آسانسور شیشه ای

استفاده از شیشه در طراحی و معماری ساختمان ها همواره مورد توجه بوده است. اولین استفاده از شیشه برای کاربرد های معماری به زمان رومیان بر می گردد و هنوز هم استفاده از آن بسیار متداول است. شیشه علاوه بر کاربردی که در ساخت و اجرای محصولات و ابزار مربوط به معماری و دکوراسیون دارد باعث می شود تا فضا و دکور شیک تر و زیبا تر به نظر برسد.
استفاده از شیشه برای آیتم های متنوعی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور های شیشه ای را می توان جدید ترین نوع ابزار ساخته شده از شیشه در ساختمان سازی بیان کرد. با پیشرفته شدن تکنولوژی و صنعت و استقبال از شیشه در معماری باعث شده است که آسانسور های شیشه ای با ویژگی های خاص به بازار عرضه شوند.
آسانسور شیشه ای از بهترین و شیک ترین انواع آسانسور به شمار می روند. استفاده از این محصول علاوه بر اینکه برای جا به جایی و یا حمل اشیا و اشخاص کاربرد دارد بلکه نقش بسزایی در ساختمان نیز دارد.
خوشبختانه با پیشرفت چشم گیر در عرصه معماری و ساختمان سازی، آسانسور های شیشه ای بدون هیچ محدودیتی طراحی و اجرا می شوند. قیمت آسانسور های شیشه ای به عوامل متعددی وابسته است. این عوامل در کنار هم می توانند قیمت نهایی آسانسور شیشه ای را مشخص کنند. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با قیمت انواع شیشه ها همچون قیمت بالکن شیشه ای در اصفهان، قیمت آسانسور شیشه ای، قیمت شیشه گلخانه و ... پس از مطالعه این مقاله می توانید با کارشناسان ما در ساز و کار در ارتباط باشید. برای دریافت قیمت لازم است بدانید که فاکتورهای مختلفی همچون کیفیت شیشه، رنگی و مات بودن، فریم لس یا فریم دار بودن و مواردی دیگر، بر قیمت پارتیشن شیشه ای تهران و شهرهای دیگر تاثیرگذار خواهد بود.

آسانسور شیشه ای چیست؟

آسانسور شیشه ای چیست؟

آسانسور های شیشه ای را با نام هایی مانند آسانسور پانوراما نیز می شناسند. با استفاده از آسانسور شیشه ای مسافران می توانند فضای بیرونی را به طور کامل مشاهده کنند زیرا یک یا چند طرف کابین از شیشه ساخته شده است. کابین آسانسور درون یک محفظه شیشه ای قرار دارد. استفاده از آسانسور های شیشه ای محدودیتی ندارد اما بیشتز از آن در مجتمع های تجاری، فروشگاه ها و یا برج ها مورد استفاده قرار می گیرد. نوع پانل های شیشه ای برای تنوع بیشتر می تواند به صورت دودی و یا طرح دار انتخاب شود. سیستم های محرک آسانسور های شیشه ای متفاوت است اما سیستم های هیدرولیک و کششی رایج ترین انواع آن هاست. مدل های کششی با استفاده از سیم های بکسل در ساختمان های بلند مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع آسانسور شیشه ای بر اساس مکان و استفاده ای که دارند قابل سفارش هستند. مجموعه ساز و کار از معتبر ترین طراحان و تولید کنندگان آسانسور شیشه ای در ایران محسوب می شود

انواع آسانسور شیشه ای را بشناسید

انواع آسانسور شیشه ای را بشناسید

آسانسور های شیشه ای را بر اساس یک طبقه بندی به نوع هیدرولیک و کششی تقسیم بندی می کنند. نمونه های هیدرولیک بیشتر برای ساختمان هایی با ارتفاع کم مورد استاده قرار می گیرند و کاربرد مدل های کششی در ساختمان ها و برج هایی با ارتفاع زیاد، بیشتر است. انواع آسانسور شیشه ای بر اساس مکانی که از آن ها استفاده می شود و کاربردی که دارند نیز طبقه بندی می شوند:

  • آسانسور های شیشه ای که در بیرون ساختمان و طبقات نصب می شوند. مانند مجتمع های تجاری و رستوران ها
  • آسانسور هایی که در داخل ساختمان نصب می شوند مانند فروشگاه های زنجیره ای و یا پاساژ های چند طبقه
  • آسانسور های شیشه ای که درون ساختمان های مسکونی لوکس نصب می شوند
  • آسانسور هایی که داخل برج ها نصب می شوند و مسافران می توانند فضای بیرون را به طور کامل تماشا کنند.

آسانسور شیشه ای می توان بر اساس  نوع کابین نیز طبقه بندی کرد. این کابین ها معمولا در سه مدل دایره ای، نیم دایره ای و مکعبی طراحی و ساخته می شوند.

تصاویر آسانسور شیشه ای

 

تصاویر آسانسور شیشه ای

قبل از  اینکه بخواهید آسانسور شیشه ای مورد نظر خود را سفارش دهید می توانید با یک جست و جوی ساده اینترنتی انواعی از مدل های مربوط به این محصول را پیدا کنید. خوشبختانه هر نوع از آسانسور منتخب توسط  شرکت سازنده ساز و کار که دارای تیم حرفه ای هستند اجرا می شود. فروشگاه اینترنی ساز و کار به عنوان تولید و عرضه کننده آسانسور محصولات خود را به صورت عکس یا فیلم در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند. برای  بازدید از نمونه ای بیشتر آسانسور های شیشه ای می توانید سایت مجموعه ساز و کار را بصورت کامل مشاهده نمایید؛ یا با انتخاب طرح و تصویر مورد نظر خود، سفارش خود را از طریق کارشناسان این مجموعه ثبت کنید. در ادامه فیلمی از شیشه های مات ساتینا کار شده در آسانسور توسط گروه ساز و کار را مشاهده می کنید.

ابعاد آسانسور شیشه ای

مهم ترین پارامتر در تعیین ابعاد آسانسور شیشه ای  ظرفیت آن است. میزان سرعت؛ ابعاد چاه، نوع کاربری و ... از عوامل دیگری هستند ک بر روی ابعاد آسانسور شیشه ای موثر هستند. بعد از بررسی تمامی این آیتم ها ،ابعاد آسانسور توسط کارشناسان مربوطه اندازه گیری می شود.

برخی از ساختمان های بزرگ و برج ها به دلیل ترافیک بالای در رفت و آمد از آسانسور هایی با ظرفیت بیشتر استفاده می شود. مساله بسیار مهمی که در مورد انواع آسانسور به خصوص آسانسور های فضای باز اهمیت دارد این است که باید امنیت بسیار بالایی را داشته باشند. نوعی از پوشش به نام  TPW وجود دارد که باعث می شود مقاومت این نوع آسانسو در برابر شرایط جوی مانند وزش بادهای شدید بالا برود. علائمی که بر روی شیشه های کابین نصب می شوند توسط شرکت های سازنده و به منظور بالا بردن ایمنی هستند. این اطلاعات شامل، ضخامت، ابعاد و سایر اطلاعات فنی هستند. یک تعمیرکار در هنگام نصب و یا تعمیر به این موارد نیاز دارد.

قیمت آسانسور شیشه ای در ساز و کار به چه صورت محاسبه می شود؟ 

قیمت آسانسور شیشه ای در ساز و کار به چه صورت محاسبه می شود؟ 

آسانسور های شیشه ای به دلیل داشتن متریال اولیه گران و تاثیری که در زیبای و لوکس بودن فضا دارند نسبت به انواع دیگر دارای  قیمت  بالایی است. مجموعه سازکار با داشتن کارشناسان و متخصصان حرفه ای می تواند تمای موارد مربوط به طرح مورد نظر از آسانسور شیشه ای را بررسی و قیمت نهایی را برای مشتریان برآورد کنند. ضخامت و تعداد لایه های شیشه آسانسور  از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت آسانسور شیشه ای در ساز و کار به شمار می روند. بدیهی است که آسانسور هایی که کابین بزرگ تر و ظرفیت بیشتری دارند، دارای موتور قوی تر و در نیجه قیمت بیشتری نیز هستند. یراق آلات  و شیشه های استفاده شده در آسانسور های شیشه باعث بیشتر شدن قیمت آن نسبت به آسانسور های معمولی است. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت آسانسور های شیشه ای موجود در مجموعه سازوکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس شیشه آسانسور
  • کابین آسانسور شیشه ای
  • درب آسانسور شیشه ای
  • سرعت آسانسور 
  • نوع آسانسور
  • و ...

ویژگی آسانسور شیشه ای چیست؟

همه آسانسورها ویژگی ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند و از این رو ویژگی آسانسور شیشه ای را در ادامه برای شما شرح می دهیم. یکی از ویژگی های مهم آسانسور شیشه ای کابین آن است که از بیرون آسانسور نیز در دیدرس قرار دارد. اتاقک یا کابین آسانسورهای شیشه ای باید با توجه به ابعاد و وضعیت آن ها به صورت گرد، مربع، بیضی و یا مستطیلی طراحی و اجرا شوند. اگر کابین این آسانسورها بیضی و یا گرد باشند، باید آزمایش آونگی روی شیشه های دور تا دور آن انجام شود تا از حالت تختی خود خارج شوند. این کار باید توسط متخصص هایی همچون متخصصان ساز و کار انجام شود.
ابعاد آسانسور نکته مهم دیگری است که باید با دقت نظر در مکان موردنظر برای اجرای آسانسور شیشه ای، تعداد افرادی که روزانه از آسانسور استفاده می کنند و... برنامه ریزی و اجرا شود. همچنین درب آسانسور از سایر ویژگی های آسانسورهای شیشه ای هستند، درب این آسانسورها اتوماتیک است و ابعاد آن به ابعاد کابین و... بستگی دارد و همچنین جنس شیشه این آسانسور اغلب از جنس لمینت سکوریت است که استحکام و پایداری آن طبق استانداردها بررسی می شود. ویژگی های منحصر به فرد آسانسور شیشه ای باعث شده است که بتواند در پاساژهای تجاری، اداری، هتل ها و آپارتمان ها، خانه های دوبلکس، بیمنارستان ها و... به کار برود. این نوع آسانسور چشم انداز زیبا و خیره کننده ای دارد به خصوص هر چه ارتفاع ساختمان بیشتر باشد و همچنین می تواند در انواع گوناگونی طراحی و اجرا شود. این نوع آسانسور امنیت افراد را تضمین می کند و حرکت آن بسیار روان، حرکت اضافی و سر و صدا است.

glass-elevator1.jpg

ساز و کار: عرضه کننده انواع آسانسور شیشه ای

ساز و کار یک مجموعه قدرتمند، با تجربه بسیار بالا در زمینه ساخت و تولید شیشه و اجرا طراحی پارتیشن های شیشه ای، آسانسورهای شیشه و... است. این مجموعه توانسته است با کیفیت بسیار بالایی که از پروژه های خود به مشتریان عزیز ارائه می دهد، رضایت تمامی آن ها را جلب کرده و کارهای زیبا و تمیز و بی نقص خود را در بسیاری از مکان ها به نمایش بگذارد. اگر قصد نصب و اجرای آسانسور شیشه ای را دارید و مجموعه معتبری را برای انجام این کار نمی شناسید، با اطمینان کامل می گوییم که می توانید پروژه خود را به دست تیم قوی و کاربلد ساز و کار بسپارید. نکته مهمی که درباره ساز و کار وجود دارد این است که کیفیت بسیار بالای محصولات این مجموعه باعث نشده است هزینه پروژه ها فضایی و گران باشد و قیمت مقرون به صرفه کارها در عین درجه یک بودنشان، دلیلی است که نشان می دهد باید با تیم ساز و کار همکاری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصان ما در مجموعه تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول آسانسور شیشه ای | قیمت آسانسور شیشه ای 1401

قیمت آسانسور شیشه ای چقدر است؟
قیمت آسانسورهای شیشه ای به موارد متعددی جنس شیشه آسانسور کابین آسانسور شیشه ای، درب آسانسور شیشه ای، سرعت آسانسور ، نوع آسانسور و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد.
آسانسور شیشه ای امن با بهترین کیفیت را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟
آسانسور چه به شکل شیشه ای چه ساده یکی از آن چیزهایی است که باید حتما از یک اجرا کننده بسیار خبره برای سفارش آن کمک بگیریم چرا که امنیت آسانسور بسیار اهمیت داشته و جان افراد به آن بستگی دارد. شما می توانید ساخت و اجرا آسانسور شیشه ای خود را با اطمینان خاطر به مجموعه ساز و کار بسپارید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.