پارتیشن شیشه ای فریم دار

5 5 0 2 Product
تماس بگیرید

موجود نمي باشد

مشخصات محصول

-
همه رنگ ها

در گذشته نه چندان دور در ساختمان ها تمامی جدا سازی ها به وسیله دیوار چینی و مصالح ساختمانی انجام می شد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در بسیاری از ساختمان ها، پارتیشن ها این وظیفه را به عهده گرفتند که در انواع طرح ها و جنس های مختلف تولید می شوند. یکی از جدید ترین انواع پارتیشن، پارتیشن های شیشه ای هستند که در مکان های مختلفی مانند منازل، ادارات، هتل ها، رستوران ها و ... کاربرد دارند. پارتیشن های شیشه ای به صورت شیشه ای کامل و یا ترکیب با مواد و فریم های چوبی، یو پی وی سی و ... اجرا می شوند که عموما از جنس شیشه سکوریت در آن ها استفاده می شود. این جدا کننده ها به صورت فریم دار و یا فریم لس اجرا می شوند که بستگی به محل اجرا و درخواست سفارش دهنده دارد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت پارتیشن شیشه ای فریم دار و ثبت سفارش نصب پارتیشن شیشه ای با گروه مشاورین سازوکار تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای فریم دار چیست؟

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری می بینیم که به دلیل گرانی ها، تورم و بسیاری دلایل دیگر دفاتر و ادارات در حال کوچک شدن هستند. در چنین شرایطی طراحی داخلی و فضاسازی برای استفاده هر چه بهتر از فضا اهمیت زیادی پیدا کرده است. طبق همین اصل پارتیشن بندی به یک بخش مهم از طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر، منازل و محیط های اداری تبدیل شده است. به وسیله پارتیشن شیشه ای می توان با دردسر و هزینه خیلی کمتر به نسبت دیوارکشی، بخش بندی محل مورد نظر را با زیبایی چندین برابر بیشتر انجام داد. پارتیشن های شیشه ای به دو شکل فریم دار و فریم لس مورد استفاده قرار می گیرند. دور تا دور پارتیشن های شیشه ای فریم دار به وسیله فریم آلومینیومی، پروفیل آهنی، استیل یا چوبی پوشانده شده است که این فریم ها برای افزایش مقاومت شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرند و عموما در دفاتر اداری یا مکان هایی با تردد بیشتر دیده می شوند که از فریم برای اطراف پارتیشن شیشه ای برای افزایش استحکام و مقاوت شیشه ها استفاده می شود. این فریم ها کمک می کنند تا در صورت ضربه دیدن شیشه ها در حین رفت و آمد کمترین میزان آسیب اتفاق بیوفتد. برای ثبت سفارش انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار، تک جداره و دوجداره با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای فریم دار

ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن های شیشه ای فریم دار ثابت با درب لولایی و یا متحرک با درب ریلی، هر کدام ویژگی ها و مزایایی دارند که از جمله این مزایا می توان به مواردی همچون جذابیت و زیبایی، نصب سریع و آسان، نظافت آسان، امکان استفاده از انواع شیشه در اجرا، عایق بندی محیط از نظر صوت و گرد و خاک، مقاومت مناسب و ... اشاره کرد. پارتیشن های شیشه ای فریم دار بسته به مواردی همچون نوع شیشه و متریال کاربردی، نوع فریم، اتصالات مورد استفاده در نصب و محیط اجرا، طرح درخواستی و موارد متغیر دیگر قیمت های متفاوتی خواهند داشت که شما می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان گروه ساز و کار از تمامی ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم دار مطلع گردید و پس از کسب اطلاعات ر این زمینه با خیالی آسوده از کیفیت پارتیشن هی شیشه ای فریم دار ارائه شده توسط سازوکار اقدام به ثبت سفارش نمایید. پارتیشن شیشه ای راش دکور یکی از انواع پارتیشن شیشه ای پرطرفدار است که برای نصب در محیط های اداری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ساز و کار تولید کننده پارتیشن شیشه ای در طرح ها و مدل های متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. برای سفارش پارتیشن شیشه ای با مشاورین ساز و کار در تماس باشید.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم دار

انواع پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن های شیشه ای فریم دار در دو نوع تک جداره و دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند.

  • پارتیشن شیشه ای فریم دار تک جداره: در این نوع از پارتیشن ها از یک لایه شیشه استفاده می شود که به کمک این فریم ها در رنگ های مختلف در طراحی ها اجرا می شوند که استقامت و زیبایی پارتیشن را افزایش می دهد.
  • پارتیشن شیشه ای فریم دار دو جداره: در این نوع از پارتیشن ها از دو لایه شیشه در ساختار آن استفاده می شود. از آنجایی که این شیشه ها بیشتر در پروژه های بزرگ استفاده می شوند؛ بیشتر دیده می شود که از فریم در طراحی و اجرای آن ها استفاده شود. چرا که در پروژه های بزرگ استقامت اهمیت بیشتری پیدا می کند. همچنین شیشه های دوجداره به نسبت تک جداره ها عایق صدا و حرارت قوی تری هستند.

انواع پارتیشن شیشه ای فریم دار

مشخصات پارتیشن شیشه ای فریم دار

در ساختار پارتیشن شیشه ای فریم دار همانطور که در بالا ذکر کردیم از فریمی در جنس های متفاوت استفاده شده است. جنس این فریم ها می تواند از استیل، چوب و یا آلومینیوم در رنگ های مختلف باشد که مطابق شکل زیر اگر به عنوان مثال از رنگ مشکی آن استفاده کنید در کنار زیبایی بخشیدن به محیط، به طراحی راحت تر دکوراسیون نیز کمک می کند. همچنین از دیگر ویژگی های این نوع از پارتیشن می توان به بالا بردن استحکام شیشه اشاره کرد.

مشخصات پارتیشن شیشه ای فریم دار

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دار بر اساس فاکتورهای مختلف قیمت گذاری می شود. برخی از این فاکتورها عبارتند از: جنس شیشه، نوع و کیفیت فریم، ابعاد فریم و شیشه، اتصالات نصب شده و ... .شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت پروفیل پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه ای فریم دار و سایر انواع پارتیشن اداری با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید. در ساز و کار پارتیشن شیشه ای فریم دار با قیمت مناسب ارائه شده است. قیمت پارتیشن شیشه ای فریم دار بر اساس مترمربع محاسبه می گردد که البته برای خرید این نوع پارتیشن باید به این نکته دقت داشته باشید که عواملی مثل هزینه نصب و ارسال محصول، علاوه بر نوع فریم به فاکتور خرید مشتری افزوده خواهد شد. 

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم دار

بهترین گزینه برای جداسازی فضا در محیط های اداری و یا در منازل استفاده از پارتیشن های شیشه ای است. پارتیشن های شیشه ای به دلیل قابل حمل بودن، سهولت در نصب و همچنین هزینه پایین تر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. درست است که شاید پارتیشن های بدون فریم یا به اصطلاح فریم لس که یک دست شیشه بدون هیچ فریمی در اطراف آن دارد، از طرفداران زیادی برخوردار باشند اما پارتیشن های فریم دار به دلیل منحصر به فرد بودن، مقاومت بالا و قابلیت ترکیب آن ها با چوب و آلومینیوم یا استیل از طرفداران خاص خود برخوردارند. از مزایای پارتیشن شیشه ای فریم دار به موارد زیر می توان اشاره کرد:
یکی از معضلات کارمندان به خصوص در دفاتر بزرگ پر سر و صدا بودن اداره است. به خصوص اگر در محیطی کار می کنید که ارباب رجوع به دفتر کار شما زیاد مراجعه می کند و وظایف کاری شما نیاز به تمرکز دارد بدون شک با این موضوع آشنایی دارید و خیلی وقت ها از سر و صدا کلافه شده اید. پارتیشن های شیشه ای فریم دار به خصوص از نوع دوجداره، به دلیل اینکه عایق صدای قوی تری است در این مواقع می تواند بسیار کمک کننده باشد؛ و می تواند یک فضای شخصی و ساکت برای بالا بردن تمرکز کارمند ایجاد کند.

یکی دیگر از مزایای این پارتیشن ها دادن امکان استفاده یکسان تمام کارمندان از نورطبیعی است. چرا که به دلیل استفاده از شیشه به جای دیوار جلوی عبور نور گرفته نمی شود و حتی زمانی که تعداد زیادی پنجره در محیط کار نیست با این حال تمام کارمندان می توانند از نور طبیعی و لذت آن بهره مند شوند.

مزایای پارتیشن شیشه ای فریم دار


یکی دیگر از مزایای آن کاهش هزینه های برق مصرفی است. چرا که به دلیلی که در بالا گفته شد استفاده تمام اتاق ها از نور در طول روز باعث می شود تعداد چراغ کمتری نیاز به روشن شدن داشته باشد. این در حالی است که اگر در جداسازی اتاق ها از دیوارکشی استفاده می شد بدون شک تعدادی از اتاق ها به دلیل نداشتن هیچ روزنه ای از نور مجبور بودند تا از ابتدای روز لامپ های اتاق کار خود را روشن کنند و این امر میزان مصرف انرژی را افزایش می داد.


یکی دیگر از مزایای پارتیشن شیشه ای فریم دار سهول النصب بودن آن است. قطعا یا دیده اید یا شنیده اید که بازسازی و دیوارکشی یک دفتر کار چقدر هزینه و زمان می برد. این در حالی است که دیوارکشی دفاتر به کمک پارتیشن های فریم دار از کمترین میزان خراب کاری، دردسر و با هزینه کمتر امکان پذیر خواهد بود.


صد البته از اصلی ترین مزیت این پارتین ها، بخشیدن زیبایی و جذابیت به محل کار است. حضور هر کارفرما یا مشتری در محیطی زیبا و شکیل می تواند آن مشتری را به یک مشتری بالقوه تبدیل کند. چرا که در دید مشتری زمانی که یک کارفرنا به جذابیت، زیبایی و آسایش محیط کار و آرامش کارمندان خود اهمیت می دهد؛ بدون شک در اهمیت دادن به پروژه مشتری نیز بهترین کارکرد را خواهد داشت. و این اصل به صورت ناخودآگاه در ذهن مشتری با دیدن فضایی جذاب شکل می گیرد و آن را به یک مشتری بالقوه تبدیل می کند.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت درب شیشه ای لولایی و سایر انوع درب های شیشه ای با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. 

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم دار

در زیر تصاویری از پارتیشن شیشه ای فریم دار با فریم مشکی، آلومینیومی، چوبی، برای دفاتر، برای منزل و ... را برای بهتر کردن دید شما قرار داده ایم. 

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم دار

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم دار

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم دار

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم دار

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم دار

تصاویر پارتیشن شیشه ای فریم دار

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم دار چگونه محاسبه می شود؟

تعیین قیمت برای پارتیشن شیشه ای به خصوص نوع فریم دار آن یک قیمت مشخص ندارد که بتوان در جدول قیمتی آن را وارد کرد و در سایت قرار داد. تعیین قیمت نهایی پارتیشن شیشه ای مراحل متعددی دارد. و به سلیقه و انتخاب های کارفرما مربوط می شود. به عنوان مثال بستگی دارد که انتخاب شما شیشه های تک جداره باشد یا دوجداره، جنس فریم انتخابی شما چه باشد یا در کل ابعاد محل پروژه شما چقدر باشد. یراق آلات انتخابی شما، نوع در و یا حتی مدل لولایی که انتخاب می کنید نیز در در قیمت نهایی پروژه تاثیر گذار است. پارتیشن شیشه ای حمام باعث دلباز تر شدن و استفاده بیشتر از محیط حمام می شود و با به کارگیری آن می توانید دکوراسیون خانه خود را شیک تر کنید. بنابراین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با پارتیشن شیشه ای فریم دار و قیمت آن با کارشناسان ما در مجموعه ساز و کار تماس گرفته، سوال های مورد نیاز را جواب دهید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن حدود قیمت را برای شما محاسبه کنند و در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دار چیست؟

پارتیشن های شیشه ای به دو شکل فریم دار و فریم لس مورد استفاده قرار می گیرند. دور تا دور پارتیشن های شیشه ای فریم دار به وسیله فریم آلومینیومی، پروفیل آهنی، استیل یا چوبی پوشانده شده است که این فریم ها برای افزایش مقاومت شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم دار چیست؟

پارتیشن های شیشه ای فریم دار ثابت با درب لولایی و یا متحرک با درب ریلی، هر کدام ویژگی ها و مزایایی دارند که از جمله این مزایا می توان به مواردی همچون جذابیت و زیبایی، نصب سریع و آسان، نظافت آسان، امکان استفاده از انواع شیشه در اجرا، عایق بندی محیط از نظر صوت و گرد و خاک، مقاومت مناسب و ... اشاره کرد.