برچسب روی شیشه سکوریت

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش ساخت و سازساختمان ها، ممکن است افراد به دنبال راهی برای حفظ حریم خصوصیشان بگردند. یکی از مشکلات اساسی دیده شدن منظره خانه ما به دلیل وجود پنجره ها است. البته برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. شما می توانید با استفاده از برچسب های شیشه مات کن این مشکل را رفع کنید. همچنین کارایی این برچسب ها علاوه بر اینکه باعث دیده نشدن فضای خانه نمی شوند، ظاهر زیبایی را به محیط می دهد. شما می توانید برای نصب شیشه های سکوریت همچون نصب شیشه سکوریت مغازه با کارشناسان ما در سازوکار در ارتباط باشید. در صورتی که علاقه دارید تا اطلاعات جامع تری در رابطه با اینکه بدانید شیشه سکوریت چیست به دست آورید؛ می توانید به بخش مقالات سایت ساز و کار مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 
این برچسب ها در انواع گوناگون طرح و رنگ و جنس برای شیشه های با جنس های متفاوت تولید و عرضه می شوند. امروزه یکی از شیشه های پرمصرف که در مقابل شکستن بسیار مقاوم و مستحکم هستند، شیشه سکوریت است که با استفاده از برچسب های شیشه مات کن می توانید باعث دیده نشدن فضای خانه و حفظ حریم خصوصیتان شوید. شما می توانید از انواع طرح های رنگی و شفاف این محصول استفاده کنید. اگر می خواهید با مشخصات و کاربرد و انواع برچسب شیشه سکوریت آشنا شوید این مقاله را تا انتها بخوانید. برای خرید و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قفل دیجیتال شیشه سکوریت و شیشه سکوریت تهران و هرگونه اطلاعاتی می توانید با مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 

انواع برچسب روی شیشه سکوریت

انواع برچسب روی شیشه سکوریت

در اینجا به شرح انواع مدل های برچسب روی شیشه سکوریت می پردازیم. شما می توانید با توجه به نیازتان آن ها را خریداری و استفاده نمائید.

برچسب شیشه مات کن ایرانی: این مدل از برچسب های شیشه مات کن قیمت مناسبی دارند و ضخامت آن ها 50 میکرون است. در واقع ضخامت کمتر از 50 میکرون برای برچسب های مصرفی بر روی شیشه سکوریت مناسب نیستند و به مرور زمان کنده می شوند. اگر به دنبال یک برچسب شیشه مات کن موقت یا استفاده از آن برای مدت زمان کمی هستید، پیشنهاد می کنیم از مدل ایرانی این محصول استفاده کنید.
برچسب شیشه مات کن چینی: برچسب های شیشه مات کن چینی دارای ضخامت 80 میکرون هستند. اگر به دنبال جنسی با استحکام نسبتا خوب و برای مدت زمان نسبتا بالا می گردید، از مدل چینی این محصول استفاده کنید. برچسب های چینی با ضخامت متوسط و قیمت مناسبی که دارند بسیار پرفروش هستند.

برچسب شیشه مات کن تایوانی: برچسب های شیشه مات تایوانی با ضخامت 80 میکرون از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این برچسب به دلیل ظاهر زیبا و سطح ماسه ای که دارند باعث زیبا شدن محیط مورد نظرتان می شوند. همچنین عمر طولانی تری نسبت به دیگر انواع مدل های شیشه مات کن دارد. در هنگام نصب هیچ حبابی زیر آن نمی ماند و امکان کنده شدن آن در دراز مدت صفر است.

برچسب شیشه مات کن طرح دار: برچسب مات کن شیشه سکوریت در دو مدل اختصاصی و آماده، عرضه می شود. مدل اختصاصی آن با توجه به سلیقه شما قابل سفارش است و برچسب آماده این محصول به صورت از قبل آماده شده در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه تان انواع آن را سفارش دهید.

مصارف برچسب روی شیشه سکوریت

برچسب شیشه مات کن رنگی: برچسب های رنگی هم به صورت آماده و هم به صورت چاپ اختصاصی قابل سفارش هستند. شما می توانید طرح های اختصاصی خود را به شرکت یا نمایندگی فروش محصول ارسال کنید تا به صورت رنگی و طرح دار چاپ شود. طرح آماده برچسب های شیشه مات هم به صورت آماده قابل خریداری هستند.
به این نکته توجه داشته باشید که اگر خودتان نمی توانید طرح مورد نظرتان را برای چاپ طراحی کنید، باید از افراد متخصص در این کار کمک بگیرید. همچنین اطلاعات لازم درباره درزگیر شیشه سکوریت را می توانید در این مقاله از سایت ساز و کار مطالعه کنید.

مصارف برچسب روی شیشه سکوریت

تا اینجا به شرح انواع مختلف برچسب های شیشه مات کن پرداختیم. شما می توانید از انواع مختلف این برچسب های بر روی شیشه سکوریت استفاده کنید. برای مثال می توانید برای حفظ حریم خصوصی اداره یا خانه آن ها را خریداری و استفاده کنید. همچنین استفاده از طرح های رنگی برچسب شیشه مات کن به محیط مورد نظرتان زیبایی خاصی می بخشد. علاوه بر ویژگی های گفته شده از این برچسب ها، می توانید انواع برچسب ها را به صورت لوگو و برای تبلیغات بر روی شیشه های سکوریت بچسبانید. در واقع شما با استفاده از این روش تبلیغات را برای شرکت و یا محصول مورد نظرتان انجام می دهید؛ که یکی از بهترین روش ها برای معرفی محصول است.

مشخصات برچسب روی شیشه سکوریت خوب

مشخصات برچسب روی شیشه سکوریت خوب

در هنگام خرید حتما به جنس برچسب ها توجه کنید. به دلیل اینکه جنس های ایرانی و چینی این محصول از کیفیت نسبتا پایین تری نسبت به مدل های دیگر آن برخوردار هستند. شما می توانید برچسب را در ابعاد و اندازه مورد نظرتان از فروشگاه های معتبر سفارش دهید.
برچسب های با کیفیت موجود در بازار معمولا در هنگام نصب هیچ حبابی زیر آن باقی نمی ماند و به راحتی کنده نمی شود. همچنین استفاده از انواع مدل برچسب های با کیفیت در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه هایتان می شود.
برای سفارش انواع شیشه مات کن بر روی شیشه های سکوریت، پارتیشن اداری، پنجره و.. می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه آریا سازوکار انواع مدل آن را سفارش دهید. همچنین در این فروشگاه ، برچسب ها با کیفیت بالا و متریال مناسب در ساخت عرضه می شود. مجموعه ساز و کار یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید برچسب شیشه مات کن در انواع مختلف است. به دلیل تنوع بالا محصول در فروشگاه آریا سازوکار، شما دست بازی در انتخاب محصول موردنظرتان دارید. در کل فروشگاه آریا سازوکار ارائه دهنده انواع شیشه سکوریت، برچسب شیشه سکوریت و... است. تیم متخصص و مجرب آن نیز برش شیشه سکوریت را انجام می دهند. جهت کسب اطلاعات در این زمینه با کارشناسان سازوکار در ارتباط باشید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید