قفل شیشه سکوریت دو طرفه

امروزه در صنایع مختلف از انواع شیشه به وفور استفاده می شود، شیشه سکوریت یکی از پرکاربردترین مدل آن ها است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. این محصولات در انواع سایز، ضخامت، برند و ... متفاوت طی فرآیندهای خاصی با متریال با کیفیت تولید و به بازار عرضه می شوند از این رو هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند بهترین نوع آن را خریداری نماید. در نصب این محصولات باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا نتیجه نهایی کار رضایت بخش باشد. یکی از این نکات یراق آلات مورد استفاده برای این محصولات است که در انواع بسیار متنوعی موجود هستند. قفل دو طرفه یکی از پرمصرف ترین یراق آلات برای شیشه سکوریت است که با کیفیت، مدل، جنس و ... مختلف می توان آن را تهیه کرد. در واقع برای ایجاد امنیت درب و پنجره های شیشه ای باید از قفل های مخصوص استفاده کرد که امروزه با پیشرفت علم و فناوری انواع بسیار مختلفی از این محصولات برای باز و بسته کردن تولید می شود. محل نصب این محصولات اغلب در بخش های میانی است اما در برخی موارد در قسمت پایین یا بالا نیز نصب می شوند. ساختار اغلب این محصولات از استیل ضد زنگ است و سیستم امنیتی بالایی دارند از این رو با اطمینان خاطر می توان از آن ها استفاده کرد.

قفل شیشه سکوریت دو طرفه

قفل شیشه سکوریت دو طرفه چیست؟

به طور کلی این سوال برای افرادی که با این محصولات سرو کار دارند پیش می آید که قفل شیشه سکوریت دو طرفه چیست؟ در واقع این محصولات برای بالا بردن ایمنی ساختمان ها، فروشگاه ها، ادارات و ... مورد استفاده قرار می گیرند. کارخانه های بسیاری در داخل و خارج کشور وجود دارند که این یراق آلات را با کیفیت بالا در ابعاد، مدل، برند، رنگ و ... متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند. اغلب این یراق آلات از جنس استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم هستند و اکثر آن ها طراحی ویژه ای برای سیستم امنیتی دارند. این نوع از یراق آلات سیستم دو طرفه دارند و درون درب یا پنجره قرار می گیرند و این امکان را فراهم می کنند که از هر دو طرف بتوان عمل باز و بسته کردن را انجام داد. دقت داشته باشید برای نصب این یراق آلات باید در مراحل ساخت اقدام کرد در غیر این صورت ممکن است برا سوراخ کردن شیشه سکوریت موجب شکستگی و آسیب شود. با این تفاسیر هر گونه تغییر برای نصب این یراق آلات باید در مراحل تولید و قبل از نصب انجام شود و انجام این کار را حتما به افراد متخصص و ماهر در این زمینه بسپارید.

قفل شیشه سکوریت دو طرفه چیست؟

انواع قفل شیشه سکوریت دو طرفه

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد برای ایجاد ایمنی در درب و پنجره ها می توان از قفل های مخصوص استفاده کرد. این یراق آلات انواع بسیار متفاوتی دارند که باید بر حسب نیاز و با در نظر گرفتن عوامل خاصی بهترین نوع آن را خریداری کرد. با این تفاسیر آشنایی با انواع قفل شیشه سکوریت دو طرفه می تواند در انتخاب بهتر به مصرف کنندگان کمک کند. در زیر به برخی از این یراق آلات اشاره شده است که با توجه به سفارش مشتری می توان ساختار آن ها را دو طرفه کرد:

  • مدل دیجیتال: یکی از پرکاربردترین مدل ها است که امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات با سنسورهای انگشتی یا ریموت کنترل ساختار جذاب تری پیدا کرده اند. این یراق آلات را می توان در مدل، ابعاد، برند و ... متفاوت خریداری کرد و برای افزایش امنیت از رمزهای دوبل استفاده کرد. این مدل برای بخش هایی که امنیت حساسی دارند بسیار مناسب و کاربردی هستند.
  • مدل پارتیشن هوپه: مدل پارتیشن هوپه زیبایی بی نظیری دارد و برای درب های ظریف بسیار مناسب است. در واقع طراحی خاص و چشم نواز این یراق آلات کمک می کند ظرافت کلی کار تکمیل شود. این یراق آلات با تکنولوژی به روز و پیشرفته تولید می شوند از این رو امنیت بسیار بالایی ایجاد می کنند.
  • مدل فرودگاهی: ایمن ترین قفل شیشه سکوریت مدل فرودگاهی است که در بازار جایگاه ویژه ای دارد و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل برای درب های داخلی و خارجی مناسب است و با استفاده از آن ها می توان امنیت محیط را تا حد زیادی افزایش داد. این مدل در بیرون با کلید و در داخل با شاسی مخصوص باز می شود و اغلب برای نصب در داخل درب جاسازی می شوند.

انواع قفل شیشه سکوریت دو طرفه

کاربرد قفل شیشه سکوریت دو طرفه

با توجه به مطالبی که در بخش های بالایی به آن ها اشاره شد این یراق آلات در انواع متفاوتی تولید می شوند از این رو دارای کاربردهای متفاوتی نیز هستند که هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند بهترین مدل آن را تهیه کند. اما کاربرد کلی انواع این یراق آلات افزایش امنیت و حفاظت است که نصب آن ها به صورت توکار و برش خورده انجام می شود.

عکس شیشه سکوریت

نظرات خود را با ما در میان بگذارید