درزگیر شیشه سکوریت چیست؟

درزگیر شیشه سکوریت که به شکل نواری پلاستیک مانند در بازار مشاهده می شود، یک وسیله کاربردی و بسیار مهم در نصب درب شیشه سکوریت است. این درزگیر به خوبی تمامی منافذ را پوشش می دهد و از ورود هرگونه گردوخاک و آلودگی به داخل جلوگیری می کند، همچنین می توان درزگیر شیشه سکوریت را نوعی عایق صدا که مانع از ورود صدا می شود نیز معرفی کرد. در ادامه این مطلب به بررسی کاربرد درزگیر شیشه سکوریت می پردازیم. برای کسب اطلاعات تا انتهای مقاله همراه ما باشید. شما عزیزان می توانید قیمت در شیشه سکوریت را از ساز وکار استعلام کنید.

درزگیر شیشه سکوریت چیست؟

کاربرد درزگیر شیشه سکوریت چیست؟

با تولید درزگیر شیشه سکوریت در کارخانجات، تکنولوژی عایق کاری در تولید درب های سکوریت با پیشرفت و تحول بزرگی مواجه شد. این محصولات علاوه بر کاربرد معمولی که دارند، عایق صدا، آلودگی، گردوغبار و... نیز هستند. درزگیر شیشه سکوریت باعث می شوند تا ایمنی و مقاومت در شیشه تا حد زیادی افزایش پیدا کند و این یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده در خرید محصول است. درزگیر شیشه سکوریت اصولا در اجرای درب های شیشه سکوریت به خصوص نوعی از آن ها که به شکل ریلی یا کشویی نصب می شوند کاربرد دارد. این قطعه در قسمت پایینی درب تعبیه می شود و از ضربه خوردن یا آسیب دیدن شیشه که می تواند بر اثر عوامل مختلف باشد به خوبی جلوگیری می کند. به این نوع درزگیر، به دلیل نوع نصب شدن آن، درزگیر رو به کنار می گویند. اصولا شکاف ها و فاصله های ایجاد شده بین دو شیشه را نیز به کمک همین درزگیر پر می کنند، علاوه بر تمامی موارد گفته شده، استفاده از این محصول، ظاهری زیبا و خاص تر به کار شما می بخشد و انسجام بیشتری به آن می دهد. برخی از مزیت های استفاده از درزگیر شیشه سکوریت عبارتند از:

  • جلوگیری کردن از ورود باران و سرما به داخل و کمک به کاهش هدر رفت انرژی
  • قابلیت انعطاف بسیار بالا
  • مقاومت و استحکام بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف. (دماهای بسیار پایین از 150- تا دماهای بسیار بالا 110+)
  • جلوگیری از لپ پر شدن و شکستن شیشه

  • امکان نصب و اجرای بسیار آسان و راحت

کاربرد درزگیر شیشه سکوریت چیست؟

خرید درزگیر شیشه سکوریت

برای خرید درزگیر شیشه سکوریت به شما پیشنهاد می کنیم در قدم اول نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر این نوع کالا را شناسایی کنید. این مجموعه ها محصولات خود را با استانداردها و کیفیت ساخت بسیار بالا به شما ارائه می کنند و کالای مورد نظرتان را با قیمت های مناسب و متعارف در اختیارتان قرار می دهند. یکی از فروشگاه های فعال و پیشتاز در این زمینه سازو کار است که تمامی محصولات خود را با ضمانت سلامت و کیفیت روانه بازار می کند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید و در جریان جدیدترین مدل های درزگیر شیشه سکوریت قرار بگیرید. این سایت علاوه بر مشخصات ساخت و ظاهری محصولات، قیمت روز آن ها را بر طبق آخرین تغییرات و نوسانات بازار در دسترس عموم قرار می دهد. همچنین قفل دیجیتال شیشه سکوریت از تکنولوژی های جدید و به روز است که مزیت های بسیار زیادی دارد و می توانید درباره آن مطالعه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول درزگیر شیشه سکوریت

کاربرد درزگیر شیشه سکوریت چیست؟

درزگیر شیشه سکوریت علاوه بر کاربرد معمولی که دارند، عایق صدا، آلودگی، گرد و غبار و... نیز هستند. درزگیر شیشه سکوریت باعث می شوند تا ایمنی و مقاومت در شیشه تا حد زیادی افزایش پیدا کند و این یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده در خرید محصول است. 

خرید درزگیر شیشه سکوریت از سازوکار امکان پذیر است؟

سازوکار یکی از برترین مجموعه ها در زمینه عرضه درزگیر شیشه سکوریت و سایر محصولات مرتبط است و همه محصولات خود را با بالاترین کیفیت و استاندارد به شما عزیزان ارائه می کند. برای اثبات حرف ما به شما کافی است یک بار خرید از سایت سازوکار را امتحان کنید و در صورتی که موردپسندتان واقع نشد می توانید با کارشنلاسان ما در تماس باشید.