نصب شیشه دوجداره

این روزها صرفه جویی در انرژی به یک ضرورت در تمام جوامع تبدیل شده است از این رو در تمام بخش های ساختمان سازی این موضوع به یک ضرورت تبدیل شده است. دیوارها، سقف، درب و پنجره ها همگی در اتلاف انرژی نقش به سزایی دارند. دیگر وقت آن رسیده که برای درب و پنجره ها، نصب شیشه دوجداره را امتحان کنید تا به راحتی بتوانید از مصرف انرژی صرفه جویی کنید. شیشه دو جداره از دو لایه شیشه تشکیل شده است که فاصله بین آن ها با گاز یا هوا پر شده است. احتیاط در نصب و مهارت لازم باعث می شود تا شیشه ها دوام بیشتری داشته باشند. همچنین برای جلوگیری از هدررفت انرژی و یا جلوگیری از ورود حشرات از توری مگنتی استفاده می شود که به شکل های مختلف و متناسب با سلیقه خود می توانید برای جلوی درب یا پنجره های خود استفاده کنید. 

روش های نصب برای مدل های مختلف شیشه دو جداره تقریبا متفاوت است. پس لازم است که این کار حتما توسط نصاب دوره دیده انجام شود. نصب شیشه دوجداره بر اساس نوع شیشه و فریم های پایه قدری متفاوت است. شیشه های دو جداره در انواع مدل های دکوراتیو، بدون گاز و لمینت ساخته می شوند. همانطور که از نام شیشه پیداست از دو لایه ضخیم ساخته می شود و داخل دو لایه از گازی بی اثر پر می شود تا هم عایق خوبی باشد و هم امنیت محصول بالا برود. برای کسب اطلاعات در رابطه با بتونه دور شیشه و انواع پارتیشن شیشه ای همچون پارتیشن شیشه ای رنگی، پارتیشن شیشه ای دوجداره و ... می توانید با کارشناسان ما در سازوکار در ارتباط باشید. 

انواع روش نصب شیشه دوجداره 

انواع روش نصب شیشه دوجداره 

روش های نصب شیشه دوجداره بر روی فریم های مختلف UPVC و آلومینیومی و آهنی متفاوت است. قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که کدام فریم برای ساختمان شما مناسب است و و الویت ها و نیازهای ساختمان را بررسی کنید. سپس بعد از انتخاب فریم مناسب به دنبال انتخاب روش مناسب نصب باشید. معمولا افراد روش های نصب شیشه دوجداره را با روش های نصب پنجره دو جداره یکی می بینند. در حالی که این دو روش کاملا متفاوت هستند. شیشه های دو جداره را می توان بر روی انواع درب و پنجره ها  نصب کرد و حتی جایگزین شیشه های قدیمی کرد.

شیشه دوجداره بدون گاز و شیشه دوجداره دکوراتیو روش های نصب حرفه ای و تخصصی دارند. شما نمی توانید به تنهایی بدون آموزش تخصصی و کسب مهارت این کار را انجام دهید. از آنجا که برخی از مدل های شیشه با روغن آرگون پر شده اند پس باید با احتیاط و به شیوه های درست نصب شوند. برخی از مدل ها به جای روغن آرگون از هوا برای پر کردن دو لایه استفاده شده است که برای نصب همه مدل ها باید اصول اساسی را رعایت کرد. خدمات و روش های نصب شیشه دوجداره تنها محدود به نصب نمی شود.

گاها نصاب خدمات متنوعی از قبیل اصلاح نحوه رگلاژ پنجره دو جداره، رفع ورود گرما، سرما و گرد و غبار، تعمیرات شیشه دوجداره، اصلاح صداگیری پنجره دوجداره، تعویض و تعمیر یراق‌آلات آسیب دیده و گاز زدن شیشه دوجداره را در کنار نصب شیشه دو جداره  انجام می دهد. شیشه هوشمند یکی از به روزترین شیشه ها است که با فناوری های نوین ساخته شده است.

ابزار نصب شیشه دوجداره   

ابزار نصب شیشه دوجداره   

به طور قاطع نمی توان ابزارهای مشخصی را برای نصب شیشه دوجداره معرفی کرد. چون این شیشه روش های نصب متفاوتی دارد و از آنجا که قابلیت اجرا بر روی فریم های مختلف را دارد در نتیجه ابزارهای نصب هم برای هر روش و هر فریم متفاوت است. با توجه به شرایط ساختمان، شرایط فریم ها و نوع شیشه دو جداره از ابزارهای مختلف مانند ابزار برش شیشه، یراق آلات مناسب و ... استفاده می شود. معمولا بر اساس اقلیم و کارایی شیشه از مدل مناسب استفاده می شود. انواع شیشه دوجداره در مقایسه با شیشه های سه جداره و چهار جداره کاربردی تر هستند و به ابزارهای نصب کمتری نیاز دارند. قیمت شیشه اردکان یزد در آریا سازوکار به صرفه و اقتصادی است، می توانید این شیشه را با کیفیت بسیار بالا از مجموعه ما سفارش دهید.

با در نظر گرفتن اجزای تشکیل دهنده شیشه دو جداره که  شامل شیشه جام، اسپیسر یا فاصله  گذار، رطوبت گیر، چسب بوتیل، گاز آرگون و چسب عایق پلی سولفاید هستند، به راحتی می توان از ابزارهای نصب مناسب بر روی آن استفاده کرد. هزینه نصب شیشه دوجداره بر روی پنجره ها  و درب های مختلف متفاوت است. معمولا یک هزینه مشخص و تعریف شده ای برای این خدمات وجود ندارد و نصاب باید حتما فاکتورهای مختلفی را برای برآورد هزینه نصب در نظر بگیرد. در وهله اول نوع فریمی که شیشه روی آن پیاده می شود در هزینه نهایی نصب تاثیر می گذارد. پروفیل های یو پی وی سی، آهن و آلومینیوم رایج ترین پروفیل های قابل استفاده برای پیاده سازی شیشه دو جداره هستند. پارتیشن شیشه ای متحرک را می توانید با قیمت مناسب از سایت سازوکار خریداری کنید.

هزینه نصب شیشه دوجداره

هزینه نصب شیشه دوجداره

فاکتور بعدی که روی هزینه نصب شیشه دوجداره تاثیر می گذارد مساحت درب و پنجره ها است که طبیعتا هر چه مساحت بیشتر باشد هزینه نصب بیشتر است. فاکتور بعدی که روی هزینه نصب تاثیر می گذارد نوع شیشه، ضخامت شیشه، کیفیت شیشه، میزان گاز آرگون تزریق شده و پروفیل های رنگی است. نوع باز شدن پنجره یا دربی که شیشه روی آن پیاده می شود بر روی هزینه نصب تاثیر دارد. متریال های مورد نیاز در ساخت مانند درزگیرها، اسپیسرها و ... روی قیمت شیشه و هزینه نصب تاثیر دارد. از آنجا که نصابان مختلف هزینه های متفاوتی برای نصب تعیین می کنند. در نتیجه برای دریافت بهترین خدمات با کمترین هزینه بهتر است کار چندین نصاب را بررسی و مقایسه کنید و در پایان دست به انتخاب بزنید. نصب شیشه ساختمانی باید به دقت انجام شود و نکاتی را هنگام انجام آن باید رعایت کنید.

سازوکار به عنوان یک گروه تولیدی بسیار معتبر است که فعالیت خود را در زمینه شیشه‌های دوجداره و سکوریت آغاز نموده است. ما در آریا سازوکار به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه‌های دوجداره و سکوریت نوانسته‌ ایم نیاز مشتریان عزیز را تامین نماییم‌.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید