پارتیشن شیشه ای فریم لس

5 5 0 2 Product
تماس بگیرید

موجود نمي باشد

مشخصات محصول

-
-

پارتیشن شیشه ای دیوار‌ شیشه‌‌ای با کیفیت بالا و بدون بار است که به عنوان تقسیم کننده فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن شیشه ای فریم دار از شیشه‌های سکوریت ضخیم و درجه یک ساخته می‌شود که قاب‌هایی از جنس آلومینیوم یا استیل با سطح مقطع به شکل U شیشه را به سقف و زمین متصل می‌کند. پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس برای ایجاد یک محیط کاری باز و پر نور بهترین گزینه هستند. پارتیشن شیشه ای فریم لس در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. این نوع پارتیشن علاوه بر اینکه نور طبیعی را از خود عبور می‌دهد، فضا را برای ساکننان با حفظ حریم خصوصی تفکیک می‌کند. برای دریافت قیمت لازم است بدانید که فاکتورهای مختلفی همچون کیفیت شیشه، رنگی و مات بودن، فریم لس یا فریم دار بودن و مواردی دیگر، بر قیمت پارتیشن شیشه ای تهران و شهرهای دیگر تاثیرگذار خواهد بود. قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس بر اساس مترمربع محاسبه می گردد که البته برای خرید این نوع پارتیشن باید به این نکته دقت داشته باشید که عواملی مثل هزینه نصب و ارسال محصول به فاکتور خرید مشتری افزوده خواهد شد. 

پارتیشن شیشه ای فریم لس 

موادی که برای ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس استفاده می‌شود در برابر شرایط مختلف آب و هوا و همچنین ضربه بسیار مقاوم هستند. پارتیشن‌های فریم دار که به طور معمول دارای قاب‌های فولادی هستند در صورت ورود آب به فریم زنگ می‌زنند و می‌توانند باعث ترک خوردن شیشه شوند و این دقیقا همان عاملی است که در پارتیشن شیشه ای فریم لس مشاهده نمی‌شود.
لوگوی شرکت‌ها ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. بسیار طبیعی است که یک شرکت نام تجاری‌اش را تغییر دهد و در پی آن لوگوی تجاری خود را نیز دوباره طراحی کند. این لوگوی اصلاح شده باید بر روی پارتیشن شیشه ای دفاتر نصب شود. یک پارتیشن شیشه ای فریم لس سطح وسیعی را متناسب با لوگو ارائه می‌دهد و فضای کافی برای عنوان دفتر باقی می‌گذارد. شما حتی می‌توانید آثار هنری چشم نوازی را روی شیشه چاپ کنید و به فضا زیبایی بیشتری بیفزایید. پارتیشن شیشه ای فریم لس زیباتر از پارتیشن فریم دار است. چارچوبی که پارتیشن شیشه ای فریم دار را قاب گرفته است علاوه بر اینکه فضا را کوچکتر نشان می‌دهد زیبایی کلی محیط را تحت تاثیر قرار داده و کمی بدچشمی می‌کند. پارتیشن شیشه ای فریم لس جلوه‌ای ساده و شیک به دفتر شما می‌بخشد.
نور طبیعی برای بینایی مفید است. قرار گرفتن در معرض نور انواع مختلف لامپ‌ها در طول روز می‌تواند در درازمدت منجر به ضعف بینایی افراد شود. شما می‌توانید با حذف نیاز به لامپ در طول روز، میزان قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی کنید. با نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس هیچ نقطه‌ای در دفتر وجود ندارد که در آن نور طبیعی مسدود شده باشد. این موضوع می‌تواند برای دوستداران گل و گیاه که علاقه‌مند به نگهداری از آنها در محیط کارشان هستند بسیار مهم باشد.
برخلاف تصور عموم، پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس بسیار ایمن هستند. با توجه به اینکه شیشه‌های پارتیشن فریم لس در قطرهای ضخیم عرضه می‌شود شکستن آن ها آسان و حتی ممکن نیست.

پارتیشن شیشه ای فریم لس 

پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست؟

در سال های اخیر که سرعت، جلوه های بصری، و کاربرد هر چیز در مرحله اول مورد سنجش قرار می گیرد؛ استفاده از پارتیشن شیشه ای به دلیل داشتن تمام خصوصیات ذکر شده؛ طرفداران زیادی پیدا کرده است. پارتیشن های شیشه ای به دو دسته فریم دار و فریم لس تقسیم بندی می شوند. پارتیشن شیشه ای فریم دار به پارتیشن هایی گفته می شود که فریم هایی از جنس آلومینیوم، چوب، استیل و ... دور تا دور آن ها قرار گرفته است؛ در حالی که پارتیشن های فریم لس (بدون فریم) هیچ فریم قابل مشاهده ای در اطراف آن وجود ندارد و فقط شیشه ها دیده می شوند. پارتیشن شیشه ای فریم لس ظاهری زیبا و مدرن برای فضا به وجود می آورد و در اغلب اوقات برای فضاهای کوچک از پارتیشن شیشه ای فریم لس استفاده می کنند که تمام شیشه بودن آن به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک کند. در واقع وجود فریم می تواند کمی فضا را بسته نشان دهد و بیشتر مناسب فضاهای بزرگ تر است. قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک در وب سایت آریا سازوکار بسیار مقرون به صرفه است، کافی است نگاهی به لیست قیمت بیندازید.

انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس به دلیل مخفی بودن فریم اطرافش به پارتیشن های بدون فریم یا بدون قاب شهرت دارد. که اغلب برای فضاهای اداری، تجاری و دفاتر کوچک مناسب است که باعث می شود بدون مانع تمام فضا قابل دیدن باشد. البته لازم است بدانید که پارتیشن های شیشه ای فریم لس در واقعیت بدون فریم نیستند و فریم های به کار رفته در آن ها در واقع مخفی است. این فریم ها همچون دیگر فریم ها از جنس آلومینیوم، استیل و دیگر فلزها هستند. پارتیشن های فریم لس به دو نوع تک جداره و دوحداره تقسم بندی می شود.

انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس 

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره: پروفیل استفاده شده در این نوع پارتیشن با کمترین ضخامت مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مناسبی دارند و تا حدی عایق صدا و حرارت نیز هستند. البته در صورتی که برای مکان شلوغی می خواهید پارتیشن شیشه ای نصب کنید بهتر است از نوع دوجداره آن ها استفاده کنید. پارتیشن تک جداره از یک لایه شیشه در ساخت آن استفاده می شود و کمترین فضا را می گیرد. سبک است و حمل آسانی دارد. و با قیمت مناسبی می توان از آن ها استفاده کرد.
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس دو جداره: در ساخت این نوع پارتیشن از دو لایه شیشه استفاده می شود. در این نوع از پارتیشن ها فریم نیز مورد استفاده قرار می گیرد، ولی به صورت کشویی و مخفی است و با چشم قابل دیدن نیست. از این نوع شیشه برای مکان هایی که فضا بزرگ تر بوده و تردد بیشتر است استفاده می شود. استقامت این شیشه ها در برابر ضربه از تک جداره ها بسیار بیشتر است و عموما برای پروژه های بزرگ و ارتفاعات بالای 3 متر می توان از آن ها استفاده کرد. دوجداره ها عایق صدا و حرارت خوبی هستند. البته ناگفته نماند که این شیشه ها سنگین تر از تک جداره هستند، حمل آن ها راحت نیست و هزینه آن از تک جداره ها نیز بیشتر است.

در صورتی که علاقه داشته باشید می توانید از شیشه های رنگی برای زیبایی بیشتر و یا از شیشه های مات برای دادن پرایوسی بیشتر به فضا استفاده کنید. البته اگر مایل به داشتن یک فضای شخصی هستید ولی نمی خواهید دائما شیشه های اطراف شما مات باشد؛ می توانید از پارتیشن های شیشه ای دوجداره کرکره دار استفاده کنید که مابین دو شیشه آن از کرکره های مخصوص استفاده شده است که در صورت لزوم آن ها را بکشید و تمام سطح شیشه را بپوشانید.

انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس

لیست قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس اصل‌ترین نوع پارتیشن‌هایی است که در فضاهای مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدیهی است که هرچه پارتیشن بزرگتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می‌شود زیرا قیمت بر اساس متراژ محیط محاسبه می‌گردد. طراحی نیز یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس است، اینکه از چه نوع در، دسته، لولا و قفل بخواهید استفاده کنید مشخصا در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. علاوه بر موارد ذکر شده قیمت

پارتیشن شیشه ای فریم لس به عوامل مختلف دیگری نیز وابسته است که از مهم‌ترین آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت شیشه، قابلیت ضد خش و ضد ضربه
  • میزان شفافیت شیشه
  • تک جداره یا دو جداره بودن شیشه
  • ایجاد طرح و لوگو بر روی شیشه
  • ابعاد پروژه
  • سفارشی سازی پروژه
  • هزینه نصب و اجرا

لیست قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس 

مشخصات پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های شیشه ای به نسبت دیوارهای آجری نصب و اجرای بسیار راحت تری دارند. نیاز به خراب کردن و به هم ریزی نیست؛ مدت زمان کمتری برای نصب می گیرند و زیبایی منحصر به فردی نیز به فضا می دهند. همچنین کار در این محیط برای کارمندان خیلی دلنشین تر از زندانی شدن وسط یک چهاردیواری است. پارتیشن شیشه ای فریم لس به دلیل قابل حمل بودن، هزینه پایین تر و زود آماده شدن به نسبت دیگر پارتیشن ها، برای کارفرمایان یک گزینه کاربردی به حساب می آید. از این پارتیشن ها به جای دیوار یا جداکننده در بیمارستان ها، موسسات، ادارات و بخش های مختلف منزل مورد استفاده قرار می گیرد. در پارتیشن شیشه ای فریم لس شما می توانید برای افزایش استحکام از انواع شیشه های مقاوم همچون شیشه سکوریت استفاده کنید.

مشخصات پارتیشن شیشه ای فریم لس

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم لس

استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس به نسبت نوع های دیگر مزایایی دارد که در زیر آن ها را بازگو کرده ایم:

  • جا به جایی و نصب آسان
  • استفاده از شیشه ی نازک و اشغال کردن کمترین فضا
  • قرار دادن سطح دید بیشتر در اختیار کاربر
  • مقرون به صرفه و اقتصادی است
  • جلوه خاص و زیبایی به فضا می بخشد
  • می توان باب سلیقه مشتری در ساخت آن از شیشه مات، رنگی، شفاف و ... استفاده کرد.
  • تا حد قابل قبولی عایق صدا و حرارت است.
  • نور بیشتری را در اختیار همه قرار می دهد و به همین دلیل در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری می شود.

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم لس

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم لس

در این صفحه می توانید تصاویر تعدادی از انواع مختلف پارتیشن شیشه ای فریم لس در مکان های مختلف را که برای شما قرار داده ایم، مشاهده کنید.

 

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم لس 

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس چگونه محاسبه می شود؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس قیمت از پیش تعیین شده ای ندارد. چرا که قیمت پارتیشن شیشه ای به عوامل متعدد بستگی دارد که در ابتدا باید آن ها تعیین شوند تا بتوان در رابطه با قیمت صحبت کرد. این موارد به نسبت سلیقه کارفرما مشخص می شوند. مثل نوع شیشه ای که انتخاب می کند؛ یراق آلات مورد استفاده، متراژ پروژه، جنس و برند قفل و لولایی که بر روی در نصب می شود و ... همه در تعیین قیمت نهایی پروژه تاثیرگذارند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با ما در مجموعه ساز و کار تماس بگیرید. کارشناسان ما با پرسیدن سوال های کلیدی در رابطه با انتخاب و سلیقه شما می توانند حدود قیمت پروژه را محاسبه کرده و به شما اطلاع دهند.

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار

ساز و کار با دو دهه سابقه در تولید انواع شیشه‌های ساختمانی و پارتیشن شیشه‌ای توانسته است با هزینه‌ای معقول پرکاربردترین پارتیشن‌ها را برای مصرف کنندگان تولید و اجرا کند. اگر تصمیم گرفته‌اید برای تغییر و بهینه سازی فضا از پارتیشن شیشه ای فریم لس استفاده کنید به سادگی می‌توانید به ساز و کار مراجعه کنید تا ما تیم متخصص خود را به محل شما بفرستیم و در خصوص طراحی و اجرای پروژه به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهیم. پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که در ادامه آن ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار

  1. کاهش صدا: آیا شما گروهی پر سر و صدا هستید؟ برای تمرکز نیاز به آرامش و سکوت دارید؟ یا شاید محرمانه بودن موضوعات در اتاق جلسه برایتان مهم است؟ پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار یک راه حل عالی به شما ارائه می‌دهد. شیشه از نظر بصری شفاف است و اجازه می‌دهد نور در فضا منتشر شود و در عین حال میزان سر و صدا را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین به کارکنان کمک می‌کند احساس کنند فضایی دارند که در آن می‌توانند از دفتر اصلی جدا شوند اما همچنان محیط اطراف خود را مشاهده کنند.
  2. حریم خصوصی: اگر بخواهیم صادق باشیم، همه ما به فضاهای نیاز داریم تا در جلسات بسیار مهم یا گفتگوهای محرمانه احساس امنیت کنیم. تقسیم فضا به کمک پارتیشن اداری می‌تواند به سازماندهی محل کار کارکنان شما کمک کند. یک فضای شیشه‌ای ساده با یک درب می‌تواند فضایی را برای شما ایجاد کند که علاوه بر حفظ حریم خصوصی خود بتوانید اتاق‌های دیگر را زیر نظر داشته باشید.
  3. تطبیق پذیری: زیبایی پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار در این است که آنها گزینه ساده‌ای برای بازسازی دفاتر به شمار می‌روند. شما می‌توانید با بهره‌مندی از پارتیشن شیشه ای فریم لس، بدون ایجاد تغییرات اساسی در ساختار کلی ساختمان فضای مورد نظر خود را طراحی کنید . اگر در فکر توسعه بیشتر در آینده هستید، این نوع پارتیشن‌ها عالی هستند زیرا می‌توانید آنها را به راحتی و با حداقل هزینه حذف و جابه‌جا کنید.
  4. زیبا و مدرن: پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس در ساز و کار بسیار شیک و مدرن تولید می‌شوند و می‌توانند در هر محیط اداری، تجاری و حتی مسکونی اجرا و نصب شوند. پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس براق و زیبا هستند و استایل خاصی را به فضا اضافه می‌کنند. ایجاد یک فضای روشن، تمیز و مدرن چیزی است که پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس ساخته شده در ساز و کار به خوبی از پسش بر می‌آیند.

اگر می‌خواهید در مورد پارتیشن شیشه ای بدون فریم در ساز و کار و نحوه ساخت و اجرای آن بیشتر بدانید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
قیمت شیشه بر اساس یک صفحه است یا یک متر ؟ 09122322073

سوالات متداول قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس را چطور می تونم در سایت ساز و کار مشاهده کنم؟

بای مشاهده لیست قیمت پارتیشن های شیشه ای کافیست به صفحه اختصاصی پارتیشن شیشه ای در ساز و کار مراجعه کنید و یا با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید و پس از اعلام ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم لس مورد نظر خود، از قیمتت محصول مطلع گردید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس را می توان با شیشه های طرح دار تولید و نصب کرد؟

برای تولید پارتیشن شیشه ای فریم لس استانداردهایی وجود دارد که در صورت رعایت تمامی استانداردها می توان از انواع شیشه رنگی، سندبلاست و .... برای اینکار بهره برد. برای کسب اطلاعات کامل در این مورد با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید.