشه سکوریت همچنین در کیفیت عملکرد و طول عمر آن نقش مهمی ایفا می‌کنند. پس انتخاب یراق آلاتی با کیفیت بالا در نصب شیشه سکوریت بسیار مهم است. اگر یراق آلات شیشه سکوریت مرغوب نباشند، عملکرد شیشه مطلوب نیست و طول عمر آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد.  حتی در برخی از موارد خودکشی شیشه سکوریت به خاطر استفاده از یراق آلات نامرغوب است. در نتیجه خرید این وسایل از منابع نامعتبر تنها باعث افزایش هزینه‌های شما خواهد شد. در کنار این نکات باید در نظر گرفت که نصب یراق آلات نیاز به مهارت دارد و باید از افرادی متخصص در این زمینه درخواست همکاری داشته باشید.
تولید کننده‌های یراق آلات شیشه سکوریت باید کار خود را با بالاترین کیفیت انجام دهند و محصولات با کیفیتی روانه بازار کنند. در بسیاری از موارد از شیشه سکوریت‌هایی به اندازه بزرگ‌تر از حد معمول استفاده می‌شود. در صورتی که برای نصب این شیشه‌های جام از یراق آلات شیشه سکوریت مناسب استفاده نشود، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به یک مجموعه وارد شود.

تولید کننده یراق آلات شیشه سکوریت

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

شناخت انواع یراق آلات شیشه سکوریت به شما کمک می‌کند که تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید و هنگام نصب با مشکل خاصی مواجه نشوید.

  • لولا: یکی از مهم‌ترین یراق آلات شیشه سکوریت لولا است. به طور کلی وظیفه لولا اتصال دو جسم به یکدیگر است. لولا‌ها بلبرینگی مکانیکی هستند که مانند مفصل، زاویه‌ای محدود برای حرکت ایجاد می‌کنند. لولا وزن شیشه را نیز تحمل می‌کند و در انواع مختلفی مثل لولای استوپی، حمامی و پارتیشن در بازار عرضه می‌شود.
  • ریل: این نوع از یراق آلات شیشه سکوریت برای شیشه‌هایی که بصورت کشویی و ریلی باز و بسته می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریل‌ها نیز انواع مختلف با کارایی متفاوتی دارند.
  • قفل شیشه سکوریت: برای افزایش ایمنی از این یراق آلات شیشه سکوریت استفاده می‌شود. قفل شیشه با توجه به محل قرار گیری مدل‌های متفاوتی دارد. قفل دستگیره‌دار فرودگاهی، قفل پارتیشن هوبه، قفل کمری، قفل پارتیشن مرونی ایتالیا و قفل ۱۰۵ از مدل‌های مختلف قفل‌های شیشه سکوریت محسوب می‌شوند. جنس قفل‌های شیشه سکوریت اغلب از استیل است.
  • ضربه گیر: یکی دیگر از یراق آلات شیشه سکوریت ضربه‌گیر است. ضربه گیر پلاستیک فشرده شفافی است که روی درب‌های ریلی و کشویی نصب می‌شود. وظیفه این یراق آلات شیشه سکوریت پر کردن فضای بین درب شیشه سکوریت و دیوار یا فریم می‌باشد.
  • فریم: فریم نیز از انواع یراق آلات شیشه سکوریت است که روی دیوار یا زمین نصب شده و وظیفه مهار شیشه و جلوگیری از لرزش آن را بر عهده دارد. این وسیله در مقاومت شیشه سکوریت نقش مهمی ایفا می‌کند.
  • استوپ: نوعی یرق آلات شیشه سکویت است که برای نگهداری وزن شیشه و حرکت روان آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. داخل استوپ روغنی وجود دارد که کاربرد آن پیشگیری از تأثیر تغییرات دما در فصل‌های مختلف است. استوپ‌ها در دو نوع توکار و روکار موجود می باشند. برای نصب این نوع از یراق آلات شیشه سکوریت، بصورت توکار باید زمین را کند. بنابراین در شرایطی که امکان کندن زمین وجود ندارد، از استوپ‌های روکار استفاده می‌شود.
  • بست: این قطعه هم جزو یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد که برای اتصال شیشه‌ها به یکدیگر یا اتصال آن‌ها به دیوار کاربرد دارد. بست‌ها در انواع مختلفی از جمله بست۸۰*۴۰، ۱۲۰، ۱۰۸، گرد (۱۳۱)، نبشی و گونیایی هستند.

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

چرا یراق آلات مهم هستند

یراق آلات از زمان‌های دور در زندگی انسان‌ها حضور داشته‌اند. یراق آلات شیشه سکوریت نیز محصولاتی هستند که به همراه ساخت شیشه سکوریت‌ها تولید و روانه بازار شده‌اند. این تجهیزات در این صنعت نیز وظیفه تسهیل کارها را بر عهده دارند.
شیشه سکوریت‌ها، نوع خاصی از شیشه هستند که با استفاده از شوک حرارتی تغییراتی در ساختار آن‌ها به وجود می‌آید. این تغییرات باعث می‌شود که شیشه سکوریت‌ها نسبت به شیشه‌های با ضخامت برابر، مقاومت بیشتری داشته باشند. شیشه سکوریت‌ها هنگام شکسته شدن لبه‌های تیز ایجاد نمی‌کنند و به دلیل ساختار مقاومی که دارند در فضاهای مختلف تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در گذشته ابعاد شیشه سکوریت محدودیت‌های بسیاری داشت، اما امروزه با استفاده از کوره‌های افقی می‌توان شیشه سکوریت‌هایی با ابعاد بسیار بزرگ‌تر تولید کرد. بنابراین برای شیشه‌های بزرگ‌تر نیاز به یراق آلات شیشه سکوریت محکم‌تری خواهیم داشت. استفاده از یراق آلات مناسب برای نصب این نوع شیشه باعث افزایش طول عمر آن و تسهیل روند نصب می‌شود. یراق آلات پارتیشن شیشه ای در ساز و کار موجود است.

کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت

کارخانه های بسیاری در کشورمان هستند که یراق آلات شیشه سکوریت را تولید می کنند. لازم است بدانید که این کارخانجات علاوه بر تامین نیاز های داخلی، صادرات به کشور های حاشیه خلیج فارس، عراق و... را انجام می دهند، به همین خاطر این موضوع نشان دهنده این است که این کارخانجات با بهترین کیفیت و متریال یراق آلات شیشه سکوریت را تولید می کنند. فروشگاه آریا سازوکار یکی از مراکز مهم فروش یراق آلات شیشه سکوریت از بهترین کارخانه های کشور است. اگر قصد خرید یراق آلات شیشه سکوریت از کارخانه های کشور را دارید، فروشگاه آریا سازوکار بهترین گزینه برای شما است.

کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت

مرکز فروش یراق آلات شیشه سکوریت

با نگاهی کوتاه به صنعت یراق آلات در مرکز فروش و بازار این صنعت که یکی از شاخه‌های آن یراق آلات شیشه سکوریت می‌باشد، در دست شرکت‌های ایرانی است و محصولات خارجی تقریبا جایی در بازار ایران ندارند. همچنین شرکت‌های ایرانی علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، به کشور‌هایی از قبیل عراق، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس، صادرات انجام می‌دهند. این نشان دهنده کیفیت بالای یراق آلات ایرانی و قابل رقابت بودن آنها در بازار جهانی است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول تولید کننده یراق آلات شیشه سکوریت

مرکز فروش یراق آلات شیشه سکوریت از بهترین تولید کننده های کشور کجاست؟

فروشگاه آریا سازوکار بهترین مرکز فروش یراق آلات شیشه سکوریت از بهترین کارخانجات کشور است.

تولید یراق آلات شیشه سکوریت در ایران چگونه است؟

یراق آلات شیشه سکوریت در ایران توسط بهترین کارخانجات با بهترین متریال و کیفیت تولید می شوند.

یراق آلات شیشه سکوریت که با کیفیت بالا در کارخانجات کشور تولید می شوند کدامند؟

لولا، ریل، قفل شیشه، ضربه گیر، فریم، استوپ و بست جزو یراق آلاتی هستند که توسط کارخانجات برتر کشور تولید می شوند.