قفل درب شیشه سکوریت

یکی از ابزار آلات ضروری شیشه های سکوریت استفاده از قفل مناسب برای آن است. جنس این قفل ها معمولا از استیل ضدزنگ است. استفاده از قفل مناسب و با کیفیت بالا برای شیشه سکوریت آرامش خریداران آن را تضمین می کند. امروزه با پیشرفت صنایع سازنده قفل درب شیشه سکوریت، شما می توانید انواع مختلف قفل را خریداری و استفاده نمائید. بعضی از این قفل ها برای باز شدن مجهز به سیستم اثر انگشت، کارت، رمز، ریموت، بلوتوث و وای فای هستند. همچنین مدل های پیشرفته قفل شیشه سکوریت از امکاناتی مانند شب بند، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، آلارم های هشدار برای خطرهایی مانند سرقت، حریق، ضربه و...، بهره می برند. 
در هنگام خرید حتما به شرکت سازنده و نمایندگی فروش محصول، توجه کنید چون با خرید جنس بی کیفیت به مرور زمان مجبور به تعویض محصول می شوید. انواع مختلف قفل درب شیشه سکوریت با طرح و جنس و کیفیت مختلف در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به نیازتان آن را خریداری کنید. اگر می خواهید با انواع قفل درب شیشه سکوریت، مشخصات قفل و کاربرد آن ها آشنا شوید، تا آخر این مقاله را بخوانید. شما می توانید برای نصب شیشه های سکوریت همچون نصب شیشه سکوریت مغازه با کارشناسان ما در سازوکار در ارتباط باشید. در صورتی که علاقه دارید تا اطلاعات جامع تری در رابطه با اینکه بدانید شیشه سکوریت چیست به دست آورید؛ می توانید به بخش مقالات سایت ساز و کار مراجعه کنید همچنین  برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت بالکن می توانید با کارشناسان ما در سازوکار در ارتباط باشید. برای خرید و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قفل دیجیتال شیشه سکوریت می توانید با مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 

انواع قفل درب شیشه سکوریت

انواع قفل درب شیشه سکوریت

قفل فرودگاهی: یکی از انواع قفل های پرمصرف برای شیشه سکوریت نمونه قفل فرودگاهی است. این قفل ها از امنیت بالایی برخورد هستند و برای شیشه هایی با قطر 10 تا 12 میلی متر استفاده می شوند. جنس قفل فرودگاهی از استیل ضد زنگ است و جنس ساختار داخلی آن از آلومینیوم ضد زنگ است. این قفل ها در وسط درب جاساز می شوند به این صورت که از داخل به صورت شاسی و از بیرون با استفاده از کلید، قفل می شود.

قفل پارتیشن هوپه: یکی از بهترین مدل های قفل فرودگاهی که از آن برای پارتیشن استفاده می شود. جنس آن از استیل ضد زنگ است. یکی از مزیت های مهم این قفل ها ظاهر زیبا و امنیت بالایی که دارند، است. این نمونه قفل با به روز ترین تجهیزات و دانش در حال حاضر در سوئیس، ساخته می شود. همچنین اطلاعات لازم درباره درزگیر شیشه سکوریت را می توانید در این مقاله از سایت ساز و کار مطالعه کنید.

کاربرد قفل درب شیشه سکوریت

قفل پارتیشن مرونی ایتالیا: این نمونه قفل با طرح و رنگ مختلف در بازار عرضه می شود و از امنیت بالایی برخوردار است. از این نمونه قفل ها هم برای درب های چوبی و هم درب های شیشه ای استفاده می شود. دو نمونه Meroni nova و Meroni forma از این قفل تولید می شود که بسیار پرفروش و پرمصرف است.

قفل کمری شیشه سکوریت: یکی از نمونه های پرکاربرد قفل شیشه سکوریت، نمونه کمری آن است. این مدل بدون جاسازی رو شیشه نصب می شود یا جاساز مرتبط با آن را می توان روی شیشه دیگر نصب کرد. از جنس های پرفروش این محصول می توان به استیل طلایی و استیل مات آن اشاره کرد.

قفل 105 شیشه سکوریت: این مدل قفل از شیشه سکوریت با نام قفل پایین هم شناخته می شود. از پرفروش ترین مدل ها آن می توان به دو نوع قفل 105 آلمانی و 105 فرانسه اشاره کرد که بسیار امنیت بالایی دارند و هر کدام از آن ها از نظر جنس و برند به زیر شاخه های زیادی تقسیم می شوند. از این قفل ها برای لنگه های متحرک درب های شیشه سکوریت استفاده می کنند. همچنین بر روی جاساز فرانسه می توان جاساز آلمانی را نصب کرد اما بر عکس آن اتفاق نمی افتد.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت: قفل های دیجیتال نسبت به دیگر انواع قفل های شیشه سکوریت دارای مزیت های بیشتری هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. ضد حریق، ضد سرقت، ضد ضربه بودن قفل های دیجیتال از ویژگی های مهم آن است. همچنین دارای ریموت هستند و به آیفون متصل می شوند. لازم به ذکر است که به بلوتوث و وای فای هم متصل می شوند. علاوه بر ویژگی های نام برده شده دارای اثر انگشت، رمز و کارت جهت باز شدن هستند. این قفل ها توسط برندهای مختلف با طرح و کیفیت گوناگون در بازار عرضه می شوند.

کاربرد قفل درب شیشه سکوریت

کاربرد قفل درب شیشه سکوریت

قفل درب شیشه سکوریت همانطور که از نامش پیداست مختص به درب های شیشه ای است است. درب های شیشه سکوریت که از جنس شیشه نشکن ساخته شدند ممکن است به دلیل شیشه ای بودنشان امنیت کامل مجتمع یا فروشگاه را تأمین نکنند به همین جهت استفاده از این قفل ها برای درب های شیشه سکوریت پیشنهاد می شود. امنیت و کارایی زیادی که این قفل ها دارند، آرامش را برای خریداران، تضمین می کنند. شما می توانید از تنوع بالایی که قفل های سکوریت دارند و جنس و کیفیت گوناگون آن ها برای درب های شیشه سکوریت استفاده کنید. در واقع شما برای انواع درب هایی که از جنس شیشه نشکن هستند می توانید از مدل های مختلف این قفل استفاده کنید. شیشه سکوریت رنگی را می توان در مکان های مختلفی به کار برد و کاربردهای فراوانی دارد، اطلاعات بیشتر را می توانید در مقالات سازوکار مطالعه کنید.

مشخصات قفل درب شیشه سکوریت خوب برای شما

برای خرید قفل برای درب شیشه سکوریت باید به مشخصات و ویژگی های کاربردی این محصول هم توجه داشت. در هنگام خرید حتما به شرکت تولید کننده آن توجه کنید و با توجه به نیازتان در امینت ساختمان و مجتمع، انواع مختلف این قفل را در جنس و طرح انتخاب و خریداری کنید. یکی از ویژگی های مهمی که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کنید جنس ساختار بیرونی و داخلی آن است که بسیار اهمیت دارد، باید از استیل و آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده باشد تا به مرور زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود.

خرید قفل درب شیشه سکوریت

خرید قفل درب شیشه سکوریت

قفل شیشه سکوریت یکی از مهمترین ابزار به کار رفته در درب های شیشه سکوریت هستند. شما باید با توجه به نیازی که دارید انواع مختلف آن را با کیفیت بالا از نمایندگی های فروش معتبر، خریداری کنید. قفل درب شیشه سکوریت که برای امنیت درب داخلی و خارجی مکان های مختلف بسیار اهمیت دارد، لازم است کیفیت و جنس بالایی داشته باشد. فروشگاه معتبر آریا سازوکار مجموعه ای بی نظیر در جهت عرضه بهترین قفل درب شیشه سکوریت با کیفیت و عملکرد بالا به شما عزیزان است. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه آریا سازوکار تنوع زیاد از قفل درب شیشه سکوریت را مشاهده و خریداری کنید. آریا سازوکار عرضه کننده انواع شیشه سکوریت است. تیم مجرب آن می توانند با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برش شیشه سکوریت انجام دهند. در واقع  فروشگاه ساز و کار از بهترین فروشگاه های فروش محصولات مختلف در این زمینه است. جهت خرید حتما با پرسنل و کادر مجرب ما در تماس باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید