توری آهنربایی

magic-mesh

پرده مغناطیسی یکی از انواع توری های پنجره است. از این محصولات برای جلوگیری از هدر رفتن گرمای درون منزل در فصل زمستان و همچنین جلوگیری از خارج شدن سرمای اتاق در فصل تابستان استفاده می شود. نصب توری پنجره آهنربایی تا 75 درصد موجب کاهش مصرف انرژی در محیط می شود. به این نوع از توری ها مگنتی نیز می گویند. یکی از ویژگی های فوق العاده ای که این محصول دارد این است که پس از ورود و یا خروج افراد با توجه به مغناطیسی بودن آن درب بسته می شود. کاربردی که محبوبیت توری ها را دو چندان کرده است جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات موذی به درون منزل است. در عین حال هوای درون منزل نیز تعویض می شود. توری آهن ربایی از جنس های مختلفی ساخته شده است به گونه ای که در صورت تمایل به باز گذاشتن پنجره در فصل بهار یا تابستان هیچ نگرانی بابت ورود موجودات موذی به منزل نداشته باشید. مکانیزم این توری ها به گونه ای است که بعد از عبور از میان در، با توجه به آهنربا های تعبیه شده درب به صورت خودکار بسته می شود و مانع از ورود موجودات موذی می شود.

توری آهنربایی

پرده مغناطیسی

استفاده از پرده مغناطیسی به دلیل برخوردرای از ویژگی های مثبتی که دارد توانسته در میان سایر توری ها خودی نشان دهد. از جمله مزایایی که توری مگنتی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان و سریع
  • برخورداری از مگنت برای باز و بسته شدن در به صورت خودکار
  • امکان ورود و خروج هوا به داخل اتاق
  • طراحی زیبا
  • آسب نرساندن به در
  • دارا بودن آویز های سنگین برای مقاومت در برابر باد
  • قابلیت نصب روی انواع پنجره و در
  • جلوگیری از ورود حشرات
  • مقاوم در برابر باد های شدید
  • عبور از در بدون نیاز به کمک دست

پرده مغناطیسی

توری پنجره آهنربایی

برای ساخت توری پنجره آهنربایی از مرغوب ترین محصولات با برند های مختلف استفاده می شود. این توری ها دارای انعطاف بالایی هستند و مقادیر pvc به کار رفته در آن به گونه ای است که با تابش آفتاب تغییر رنگ نمی دهند و مات نمی شوند یا هنگام سرمای زمستان دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند. از این محصول در مکان های مختلفی همچون داروخانه، سوپر مارکت، ساختمان و ... استفاده زیادی می شود. توری پنجره آهن ربایی دارای دوام بالایی است و ظاهر شیکی نیز دارد که به نمای پنجره شما زیبایی می بخشد. محصولاتی که توسط سازوکار به فروش می رسند دارای ابعاد مختلفی هستند که انواع پنجره را پوشش می دهد. نصب این پنجره ها بسیار آسان است و نیاز به ابزار و یا شخص خاصی ندارد و خودتان بدون هیچ نیروی کمکی می توانید اقدام به نصب آن کنید.

توری آهنربایی مگنتی

در هنگام خرید توری آهنربایی مگنتی به این نکته توجه داشته باشید که نوع تقلبی آن هم وجود دارد. توری های اصل از داخل پرس شده اند اما در توری های تقلبی مگنت ها به صورت برچسب هستند و مگنت ها می بایست توسط خودتان چسبانده شود. لایه های توری آهنی از جنس توری هستند و ورود و خروج یا باز و بسته کردن درب و پنجره به راحتی صورت می گیرد و برای فصول مختلف بسیار مناسب است.شما می توانید برای خرید این محصولات به سایت سازوکار مراجعه کنید و محصول مد نظر خود را خریداری کنید. همچنین در صورتی که در روند خرید نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با پشتیبانان ما در میان بگذارید. شما می توانید این توری را خریداری نمایید و روی انواع درب های ورودی ساختمان ها، پنجره ها، تراس، بالکن و ورودی مکان های عمومی نصب کنید. شما می توانید با نصب این توری ها مصرف برق و گاز را نیز به طور قابل توجهی کاهش دهید.    
مکانیزم توری مگنتی به گونه ای است که بعد از عبور از میان در، با توجه به آهنربا های تعبیه شده  در به صورت خودکار بسته می شود و مانع از ورود موجودات موذی می شود.

توری آهنربایی مگنتی

توری آهنربایی اصفهان

توری آهنربایی به ویژه در فصول گرم به کمک شما می آید و می تواند گرما را از منزل شما خارج کند و گردش هوا را در خانه شما به جریان اندازد. اصفهان شهری نسبتا گرم است و تابستان های داغ آن طاقت فرساست، شاید نتوانید به طور مداوم از سیستم های خنک کننده همچون کولر یا پنکه استفاده کنید. از این رو استفاده از توری آهنربایی اصفهان، پیشنهادی است که ما برای شما داریم. این توری ها می توانند هوای داخل محیط را عوض کنند و در نتیجه هوای گرم و گرفته داخل را با هوای نسبتا خنک بیرون جا به جا می کند. توری آهنربایی اصفهان در مجموعه آریا سازوکار با بهترین کیفیت ممکن ارائه می شود. قیمت توری آهنربایی اصفهان در این مجموعه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. جهت خرید توری آهنربایی اصفهان می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. 

توری مغناطیسی اصفهان

توری مغناطیسی اصفهان خاصیت برتری که نسبت به سایر توری ها و درب و پنجره های توری که دارد، این است که بسیار سبک است و کنار زدن و باز کردن آن اصلا آزاردهنده نیست، از این رو اتنخاب بسیاری از افراد توری معناطیسی اصفهان است. توری مغناطیسی اصفهان علاوه بر گردش هوایی که به راه می اندازد، از ورود حشرات موذی جلوگیری می کند و اگر در فصول گرم قصد داشتید درب حیاط یا تراس خود را باز نگه دارید، می توانید با خرید توری مغناطیسی اصفهان، با خیالی راحت این کار را انجام دهید. توری مغناطیسی اصفهان را بهتر است از مراکز معتبر در سطح شهر خریداری کنید. مجموعه آریا سازوکار با تجربه چندین ساله در این زمینه، یکی از معتبرترین و خوش نام ترین فروشگاه های ارائه توری مغناطیسی اصفهان است. 

توری آهنربایی اصفهان 

قیمت درب توری در اصفهان

قیمت درب توری در اصفهان بسیار اقتصادی و مناسب است و فشاری بر شما وارد نمی کند. آریا سازوکار قیمت درب توری در اصفهان را بسیار منصفانه حساب می کند و به همین دلیل اکثر افراد ساکن در اصفهان، از همان ابتدا به فروشگاه ما مراجعه می کنند و درب توری مورد نیازشان را خریداری می کنند. قیمت درب توری در اصفهان به پارامترهایی همچون ابعاد توری مغناطیسی، برند تولید کننده آن، نوع توری و... بستگی دارد. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید