ضربه گیر شیشه | فروش انواع درزگیر شیشه سکوریت

آیا شما تا به حال کلمه ضربه گیر یا درزگیر شیشه به گوشتان خورده است؟ ممکن است هنگام نصب شیشه سکوریت، نصابان شما را به استفاده از ضربه گیر تشویق کنند. آیا استفاده از ضربه گیر و درزگیر ضروری است یا فقط برای دریافت پول بیشتر این پیشنهاد به شما داده شده است؟ برای اینکه بتوانید جواب سوال خود را دریافت کنید با گروه سازوکار همراه باشید.

ضربه گیر شیشه چیست؟

ضربه گیر های شیشه وسیله ای است که اغلب از جنس پلاستیک می باشد. پلاستیک استفاده شده در درزگیر دارای فشردگی زیادی است. این وسیله را بر روی درب هایی که از شیشه سکوریت ساخته می شوند نصب می کنند. فایده استفاده از ضربه گیر این است که باعث محافظت از شیشه سکوریت خواهد شد و مانعی برای برخورد شیشه به شیشه رو به رو و یا دیوار خواهد بود. ضربه گیر های شیشه ای را معمولا بر روی درب های شیشه ای کشویی، درب های شیشه ای ریلی و یا درب های استوپی نصب می کنند.
ضربه گیر های مخصوص شیشه سکوریت را با نام درزگیر پفکی نیز می توان در بازار یافت. با استفاده از این ضربه گیر ها درز بین درب های شیشه سکوریت و شیشه و یا درب با دیوار پر می شود. ضربه گیر های موجود در بازار اغلب دارای طولی به اندازه 220 و 250 سانتی متر می باشند. شکل ضربه گیر های شیشه سکوریت به صورتی است که نمای شیشه را بد و نامطلوب نخواهد کرد و با نوع شیشه هماهنگی خواهد داشت.

درزگیر شیشه چیست؟

از درزگیر های شیشه برای پر کردن فاصله بین دو شیشه، ممانعت از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم و ... استفاده می شود.
استفاده از درزگیر های شیشه سکوریت دارای مزیت هایی است که استفاده از آن ها را بر روی شیشه های سکوریت لازم می کند. افزایش ایمنی و بالا بردن سطح این نوع شیشه ها در بهینه کردن مصرف انرژی از جمله موارد مهم به شمار می آید. درز گیر هایی با عنوان درز گیر رو به کنار در درب های کشویی و ریلی کارآیی دارند. این درزگیر ها دارای لبه های 3 سانتی متری می باشند. با استفاده از این نوع درزگیر از ورود گرد و خاک و نفوذ هوای سرد به درون ساختمان جلوگیری می شود. با استفاده از درزگیر احتمال آسیب دیدن شیشه سکوریت یا به اصطلاح لب پر شدن آن تا درصد بسیار بالایی کمتر می شود.

درزگیر شیشه چیست؟

مزایای درزگیر شیشه سکوریت

همانطور که در بالا گفتیم استفاده از درزگیر شیشه مزایای زیادی دارد از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت تا دماهای مثبت و منفی 150 درجه سانتی گراد
  • ممانعت از خوردگی و لب پر شدن شیشه سکوریت
  • نصب سریع و آسان
  • دارای استاندارد های لازم و ...

قیمت درزگیر شیشه سکوریت

درزگیر ها برای درب های اتومات و نیمه اتومات به وفور استفاده می شوند. مصرف کنندگان برای اطلاع از قیمت درزگیر های شیشه باید آن را از ابزار و یراق آلات شیشه سکوریت محسوب کنند و برای آن از سایت ها و یا نمایندگی های مجاز شیشه های سکوریت به استعلام قیمت بپردازند.
با توجه به فناوری ساخت انواع ضربه گیر و درزگیر شیشه سکوریت قیمت ثابتی برای آن ها وجود ندارد و می تواند به صورت دوره ای متفاوت باشد. کارشناسان فروش سایت های مختلف در خدمت رسانی برای فروش این محصولات و اعلام قیمت آمادگی دارند تا اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار دهند. 

انواع درزگیر شیشه سکوریت

انواع درزگیر شامل موارد زیر می باشند.
• درزگیر رو به جلو
• درزگیر رو به کنار
• درزگیر استوپی

درز گیر هایی که برای شیشه های سکوریت استفاده می شوند برای اینکه ظاهر شیشه را بد نما نکنند از نوع پلاستیکی و شفاف ساخته می شوند. استفاده از درزگیر های نامرغوب و بی کیفیت باعث می شود که درزگیر ها بعد از مدتی ظاهر خود را از دست بدهند بد رنگ و بد نما شوند که در این صورت باید حتما تعویض شوند.
درزگیر هایی که با عنوان درزگیر استوپی و یا رو به جلو مورد استفاده قرار می گیرند مخصوص درب های لولایی و استوپی است. این نوع از درزگیر ها با طول 20 سانتی متر ساخته می شوند و به راحتی روی شیشه نصب می شوند.

انواع درزگیر شیشه سکوریت

جدید ترین انواع درزگیر شیشه سکوریت

انواع درزگیر را می توان در انواع پلاستیکی شفاف و آلومینومی در بازار یافت. درزگیر های شیشه سکوریت از جنس آلومینیوم به تازگی وارد بازار شده اند و عیوب درزگیر های پلاستیکی را نخواهند داشت. درزگیر های آلومینیوم با نوار مویی را می توان از جمله بهترین انواع درزگیر برای شیشه سکوریت دانست. این نوع از درزگیر ها دارای درصد ایزولاسیون بیشتری نسبت به انواع پلاستیکی می باشند و با گذشت زمان تغییری در رنگ و ماهیت آن ها ایجاد نخواهد شد که در نتیجه این امر، عمر شیشه سکوریت بیشتر می شود.

جدید ترین انواع درزگیر شیشه سکوریت

خرید درزگیر شیشه سکوریت

برای خرید انواع ضربه گیر و درزگیر شیشه های سکوریت می توان آن ها را از ابتدای نصب شیشه های سکوریت به همراه دیگر ابزار و یراق آلات مورد استفاده قرار داد. در صورت نیاز به تعویض درزگیر و یا ضربه گیر می توان به خرید آن ها از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا سایت های مربوط به شرکت های سازنده مراجعه کرد. در این سایت ها امکان بررسی انواع درزگیر و مقایسه آن ها وجود خواهد داشت و امکان خرید مشتری متناسب با نیاز فراهم شده است. با راهنمایی از کارشناسان فروش و استعلام قیمت می توان محصول مورد نظر را به راحتی سفارش داد.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید