آلاچیق شیشه ای بزرگ

آلاچیق در مکان های مختلف مانند روی پشت بام فضای سبز و غیره نصب می شود و در اکثر موارد افراد آن را به عنوان مکانی برای مشاهده فضای سبز و لذت بردن از اطراف می شناسند. آلاچیق شیشه ای در ابعاد مختلفی امکان اجرا دارد و در محل های مختلف می توان با توجه به زیاد بودن فضا انواع مختلف آلاچیق شیشه ای بزرگ را درست کرد و طراحی نمود. آلاچیق شیشه ای بزرگ نسبت به انواع آلاچیق شیشه های کوچک دارای فضا و مکان بیشتری است و می توان آن را به صورت درونی نیز تفکیک نمود و به قسمت های کوچک تری تبدیل کرد. برای مثال با استفاده از آلاچیق شیشه ای بزرگ می توان مکانی برای استراحت و مکانی برای مشاهده اطراف درست کرد. 

ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ متناسب با ابعاد محیط

در برخی از موارد افرادی که به دنبال ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ هستند، به فضای استفاده از آلاچیق توجه چندانی ندارند و همین موضوع باعث می شود آلاچیق زیبایی و جلوه چندان زیادی نداشته باشد و برای محلی که در آن نصب شده است مناسب نباشد. در هنگام نصب آلاچیق شیشه ای باید به این نکته دقت نمود که فضا باید متناسب با اندازه آلاچیق باشد.

ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ متناسب با ابعاد محیط

برخی از معایب ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ در محیط کوچک موارد زیر هستند: 

  • فرص کنید شما در یک حیاط کوچک یک آلاچیق شیشه ای بزرگ درست می کنید‌. در این گونه موارد به دلیل نزدیک بودن دیوارها به آلاچیق شیشه ای نور طبیعی فضا به داخل آلاچیق نمی تابد و داخل آلاچیق فضای کاملاً تیره است. 
  • اگر آلاچیق شیشه ای بزرگ در محل بزرگ و مناسب ساخته نشود، رفت و آمد به داخل آن تا حدود زیادی سخت تر می شود، زیرا ممکن است در آلاچیق در محل مناسب قرار نگیرد. 
  • ساخت آلاچیق شیشه ای بزرگ در یک محل کوچک باعث می شود کار زیبایی و جلوه چندان زیادی نداشته باشد و کیفیت آن تا حدود زیادی از بین برود. 
  • زمانی که دیوار باغ و یا حیاط بیش از اندازه به آلاچیق نزدیک باشند، در هنگام بارش باران آب بین دیوار و بدنه آلاچیق جمع می شود و به مرور زمان باعث از بین رفتن آب بندی آلاچیق می شود و کیفیت آلاچیق را پایین می آورد. این موضوع در برخی از موارد باعث از بین رفتن دیوار حیاط و باغ نیز می شود و کل ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد. 

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد آلاچیق شیشه ای باید متناسب با ابعاد محیط درست شود تا هم امکان خرابی آن کاهش پیدا کند و هم زیبایی و جلوه زیبایی داشته باشد. بهترین راه برای درست کردن آلاچیق شیشه ای این است که در ابتدا بدانید که قرار است چند نفر از آلاچیق استفاده کنند و سپس آلاچیق مد نظر خود را درست کنید. 

برای درست کردن آلاچیق شیشه ای بزرگ متناسب با ابعاد محیط بهتر است قبل از انجام هر کاری نظر نصاب و کارشناس مخصوص نصب آلاچیق را بدانید و سپس اقدام به نصب آلاچیق شیشه ای بزرگ نمایید.

آلاچیق شیشه ای بزرگ بهترین آلاچیق برای تغییرات آب و هوایی

آلاچیق شیشه ای بزرگ بهترین آلاچیق برای تغییرات آب و هوایی

کشور ایران یک کشور چهار فصل است و در برخی از شهرهای آن تغییرات آب و هوایی محسوسی دیده می شود. یکی از مهمترین مزایای استفاده از آلاچیق شیشه های بزرگ این است که این محصول در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و در تمامی آب و هوا می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.  در بدنه آلاچیق شیشه ای بزرگ از انواع مختلف شیشه های سکوریت و یا شیشه های نشکن استفاده شده است. شیشه هایی که برای درست کردن آلاچیق شیشه ای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند نسبت به سایر انواع شیشه ها کیفیت بالاتری دارند و در دمای ۷۰ درجه سانتیگراد حرارت دیده اند و امکان شکستن آنها به هیچ عنوان وجود ندارد، به همین دلیل این محصولات در برابر گرما و سرما مقاومت بالاتری از خود نشان می دهند. 

تمامی قسمت های آلاچیق شیشه ای بزرگ به عنوان عایق گرما و سرما شناخته می شوند. در قسمتهای مختلف مانند درزها دارای عایق گرما و سرما است که هم از ورود گرما و سرما به داخل جلوگیری می کند و هم به عنوان عایق صدا به شمار می رود.

آلاچیق شیشه ای بزرگ بهترین آلاچیق برای تغییرات آب و هوایی

در برخی از شهرهای کویری مانند کاشان و یزد روزها بیش از اندازه گرم هستند و شب ها خنک و سرد هستند. در اینگونه شهرها یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا این تغییر دمای ناگهانی نمی تواند تاثیری بر بدنه آلاچیق و شیشه آن داشته باشد؟  در پاسخ به این سوال باید گفت در بدنه آلاچیق شیشه ای بزرگ از شیشه های دوجداره استفاده می شود و همین موضوع مقاومت این محصول در برابر تغییرات دمایی ناگهانی را تا حدود زیادی افزایش می دهد. به همین دلیل حتی اگر روزها دما ۴۰ درجه باشد، به هیچ عنوان مشکلی برای آلاچیق شیشه ای بزرگ پیش نمی آید.

برای ثبت سفارش برای نصب آلاچیق شیشه ای می توانید هم اکنون از طریق سایت آریا سازوکار اقدام به ثبت سفارش نمایید و کارشناسان ما طی چند روز کاری مراتب کار را به شما اعلام خواهند کرد. همچنین می توانید به صورت تلفنی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید و با مشاوران در مورد نصب آلاچیق شیشه ای صحبت کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید