بزرگترین تولیدکننده شیشه سکوریت در ایران

امروزه از شیشه در اکثر صنایع استفاده می شود. از صنعت ساخت خودرو تا صنعت ساختمان، از صنعت طراحی و تولید لوازم خانگی تا صنعت هواپیما سازی، در هر کدام انواع شیشه با ویژگی های مختلف به کار برده می شود. برای تولید این شیشه ها نیاز به احداث کارخانجات تولید شیشه در انواع گوناگون می باشد. برای احداث کارخانه باید موارد متعددی را در نظر گرفت از جمله: در دسترس بودن مواد اولیه و متریال مورد نیاز، دسترسی به شاهراه های مبادلاتی، نیروی کار متخصص در نزدیکی محل کارخانه و ... اما هم اکنون کارخانجات مختلفی در زمینه تولید شیشه سکوریت در ایران در حال فعالیت هستند که تولیدات خود را روانه بازار داخلی و خارجی می کنند، برخی از این کارخانجات توانسته اند در این حوزه محصولاتی باکیفیت بالا تولید کنند و جایگاهی مثال زدنی را کسب کنند. اما شیشه سکوریت چیست و برای خرید به صرفه ان باید چکاری انجام داد؟ شما عزیزان می توانید انواع درب شیشه سکوریت را از ساز وکار سفارش دهید 

بزرگترین تولیدکننده شیشه سکوریت ایران

مزایای خرید از بزرگترین تولیدکننده شیشه سکوریت در ایران

شیشه سکوریت یا شیشه نشکن به جام های شیشه ای معمولی گفته می شود که عملیات سکوریته کردن بر روی آن انجام شده است. به طور کلی کارخانجات بزرگ تولید کننده شیشه سکوریت در ایران به دلیل سرمایه گذاری های عظیم برای احداث و راه اندازی کارخانه، از تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز استفاده می کنند که همین دلایل می تواند در کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار باشد. برای مهار آتش و جلوگیری از انتشار آن از شیشه دودبند استفاده می کنند. جنس این شیشه، شیشه سکوریت است.
سازوکار به عنوان عضوی از بزرگترین تولیدکنندگان شیشه سکوریت در ایران فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرد و در طی این سال ها با پروژه های عظیم در جای جای ایران همکاری نموده است. همکاری در پروژه های بزرگ برای سازوکار تجارب ارزنده ای را به ارمغان آورده است. 

مزایای خرید از بزرگترین تولیدکننده شیشه سکوریت در ایران  

لیست کارخانجات تولید شیشه سکوریت در ایران

در ایران، تعدادی از کارخانه‌ها و واحدهای تولید شیشه سکوریت (شیشه ایمن) وجود دارند که از آلومینیوم یا پلی‌وینیل بریوی (PVB) به عنوان لایه ایمن‌کننده در میان دو لایه شیشه استفاده می‌کنند. این شیشه‌ها برای افزایش ایمنی و کاهش خطرات در مواجهه با ضربه، حرارت یا سایر عوامل استفاده می‌شوند. در ادامه لیستی از بهترین کارخانجات تولید شیشه سکوریت  ارائه شده است تا بتوانید با این کارخانجات آشنایی داشته باشید.

کارخانجات تولید شیشه سکوریت  محل کارخانه سال تاسیس کارخانه
شیشه اردکان یزد یزد سال 1387 
 شیشه ایمنی شرق مشهد  سال  1372
 شیشه سکوریت جامینه  تهران  سال 1384
 نگین شرق  خراسان رضوی  سال 1390
کاوه فلوت شهر صنعتی کاوه (10 کیلومتری شهر ساوه) سال 1379
شیشه قزوین در کيلومتر ۳ جاده قزوين-رشت سال 1344

نحوه خرید از بزرگترین تولیدکننده شیشه سکوریت در ایران

سازو کار با تجربه های ارزشمند خود توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید و به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در صنعت تولید شیشه سکوریت در ایران جایگاهی درخور نام سازوکار کسب کند. معمولا تولیدکنندگان بزرگ به دلیل سرشکن شدن هزینه های تولید، محصولات خود را با قیمت های مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. شما عزیزان می توانید برای محاسبه قیمت شیشه سکوریت تولید شده توسط این مجموعه با مشاورین ساز و کار تماس حاصل نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید