پروفیل پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای چیست؟ پارتیشن وسیله ای برای جداسازی یک محیط بزرگ به چند بخش کوچک است که در اکثر مکان ها قابل استفاده می باشد، پارتیشن شیشه ای به دو صورت فریم ام دی اف و آلومینیوم تولید می شود که هر کدام قابلیت و ویژگی های خاص خود را داشته و با هم تفاوت های بسیاری دارند، مدل آلومینیومی از متریال پوششی و فریم آلومینیومی متراکم تولید می شود و در آن شیشه های دو جداره و تک جداره قرار می گیرد، اما نوع ام دی اف آن استراکچر است و نسبت به شیشه قالب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروفیل و دیتیل پارتیشن شیشه ای با این مقاله از ساز و کار همراه باشید. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن شیشه ای های موجود در ساز و کار است.

نکات مهم درباره پروفیل پارتیشن شیشه ای

به طور کلی در ساخت پارتیشن شیشه ای فریم دار از پروفیل های آلومینیومی و آهنی استفاده می شود که بهترین و به روزترین این پروفیل ها را ایتالیا تولید و وارد بازار می کند، این پروفیل ها باید دارای کیفیت بالایی باشند و در ساخت آن ها تا حد امکان از ناخالصی ها استفاده نشود تا محصول با استحکامی تولید کنند، اگر کیفیت پروفیل آلومینیوم بالا باشد می توان در ظریف ترین ابعاد نیز پارتیشن تولید کرد. نکته ای که در ساخت پارتیشن ها حائز اهمیت است همرنگ بودن دستگیره ها و لولاها می باشد همچنین رنگ درب و چارچوب ها باید با پروفیل به کار رفته یکی باشد. همانطور که گفته شد پارتیشن های شیشه ای عایق صدا نیز هستند به همین جهت باید از پروفیل هایی استفاده کرد که در دو طرف قابلیت نصب قطعات لاستیکی را داشته باشند. پارتیشن های فریم آلومینیومی دارای مزایای بسیاری از جمله:

  • زیبایی بسیار
  • استحکام بالا
  • قابلیت جابه جایی
  • توانایی نصب مجدد بدون آسیب
  • نوردهی بالا
  • اشغال فضای کم
  • نصب آسان و ...

نکات مهم درباره پروفیل پارتیشن شیشه ای

انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای باعث می شود که شما بتوانید استفاده حداکثری از فضا را داشته باشید و در بهینه سازی محیط شما کاربرد بسیار زیادی دارد. پارتیشن های شیشه ای می توانند به شما در تقسیم بندی فضا کمک کنند و با کمترین قیمت و کمترین مصالح، تنها با تصرف محدوده کوچکی از محیط، شما را به هدف تان می رساند. البته نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای آنقدر که فکر می کنید هم راحت نیست. برای نصب پارتیشن شیشه ای شما به انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای احتیاج دارید. این پروفیل ها می توانند پارتیشن های شیشه ای در جای خود به طور محکم و ثابت نگه دارند و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنند. پروفیل پارتیشن شیشه ای امنیت این پنل ها را تضمین می کند به طوری که طراحی و زیبایی آن ها را از بین نمی برد. استفاده از پروفیل پارتیشن شیشه ای علاوه بر اینکه می تواند خاصیت تزئینی بودن داشته باشد و زیبایی پارتیشن را چند برابر کند، با تنظیم درست و دقیق شیشه ها، از آن ها محافظت می کند و نسبت به پارتیشن هایی که پروفیل ندارند قطعا بهتر است.

اگر بخواهیم پرکاربردترین انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای را به شما معرفی کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

پروفیل نبشی آلومینیوم پارتیشن شیشه ای: پروفیل نبشی فواصلی که در میان پارتیشن ها خالی هستند را پر می کند و باعث می شود که آن ها بتوانند ثابت و محکم در کنار یکدیگر بمانند. از این رو یکی از پر مصرف ترین پروفیل ها است و در جهت حفظ ساختار پارتیشن ها فعالیت می کند.

انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل لوله آلومینیوم پارتیشن شیشه ای: این پروفیل مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارد و از این جهت در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت انعطاف پذیری آن باعث می شود که به هر شکلی که می خواهید تغییر ظاهر دهد و برای پارتیشن های شما استفاده شود. این امر باعث می شود که در بالا و پایین پارتیشن ها یا بین آن ها به کار رود و آن ها را در جای خود محکم کند و آسیب پذیری آن ها را کمتر کند. لولا بودن آن باعث می شود که بتوانند در جای خود بچرخند و از این رو برای پارتیشن های شیشه ای متحرک که وظیفه باز و بسته شدن را دارند نیز مفید هستند.

انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل یو آلومینیوم پارتیشن شیشه ای: پروفیل اچ شکل نیز یکی دیگر از پروفیل هایی است که برای مستحکم کردن پارتیشن ها به کار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سایت آریا سازوکار تماس بگیرید.

انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای

ویژگی های پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت در نهایت ظرافت ساخته شده که مراحل آماده سازی پروفیل آن در کوره انجام می شود در نتیجه بیشترین کیفیت و سختی را دارد، پروفیل هایی که استفاده می شوند اکثرا آنادایز بوده و زیبایی محصول نهایی را چند برابر می کنند.
هرچه پروفیل و اسکلت این سازه محکم تر باشد دارای مقاومت بیشتری است، اتصالات قوی نیز در مقاومت پارتیشن نقش اساسی دارند، پس باید از پروفیل های آلومینیوم با کیفیت و مقاوم استفاده شود. از جالب ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای مهار صوت بالای آن می باشد که بر خلاف ظرافتی که دارد در جلوگیری از ورود صدا بسیار موفق است، پروفیل پارتیشنی که از آلومینیوم می باشد قابلیت بیشتری در مهار سازی صدا دارد به همین دلیل بیشتر در اداره ها و برای جدا کردن سالن های کنفرانس از آن ها استفاده می شود.
بهتر است در هنگام خرید پارتیشن شیشه ای اداری به مرغوبیت پروفیل استفاده شده در آن دقت کنید. بیشتر تولید کنندگان پارتیشن برای ساخت پروفیل ها از فرایندهای اختصاصی که فرمول های ویژه ای دارند استفاده می کنند که همین امر موجب بالا رفتن استاندارد پارتیشن شیشه ای شده و می تواند بابت محصول تولید شده به خریدار گارانتی دهد زیرا پروفیل هایی که در پارتیشن شیشه ای به کار می روند باید از آزمون های گوناگونی سالم خارج شوند تا مورد استفاده قرار گیرند.
پارتیشن اداری شیشه ای با فریم ام دی اف نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد که در اینجا به چند مزیت آن اشاره می کنیم:

  • استفاده از شیشه دو جداره
  • قیمت شیشه مناسب
  • مکانیزم تولید آسان
  • استحکام بسیار بالای دیواره
  • قابلیت سفارش ابعاد شیشه به دلخواه و...

این مدل پارتیشن با اسکلت محکم ام دی اف ساخته می شود. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن شیشه ای های موجود در ساز و کار است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
سلام وقت به خیر
می خواستم بدونم پروفیلی که در تصویر دوم گذاشتین رو برای سفارش هم دارین؟ و اگه بله به چه صورت می تونم سفارش بدم؟
سلام وقت شما هم به خیر
بله این مدل پروفیل قابل سفارش است. برای سفارش پروفیل مورد نظر با شماره های ندرج در سایت تماس بگیرید. کارشناسان به طور کامل شما را راهنمایی می کنند.

سؤالات متداول پروفیل پارتیشن شیشه ای

قیمت پروفیل پارتیشن شیشه ای چقدر است؟
قیمت پروفیل پارتیشن شیشه ای بسته به ابعاد، وزن و جنس آن متغیر واهد بود. بسته به مساحت پارتیشن شیشه ای و نوع آن (قریم لس یا فریم دار) میزان پروفیل مورد نیاز و در نتیجه قیمت آن می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق پروفیل پارتیشن شیشه ای با کارشناسان ساز و کار تماس حاصل فرمایید.
وزن پروفیل پارتیشن شیشه ای چقدر است؟
با توجه به این که پروفیل پارتیشن شیشه ای غالباً از جنس آلومینیوم تولید می شود، وزن بسیار سبکی دارد و این موضوع آن را به یکی از ایمن ترین مصالح ساختمانی تبدیل کرده است.