تنظیم استوپ شیشه سکوریت
آموزش تنظیم استوپ شیشه سکوریت

امروزه با پیشرفت علم و فناوری شیشه های نشکن سکوریت روی کار آمدند که به دلیل مقاومت بالا دارای کاربرد گسترده ای هستند. شیشه های سکوریت در انواع دکوراسیون داخلی، نما و ... ساختمان ها، مجتمع ها و ... قابل استفاده هستند و به دلیل زیبایی و شیک بودن بین عموم محبوبیت بسیاری دارند. استوپ شیشه سکوریت یکی از مهم ترین یراق آلاتی است که برای درب و پنجره های بزرگ و سنگینی که لولا نمی تواند آن ها را نگه داری کند استفاده می شود و به آسانی وزن سنگین شیشه سکوریت را تحمل می کند. استوپ شیشه سکوریت به گونه ای طراحی شده است که فرد با توجه به کاربرد، سلیقه و ... خود می تواند سرعت حرکت درب یا پنجره را تنظیم کند. شیشه سکوریت در شیراز را می توانید با قیمت مناسب از سایت ما نیز تهیه کنید. شما می توانید برای دیدن آموزش تنظیم استوپ شیشه سکوریت و نصب شیشه های سکوریت همچون نصب شیشه سکوریت مغازه با کارشناسان ما در سازوکار به عنوان مرکز شیشه سکوریت تهران در ارتباط باشید. برای خرید و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قفل دیجیتال شیشه سکوریت می توانید با مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 

در این صورت درب یا پنجره ای که به سرعت بسته می شود هنگام جفت شدن با زاویه مشخصی سرعت آن کاهش پیدا می کند. درب های شیشه سکوریت استوپ دار تنوع بالایی دارند و در بیشتر مکان ها مانند مغازه، منازل و ... قابل استفاده هستند، استوپ درب های شیشه ای برای تنظیم نیاز به افراد حرفه ای دارند البته افراد عادی نیز می توانند آن ها را تنظیم کنند اما بهتر است برای عدم دوباره کاری و صرف هزینه کمتر توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. محاسبه قیمت شیشه سکوریت را در این مقاله از سایت ساز و کار شرح داده ایم.

روش تنظیم استوپ شیشه سکوریت

روش تنظیم استوپ شیشه سکوریت

همانطور که در بالا اشاره شد تنظیم استوپ شیشه سکوریت کار حرفه ای است و هر فردی قادر به انجام آن نیست از این رو برای تنظیم استوپ شیشه سکوریت بهتر است از افراد کار بلد و با تجربه ای که در این زمینه فعالیت دارند کمک گرفت. در واقع تنظیم استوپ شیشه سکوریت در خانه دارای محدودیت است و برای تنظیمات و رگلاژ آن ها باید از متخصصین این حرفه استفاده کرد. البته چندین روش ساده وجود دارد که با رعایت آن ها می توان عمر مفید استوپ شیشه سکوریت را افزایش داد تا کمتر به تنظیم نیاز داشته باشند. 

  • استفاده از گریس یا پارافین: یکی از روش های ساده که می تواند عمل باز و بسته شدن درب شیشه سکوریت را آسان تر کند، استفاده از گریس یا پرافین است. در واقع با کمترین امکانات و فقط با پر کردن کامل استوپ از گریس یا پارافین می توان تا حد زیادی به باز و بسته شدن راحت درب کمک کرد.
  • عدم شست و شو استوپ: استوپی که برای شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد به آب حساسیت بالایی دارد از این رو بهتر است تا حد امکان در هنگام شست و شو شیشه سکوریت از نفوذ آب به استوپ خودداری کنید تا نیاز به تنظیم استوپ شیشه سکوریت کاهش پیدا کند.
  • استفاده از استوپ های با کیفیت: برای نصب شیشه سکوریت از استوپ هایی با برند معتبر که کیفیت بالایی دارند استفاده کنید زیرا طول عمر این محصولات بیشتر است و دیگر نیازی به هزینه های اضافی برای تعمیر و تنظیم ندارید.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.
چرا تنظیم شیشه سکوریت اهمیت دارد؟

چرا تنظیم شیشه سکوریت اهمیت دارد؟

درب و پنجره هایی که دارای شیشه های سکوریت بزرگ هستند برای باز و بسته شدن نیاز به استوپ دارند و ممکن است در روز بیش از صد بار باز و بسته شوند از این رو باید توسط افراد ماهر و متخصص تنظیم شوند. در واقع تنظیم شیشه سکوریت تاثیر مستقیمی در عمر مفید درب شیشه ای دارد و تنظیم اصولی و صحیح آن تا حد زیادی می تواند طول عمر درب را افزایش دهد. علاوه بر این با تنظیم درست شیشه سکوریت دیگر مجبور به پرداخت هزینه اضافی نیستید و تنها با یک بار زیر نظر فرد متخصص می توان شیشه سکوریت را تنظیم کرد. در کل از آن جایی که تنظیم شیشه سکوریت در عملکرد درب تاثیر مستقیم دارد بسیار حائز اهمیت است. شیشه سکوریت ۱۰ میل دودی را می توانید در سایت سازوکار مشاهده و خریداری کنید. قیمت شیشه سکوریت با نصب را می توانید در سازوکار مشاهده کنید.

تعمیر شیشه سکوریت

درب های شیشه سکوریت ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل شوند، در واقع هر گونه ایراد در شیشه سکوریت و یراق آلات استفاده شده می تواند سبب ایجاد اشکال در باز و بسته شدن درب، تکان خوردن شیشه هنگام باز و بسته شدن درب، ایجاد صدا زمان باز و بسته شدن درب و ... شود. با این تفاسیر هنگام مشاهده هر یک از این مشکلات باید شیشه سکوریت را تنظیم و تعمیر کنید. تعمیر شیشه سکوریت و تمام یراق آلات آن باید توسط افراد متخصص و کار بلد سازوکار انجام شود. این مجموعه با توجه به کارشناسان متخصصی که دارد به آسانی و در کوتاه ترین زمان شیشه سکوریت را تعمیر و تنظیم می کند.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت درب شیشه ای لولایی و سایر انوع درب های شیشه ای با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. 

آموزش تنظیم استوپ شیشه سکوریت

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید