قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته

برای اطلاع از قیمت اتاقک های شیشه ای پیش ساخته باید از طریق چند مجموعه مطمئن استعلام قیمت کنید.  بعد از اینکه بودجه مورد نظر برای خرید اتاقک شیشه ای را تعیین کردید می توانید از طریق سایت شرکت های مختلف قیمت انواع اتاقک شیشه ای را استعلام کنید.

شیشه هایی که برای ساخت اتاقک های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند درجه بندی کیفی دارند و بسته به انواعی که استفاده می شوند رنج قیمتی آن ها نیز متفاوت است. شیشه های قاب دار به دلیل استفاده قاب در آن ها قیمت بیشتری نیز دارند. هر چه گزینه های استفاده شده در این اتاقک ها بیشتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند اما نکته قابل توجه این است که اتاقک های شیشه ای نسبت به اتاقک هایی که از مصالح دیگر ساخته می شوند بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

در صورتی که از این اتاقک ها برای مدت محدودی استفاده شود می توان بعد از استفاده، این محصول را به عنوان اتاقک دسته دوم پیش ساخته به فروش رساند. از مهم ترین و معتبر ترین مجموعه های ساخت و ارائه دهنده اتاقک های شیشه ای می توان به مجموعه سازوکار اشاره کرد. در این مجموعه انواع اتاقک شیشه ای متناسب با بودجه مشتریان و برای کاربرد های مختلف، موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع اتاقک های شیشه ای و قیمت آن ها می توانید با شماره تماس های این مجموعه تماس بگیرید و یا از طریق سایت سازوکار با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. قیمت روز شیشه در سایت آریا سازوکار بسیار مناسب و اقتصادی است و لیست قیمت شیشه ساختمانی را می توانید در این وب سایت مشاهده کنید.

اتاقک شیشه ای پیش ساخته چیست؟

اتاقک شیشه ای پیش ساخته چیست؟

اتاقک های شیشه ای دارای جداره هایی شیشه ای هستند که برای مصارف و کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. میزان شیشه ای که در این اتاقک ها مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. در ساخت اتاقک های شیشه ای ممکن است همه اضلاع و حتی سقف آن نیز از شیشه درست شده باشد. اتاقک های شیشه ای ممکن است برای کاربرد های متفاوتی ساخته شوند اما معمولا از این اتاقک ها برای موارد زیر استفاده می شود:

  • استفاده در دفاتر اداری
  • استفاد در غرفه های نمایشی
  • استفاده در رستوران ها و کافه به عنوان فضای پذیرایی
  • استفاده در آزمایشگاه 
  • استفاده به عنوان اتاق کنترل
  • استفاده در گلخانه ها
  • استفاده به عنوان فروشگاه محصولات خاص
  • استفاده به عنوان کیوسک حراستی 
  • استفاده به عنوان اتاقک نگهبانی 

اتاقک های شیشه ای پیش ساخته دارای جداره های شیشه ی هستند. اگر از شیشه های مرغوب و دو جداره به عنوان عایق انرژی و صوت استفاده نشود این اتاقک ها دارای پرت انرژی هستند و استفاده از آن ها در شرایط محیطی و اقلیمی سخت مورد توصیه نیست. معمولا از اتاقک هایی با شیشه های تک جداره برای استفاده در زمان محدود و در شرایط جوی مناسب استفاده می شود. برای امنیت  بیشتر می توان برای شیشه اتاقک ها، حفاظ نصب کرد.اغلب اتاقک های شیشه ای پیش ساخته به گونه ای تولید می شوند که می توان برای آن ها کرکره های برقی از بیرون نیز نصب کرد. قیمت شیشه اردکان یزد در آریا سازوکار به صرفه و اقتصادی است، می توانید این شیشه را با کیفیت بسیار بالا از مجموعه ما سفارش دهید.

اگر این اتاقک ها کوچک باشند حمل آن ها به صورت یکجا انجام می شود اما اگر ابعاد شیشه بزرگ  و تمام قد باشد برای جا به جایی باید ابتدا شیشه ها باز شوند و در مکان جدید به طور مجدد نصب شوند.

عوامل موثر بر قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته

عوامل موثر بر قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته

قیمت نهایی اتاقک شیشه ای از عوامل متعددی پیروی می کند. برخی ویژگی ها مانند نوع متریال های استفاده شده در ساخت این اتاقک ها، وزن، مشخصات فنی، نوع پروفیل ها و ... از عوامل موثر بر قیمت این محصول به شمار می رود. نوع شیشه ای که برای اتاقک های پیش ساخته استفاده می شود ممکن است تک جداره یا دو جداره باشد. شیشه های تک جداره دارای قیمت کمتری هستند در مقابل شیشه های دو جداره به دلیل ویژگی هایی مانند امنیت بیشتر و عایق صدا و حرارت بودن،  دارای قیمت بیشتری نیز هستند. نوع شیشه ها و طرحی که بر روی آن ها پیاده می شود می تواند قیمت اتاقک های شیشه ای پیش ساخته را بالاتر ببرد.

در اجرای اتاقک های شیشه ای پیش ساخته  اغلب از شیشه های رنگی دو لایه  5 میلی رنگی که سکوریت و لمینت شده هستند استفاده می شوند. یراق آلات مورد استفاده  در اتاقک های شیشه ای باید از نوع با کیفیت و مناسب با نوع شیشه انتخاب شوند. این یراق آلات بسته به نوع جنسی که دارند شامل دستگیره، لولا و ... هستند. شرکت های اجرا کننده اتاقک های پیش ساخته باید از بهترین و مرغوب ترین انواع یراق آلات برای ساخت این اتاقک ها استفاده کنند. اتاقک های شیشه ای علی رغم اندازه کوچکی که دارند اما به دلیل کارآیی بالا باید به بهترین نحو طراحی و ساخته شوند. برخی از این اتاقک ها در اندازه های استاندارد و برای موارد مشخص، توسط شرکت های مختلف به تولید می رسد.

انواع اتاقک های پیش ساخته شیشه ای توسط شرکت آریا سازوکار به تولید می رسد. برای دیدن نمونه کارهای این مجموعه سایت سازوکار را مشاهده نمایید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید