نکات مهم برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای آکاردئونی

شما عزیزان می توانید برای دستیابی به اطلاعات کافی درباره اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد با ساز و کار همراه شوید. پارتیشن های شیشه ای آکاردئونی یا تاشو انقلاب بزرگی در طراحی دکوراسیون داخلی مراکز تجاری به وجود آورده اند. این نوع محصولات علاوه بر ایجاد فضایی کاملا انعطاف پذیر جلوه ای مدرن را به محیط می بخشند. برای انتخاب این نوع دیوارهای ساخته شده از شیشه باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. در این مقاله از ساز و کار این موارد شرح داده شده است، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره با ما همراه باشید.

نکات مهم برای انتخاب پارتیشن های شیشه ای آکاردئونی

پارتیشن شیشه ای آکاردئونی برای چه محیط هایی مناسب تر است؟

پارتیشن های شیشه ای آکاردئونی در واقع درب های ریلی با شیشه های سکوریت هستند. باز و بسته شدن این درب ها نیز روی ریلی از جنس آلومینیوم صورت می گیرد. این نوع محصولات علاوه بر داشتن ظاهر زیبا در برابر صدا، انرژی و رطوبت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. پارتیشن های شیشه ای تاشو با توجه به ویژگی های مطرح شده برای جداسازی مکان های اداری و آموزشی انتخاب مناسبی هستند، همچنین از این دیوارها برای درب ورودی ساختمان ها، بالکن های شیشه ای و پنجره نیز استفاده می شود. خوشبختانه مصالح و موادی که برای ساخت ریل ها استفاده می شود، خاصیت ضد زنگ دارند. این امر موجب می گردد که دیوار شیشه ای در اثر تماس با نم و رطوبت کیفیت و کارایی خود را از دست ندهد. آلومینیوم بکار رفته در تولید این محصولات نیز توانایی تحمل وزن شیشه را دارد. این مواد با دوام در اثر باز و بسته شدن مکرر درب دچار شکستگی یا ترک نمی شوند. شما عزیزان می توانید برای سفارش و اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس و انواع پارتیشن شیشه ای فریم دار ارزان و با کیفیت، پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره و ... با مشاورین سازوکار تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای آکاردئونی برای چه محیط هایی مناسب تر است؟

نکات موثر در انتخاب پارتیشن شیشه ای آکاردئونی

فاکتورهای زیادی وجود دارند که در هنگام انتخاب پارتیشن های شیشه ای آکاردئونی باید آن ها در نظر بگیرید. در ادامه برخی از این نکات قابل توجه معرفی شده است.

  1. تعیین نوع کاربرد پارتیشن شیشه ای آکاردئونی : پیش از خرید و نصب این محصولات باید هدف خود در استفاده از آن ها را تعیین کنید، برای مثال پارتیشن را برای بالکن منزل نیاز دارید یا برای جداسازی محیط های اداری؟ با در نظر گرفتن محل مورد استفاده خود بهترین نوع پارتیشن شیشه ای آکاردئونی را انتخاب کنید، سپس از آن ها برای تفکیک محیط های بسته، درب و پنجره یا موارد دیگر بهره بگیرید.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت پارتیشن شیشه ای منزل و اطلاع از کاربردهای آن با ساز و کار همراه شوید.
  2. تعیین نوع قرارگیری پارتیشن شیشه ای تاشو : با در نظر گرفتن محیط مورد نظر خود باید نوع قرارگیری پارتیشن را مشخص سازید، برای مثال از این مصالح برای تقسیم یک اتاق بزرگ در مکان های اداری استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای با توجه به انعطاف پذیری بالای خود این امکان را به شما می دهند که فضاهایی به شکل های دلخواه را ایجاد کنید. در صورتی که قصد استفاده از این دیوارها را در بالکن خود دارید، نوع قرارگیری پارتیشن و نحوه باز و بسته شدن درب را از قبل در نظر بگیرید.
  3. تعیین نوع پارتیشن شیشه ای تاشو: نوع پارتیشن های شیشه ای آکاردئونی با توجه به نیاز شما تعیین می شود. برای مثال اگر قصد ایجاد فضایی خصوصی را دارید، بهتر است که از شیشه های مات بهره ببرید، همچنین پارتیشن های دوجداره برای بالکن ها انتخاب مناسب تری به شمار می روند.
  4. مشخص کردن نوع درب و پیکربندی دیوار شیشه ای آکاردئونی: دیوارهای شیشه ای را به گونه ای می توان طراحی کرد که در مرکز، کناره یا موازی هم قرار گیرند، همچنین نحوه باز و بسته کردن درب را نیز می توان تعیین کرد. امکان حرکت درب از هر دو طرف نیز میسر است.
  5. ابعاد دیوار شیشه ای تاشو: یکی از مسائلی که باید پیش از خرید پارتیشن های شیشه ای آکاردئونی در نظر بگیرید، تعیین اندازه محل مورد نظر شما است. این امر کمک می کند که محصولی متناسب با ابعاد محل را بخرید. در این زمینه بهتر است که با کارشناسان گروه تولیدی سازوکار کمک بگیرید.

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید