غلطک شیشه سکوریت

غلطک شیشه سکوریت یکی از کاربردی ترین محصولاتی بوده که در نصب بیشتر درب های شیشه سکوریت دیده می شود. این غلطک در جنس های مختلف و توسط شرکت های مختلفی ساخته می شود. این غلطک ها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند. زیرا ممکن است یک نوع غلطک جوابگوی کارکرد همه انواع درب های شیشه ای نباشد. کاربرد این غلطک ها با توجه به نوع آن ها تعین می شود. ما در ادامه این متن می خواهیم به معرفی بیشتر غلطک شیشه سکوریت و کاربرد های آن بپردازیم.  برای جلوگیری از هدررفت انرژی و یا جلوگیری از ورود حشرات از توری مگنتی استفاده می شود که به شکل های مختلف و متناسب با سلیقه خود می توانید برای جلوی درب یا پنجره های خود استفاده کنید. برای دریافت آموزش تنظیم استوپ شیشه سکوریت و یا ارتباط با کارشناسان مربوطه و انجام تنظیمات مورد نیاز شیشه سکوریت شما، می توانید با شماره های درج شده در سایت مجموعه سازو کار تماس بگیرید و همچنین برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت بالکن و پارتیشن شیشه ای حمام می توانید با کارشناسان ما در سازوکار در ارتباط باشید.  

موارد استفاده از غلطک شیشه سکوریت

کاربرد اصلی غلطک شیشه سکوریت در شیشه هایی است که به عنوان درب به کار رفته اند. در نتیجه این شیشه ها باید باز و بسته شوند تا افراد بتوانند از درب عبور کنند. غلطک به حرکت آسان درب شیشه سکوریتی کمک می کند و درب را در جهت باز و بسته شدن هدایت می کند. درب های شیشه سکوریتی به صورت ریلی و به صورت لولایی باز و بسته می شود. غلطک شیشه سکوریت باید بر روی ریل به آسانی حرکت کند. عدم وجود غلطک باعث حرکت کند و گیر کردن مداوم شیشه سکوریتی می شود. همین حرکت ناروان می تواند باعث آسیب رسیدن به شیشه و یا حتی شکستن آن شود. بنابراین غلطک شیشه سکوریتی می تواند طول عمر درب های شیشه سکوریتی را تا حد قابل توجهی بالا ببرد.

موارد استفاده از غلطک شیشه سکوریت

مشخصات غلطک شیشه سکوریت

مشخصات غلطک شیشه سکوریت بر اساس انواع آن ها با هم متفاوت است. برخی از شرکت ها غلطک هایی با مشخصات خاص می سازند. به همین دلیل نمی توان مشخصات ثابتی برای آن ها در نظر گرفت. غلطک های شیشه سکوریت از جنس های بسیار محکم و قوی می سازند. زیرا غلطک ها باید به گونه ای باشند که بتوانند وزن درب را تحمل کنند و به مرور زمان دچار شکستگی نشوند. برخی از این محصولات تحمل وزن های بالای 200 کیلوگرم را نیز دارند. غلطک های شیشه سکوریت کاملا ضد زنگ می باشند و در برابر رطوبت فرسوده و اکسید نمی شوند. به همین دلیل می توان از این غلطک ها به راحتی در مکان هایی مانند حمام استفاده کرد.

انواع غلطک شیشه سکوریت

غلطک شیشه سکوریت در انواع مختلفی ساخته می شوند تا بتوانند در حرکت انواع درب های شیشه سکوریتی به کار روند. برخی از این غلطک ها از جنس آهن می باشند که می توانند وزن بسیار بالای درب های شیشه ای بزرگ را تحمل کنند. به همین دلیل در ریل درب های بزرگ از این غلطک ها بهره می برند. انواع دیگر غلطک های دیگر شامل غلطک های استیل و غلطک های آلومینیومی می باشند. این غلطک ها برای درب هایی به کار می روند که وزن زیادی نداشته باشند. غلطک های آلومینیومی برای درب حمام های شیشه ای بهترین گزینه هستند. انواع غلطک بر اساس نصب به دو نوع روکار و توکار تقسیم می شود. غلطک های روکار نصب بسیار آسانی دارند. اما از زیبایی و جلوه بصری بسیار کمی برخوردار می باشند. غلطک های توکار و مخفی کمی سخت تر نصب می شوند؛ اما در عوض جلوه بصری بسیار بهتری ایجاد می کنند. همچنین اطلاعات لازم درباره درزگیر شیشه سکوریت را می توانید در این مقاله از سایت ساز و کار مطالعه کنید.

غلطک شیشه سکوریت ساخت کجاست؟

غلطک شیشه سکوریت ساخت کجاست؟

غلطک شیشه سکوریت محصولی است که توسط کشور های متفاوتی تولید می شود. اما تنها محصولات برخی از این کشور ها به ایران وارد می شوند. غلطک های شیشه سکوریت جز یراق آلاتی هستند که باید با دقت فراوان خریداری شوند. زیرا کیفیت این محصول می تواند روی کارکرد درب و طول عمر آن تاثیر بسزایی داشته باشد.
بیشتر غلطک هایی که در بازار موجود هستند محصول شرکت های اتریشی، ایتالیایی، ترکی و چینی می باشند. یراق آلات اتریشی و ایتالیایی از بهترین یراق آلات موجود در بازار هستند. کیفیت ساخت این محصولات بسیار بالا بوده و تا سال ها می توانند به خوبی کارکرد خود را نشان دهند. یراق الات ترکی و چینی نسبت به یراق آلات اروپایی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند. همچنین ممکن است این غلطک ها بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. نوع غلطک و کیفیت آن باید با توجه به نوع درب شیشه سکوریتی تعین گردد. شیشه سکوریت رنگی را می توان در مکان های مختلفی به کار برد و کاربردهای فراوانی دارد، اطلاعات بیشتر را می توانید در مقالات سازوکار مطالعه کنید.

قیمت غلطک شیشه سکوریت

قیمت غلطک شیشه سکوریت

قیمت غلطک شیشه سکوریت کاملا بستگی به نوع غلطک، جنس آن و شرکت سازنده محصول دارد. غلطک هایی که توسط شرکت های اتریشی و ایتالیایی ساخته می شوند از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشند. اما در عوض غلطک های محصول ترکیه و چین قیمت بسیار پایین تری دارند. غلطک های توکار نسبت به غلطک های روکار هم قیمت خرید و هم قیمت نصب بالاتری دارند. غلطک هایی که در جنس های محکم تر و ضد زنگ ساخته می شوند کارای بیشتری از خود نشان می دهند. در نتیجه قیمت بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند. قیمت خرید غلطک برای شیشه سکوریت قیمت ثابتی نمی باشد و با توجه به نوسانات بازار همیشه در حال تغییر است. سازوکار به عنوان یک گروه تولیدی بسیار معتبر است که فعالیت خود را در زمینه شیشه‌های دوجداره و سکوریت آغاز نموده است. ما در آریا سازوکار به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه‌های دوجداره و سکوریت توانسته‌ ایم نیاز مشتریان عزیز را تامین نماییم‌. همچنین اگر قصد برش شیشه سکوریت را دارید، به تیم متخصص و کاربلد سازوکار اعتماد کنید. آریا سازوکار  با ارائه بروز ترین قیمت شیشه سکوریت اصفهان منبع معتبری برای شما خریداران شیشه سکویت است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید