کانکس شیشه ای دست دوم

امروزه بازار فروش کانکس های دست دوم رونق بسیاری دارد. یکی از دلایل این امر را می توان بالا بودن قیمت انواع کانکس بخصوص کانکس های شیشه ای در نظر گرفت. یک کانکس پس از ساخته شدن و مورد استفاده قرار گرفتن، به عنوان یک کانکس دست دوم محسوب می شود. اینکه کانکس شیشه ای مورد نظر با چه متریالی ساخته شده است و چه زمانی از ساخت آن می گذرد روی کیفیت و کارکرد کانکس بسیار موثر است. از دلایلی که ممکن است بسیاری از افراد به جای خریدن کانکس های نو به خرید نوع دست دوم آن اقدام می کنند می توان به مواردی مانند ارزان تر بودن قیمت، تحویل سریع، صرفه جویی در هزینه و ... اشاره نمود. البته این در حالی است که خرید کانکس های دست دوم به دلیل مشکلات و معایبی که ممکن است داشته باشند مورد توصیه نیست.
انواع کانکس دست دومی که در بازار وجود دارند بر حسب ویژگی هایی مانند جنس، ابعاد، ویژگی های کیفی و کمی و ... دسته بندی می شوند. کانکس های شیشه ای معمولا برای استفاده در فضاهایی مانند ادارات و یا مکان هایی در منازل استفاده می شوند. این کانکس ها می توانند به صورت پیش ساخته و یا به صورت سفارشی مورد استفاده قرار گرفته باشند و بنا به دلایلی دیگر قابلیت استفاده در مکان های مورد نظر را نداشته باشند. با این حال خریدن و استفاده از کانکس های دست دوم معایبی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. قیمت شیشه اردکان یزد در آریا سازوکار به صرفه و اقتصادی است، می توانید این شیشه را با کیفیت بسیار بالا از مجموعه ما سفارش دهید.

معایب استفاده از کانکس شیشه ای دست دوم

معایب استفاده از کانکس شیشه ای دست دوم

از مهم ترین معایبی که برای کانکس های دست دوم وجود دارد موضوع کیفیت پایین آن ها است. با خرید کانکس های دست دوم شاید این محصول در زمان کمتری به شما تحویل داده شود اما اطمینان از سلامت و کیفیت آن امری بسیار دشوار است. برای خرید کانکس دست دوم باید اطلاعات جامع و کاملی از متریال و جنس آن داشت در غیر این صورت نه تنها خرید این محصول مقرون به صرفه نیست بلکه خریدار را متحمل هزینه های بیشتری نیز می کند. دقت داشته باشید که هیچگاه برای خرید یک کانکس دست دوم گول قیمت پایین آن را نخورید. در ابتدا باید نمونه های مشابه کانکس مورد نظر را بیابید و قیمت کانکس دست دوم را با قیمت کانکس نو مقایسه کنید.
به این نکته توجه کنید که در صورت کیفیت پایین کانکس، هزینه های تعمیر و بازسازی آن بسیار بالا است. در خرید و فروش کانکس های شیشه ای معمولا این کار به صرفه نیست. زیرا اغلب کانکس های شیشه ای با توجه به فضا، ابعاد موقعیت و شرایط مخصوص به هر مکان ساخته می شوند به همین دلیل استفاده از آن ها به عنوان کانکس دست دوم با محدودیت هایی مواجه است. اغلب کانکس های شیشه ای که به صورت دست دوم مورد استفاده قرار می گیرند به صورت تیپ و با ابعاد استانداری هستند که می توان از آن ها برای موقعیت های مختلف استفاده کرد. هنگام خرید کانکس دست دوم شیشه ای بهتر است که این محصول از مکان هایی نزدیک تهیه شود زیرا ممکن است که در اثر حمل و نقل به آن آسیب وارد شود.

معایب استفاده از کانکس شیشه ای دست دوم

ساز و کار عرضه انواع کانکس شیشه ای

کانکس های شیشه ای با جداره هایی از شیشه ساخته می شوند. کاربرد این نوع از کانکس ها برای دفاتر، فروشگاه ها، کافی شاپ، گلخانه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه کانکس ها می تواند یک ضلع آن و یا تمام اضلاع و سقف آن را شامل شود. استفاده از شیشه برای این نوع از کانکس برای دید بیشتر و یا جذب نور خورشید به میزان بیشتری است. در رابطه با انتخاب کانکس های دست دوم و یا نو این نکته وجود دارد که خریدار نمی داند آیا کانکس خریداری شده می تواند دوام و عمر مطلوب را داشته باشد یا خیر؟ کانکس های فلزی دست دوم برای خرید و فروش مناسب تر هستند اما نوع شیشه ای به دلیل مشکلات و محدودیت هایی که دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
هزینه تعمیر و نگهداری از این نوع کانکس ممکن است بسیار بیشتر از سفارش و خرید آن برای خریدار تمام شود. آریا سازوکار از جمله معتبرترین و بهترین شرکت های طراحی تا تولید کانکس های شیشه ای به شمار می رود. از جمله خدمات این مجموعه به مشتریان، طراحی مناسب و حرفه ای، انتخاب و استفاده از متریال های درجه یک و ساخت با کیفیت محصول است. قیمت شیشه و انواع یراق آلات و پروفیل های استفاده شده برای ساخت کانکس های شیشه ای در این مجموعه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در صورت سفارش و خرید کانکس های شیشه ای می توانید اطلاعات تکمیلی را از طریق کارشناسان و مشاوران فروش کسب کنید.
در صورتی که برای مدت زمانی محدود به کانکس نیاز دارید می توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان این مجموعه یک کانکس اقتصادی و کم هزینه را سفارش دهید. در سایت سازوکار می توانید از نمونه کار های این مجموعه دیدن کنید. در این سایت امکان محاسبه قیمت کانکس و پارتیشن به صورت تقریبی برای مراجعه کنندگان وجود دارد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید