آلاچیق شیشه ای تاشو

آلاچیق شیشه ای تاشو از جدید ترین آلاچیق های شیشه ای است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این آلاچیق ها ترکیبی از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت و فریم های فلزی هستند که در مکان‌های مختلفی مانند باغ، رستوران، حیاط خانه، ویلا و حتی پشت‌بام خانه استفاده می‌شود. این سازه شیشه ای علاوه بر این که فضای مدرن و بسیار شیکی را ایجاد می کند، در برابر فشار، ضربه و حرارت مقاوم است و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. شیشه استفاده شده برای ساخت این آلاچیق ها دارای ضخامتی حدود ۸ الی ۱۰ میلی متر است، اما امکان استفاده از آن در هر ابعادی وجود دارد. دلیل نامگذاری این سازه به خاطر این است که شیشه ها به صورت کشویی و روی یک ریل باز و بسته می شوند. با استفاده از این آلاچیق های شیشه‌ای علاوه بر این که یک فضای دلنشین برای نشستن و لذت بردن از محیط اطراف به وجود می آید، می توان از ویو زیبا در داخل باغ و محیط های دیگر لذت برد. علاوه بر ویژگی هایی که عنوان کردیم یکی از مزایای ساخت آلاچیق شیشه ای این است که حشرات و جانوران نمی توانند وارد این آلاچیق شوند. به طور کلی این سازه شیشه ای محصولی بسیار زیبا و دلپسند و در عین حال شیک است که می توان آن را تا کرد و دوباره باز کرد و دیواره های نشکن شیشه ای آن به صورت دیواری مقاوم بکار بست.

آلاچیق شیشه ای تاشو

شیشه تاشو چیست؟

شیشه تاشو یکی از پدیده های مدرن معماری است. از شیشه تاشو می توان برای پوشاندن دیوارهای شیشه ای بالکن ساختمان، آلاچیق های شیشه ای و ... استفاده کرد. شیشه تاشو به راحتی روی یک ریل باز و بسته می شود و در فضاهای کوچک هم می توان از آن ها استفاده کرد. در حال حاضر از آلیاژهای مقاوم مانند پروفیل های آلومینیوم برای نصب و اجرای شیشه های تاشو استفاده می شود. با توجه به این که طراحی و نصب این شیشه های تاشو باید ابعاد پروژه به صورت دقیق بررسی شود، شیشه ها به اندازه ها و پنل های استاندارد تقسیم می شوند و برای استفاده داخل فریم قرار می گیرند. شیشه های تاشو این قابلیت را دارند که در طرف راست یا چپ جمع شوند، به همین خاطر از آن برای ساخت آلاچیق های شیشه ای، شیشه های تراس و... استفاده می شود. این پنل های شیشه‌ای با توجه به فضایی که در آن اجرا می شوند، تقسیم بندی شده و به شکل های مختلف تقسیم می‌شوند.

شیشه تاشو چیست؟

اجرای آلاچیق شیشه تاشو توسط ساز و کار

در معماری مدرن امروزی استفاده از شیشه به عنوان یکی از عناصر مهم در صنایع ساختمان سازی اثبات شده است. در حال حاضر کیفیت و تنوع شیشه ها باعث شده تا از آن ها در دکوراسیون منازل زیاد استفاده شود. برای ساخت انواع آلاچیق نیز می توان از شیشه های سکوریت یا شیشه های سکوریت لمینت استفاده کرد که انواع تک جداره و دو جداره آن ها موجود هستند. این شیشه ها در شرایط ویژه ساخته می شوند و تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند، به همین خاطر مقاومت آن ها در برابر فشار و ضربه بسیار بالا است و معمولا ضخامت آن ها ۸ تا ۱۰ میلی متر است. شرکت های بسیاری هستند که در زمینه طراحی و اجرای آلاچیق های شیشه ای فعالیت می کنند. یکی از این مجموعه ها که سال ها در زمینه ساخت و طراحی آلاچیق شیشه ای پارتیشن شیشه ای و ... فعالیت دارد، شرکت آریا ساز و کار است. این مجموعه با اجرای آلاچیق شیشه ای تاشو برای مشتریان عزیز خدمات با کیفیتی ارائه می کند. اجرای آلاچیق شیشه تاشو توسط ساز و کار در تمام شهرهای ایران انجام می شود. مشتریان گرامی می توانند جهت مشاهده پروژه های انجام شده توسط این مجموعه و نمونه کار شرکت آریا سازوکار را مراجعه کنند. با توجه به این که آلاچیق شیشه ای تاشو یا جمع شو با استفاده از پانل های استاندارد شیشه ای که در داخل فریم قرار دارند ساخته می شود، دیگر نگران فضای کم نخواهید بود، چرا که برای باز و بسته کردن دیواره ها و درب آلاچیق شیشه ای تاشو، به راحتی روی یک ریل آن ها را روی یک ریل حرکت می دهید و به سمت راست یا چپ باز و بسته می شوند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید