نصب درب شیشه ای لولایی

درب ها جزو پرکاربردترین و پرمصرف ترین تجهیزاتی هستند که در هر ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو متخصصان به سمت طراحی درب های جدیدتر و جذاب تر رفته اند. یکی از درب هایی که علاوه بر کارایی مورد نظر، زیبایی بسیار زیادی دارد، درب های شیشه ای لولایی هستند. این مدل از درب ها به سادگی می توانند جذابیت بصری اتاق و یا منازل را ارتقا داده و چشم هر بیننده ای را به خودشان مجذوب کنند. شاید شما هم جزء افرادی باشید که بخواهید نصب درب شیشه ای لولایی را برای اتاق خود، امتحان کنید. باید اشاره کرد که کمک گرفتن از یک تیم حرفه ای و متخصص که تجربه بالایی در زمینه نصب انواع درب شیشه ای لولایی دارند، می تواند به شما کمک فراوانی کند. از این رو می توانید از خدمات و قابلیت هایی که شرکت سازوکار در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. با این وجود ابتدا اجازه دهید تا شما را با درب های شیشه ای لولایی و مزایای استفاده از آن ها آشنا کنیم.
درب های شیشه ای لولایی جز مدرن ترین و بهترین درب های شیشه ای هستند که می توانند دکوراسیون خانه شما را زیباتر کنند. این مدل از درب ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، محلول های نمک، اسیدها و حلال های آلی دارند. از این رو در کنار ایمنی بسیار بالا، طول عمر مناسبی داشته و سالیان سال بدون کوچکترین مشکلی برای شما کار خواهند کرد. به دلیل چنین ویژگی های منحصر به فردی است که محبوبیت درب های شیشه ای لولایی روز به روز در حال افزایش است. برای کسب اطلاعات در تمام زمینه ها حتی بتونه دور شیشه می توانید به مقالات سازوکار مراجعه کنید. 

نصب درب شیشه ای لولایی

مزایای نصب و اجرای درب شیشه ای لولایی

از سوی دیگر نصب درب شیشه ای لولایی می تواند مزایای دیگری هم به همراه داشته باشد. برای مثال این مدل از درب ها در مقایسه با سایر درب ها، بهداشتی بوده و در برابر نفوذ آلودگی، باکتری و میکروب ها، مقاوم تر هستند. این بدان معنی است که دیگر خبری از رنگ رفتگی، فرسودگی و ساییدگی درب نخواهد بود. شما با نصب درب شیشه ای لولایی می توانید از آن ها به سادگی و بدون مشکل استفاده کنید.
از سوی دیگر، شیشه ای که برای نصب چنین درب هایی مورد استفاده قرار گرفته است، شیشه های نشکن و فوق العاده مقاومی بوده که در برابر فشار و ضربه استحکام بسیار بالایی دارند. جالب است بدانید که شیشه های درب های شیشه ای لولایی دارای ضخامت 8 یا 10 میلی متری هستند. همچنین می توانید برای ارتقا جذابیت درب های شیشه ای لولایی خود، از انواع چارچوب های چوبی، آلومینیومی و ... استفاده کنید. نحوه برش شیشه سکوریت را نیز می توانید در سایت سازوکار مطالعه کنید. 

مزایای نصب و اجرای درب شیشه ای لولایی

مراحل نصب درب شیشه ای لولایی 0 تا 100

حال که به خوبی با این مدل از درب ها آشنا شدید، زمان آن رسیده است تا اطلاعاتی را در خصوص مراحل نصب آن ها در اختیار شما قرار دهیم. در قدم اول، نیاز است که ابعاد چارچوب درب شما اندازه گیری شود. به یاد داشته باشید که این اندازه گیری باید با دقت مثال زدنی صورت بگیرد، چرا که تنها چند میلی متر می تواند باعث کاهش کارایی درب شیشه ای لولایی شود. بزرگتر بودن درب شیشه ای به این معنی است که درب دیگر در چارچوب خوب قرار نخواهد گرفت. از سوی دیگر، کوچک بودن این درب نیز باعث ایجاد شکاف های بزرگی بین شیشه درب و چارچوب خواهد شد. از این رو متخصصان با دقت ابعاد درب را محاسبه کرده و سپس اندازه گیری های لازم برای نصب درب شیشه ای لولایی صورت می گیرد. حال نیاز است تا به کارگاه مراجعه کرده و ادامه مراحل نصب درب شیشه ای لولایی را در آن جا طی کنند. شیشه هوشمند یکی از به روزترین شیشه ها است که با فناوری های نوین ساخته شده است.
حال بسته به اندازه هایی که از پیش محاسبه کرده اند، شروع به برش شیشه های مخصوص درب می کنند. این برش ها نیز باید با دقت زیادی انجام شود که ظاهر درب شیشه ای در بهترین حالت خودش قرار بگیرد. بعد از آن نیز بسته به سفارش مشتریان، چارچوب های مختلفی از جنس چوب، آلومینیوم و ... برای درب شیشه ای لولایی تدارک دیده می شود. حال تولیدکنندگان تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای نصب درب شیشه ای لولایی را جمع آوری خواهند کرد. در این زمان نیاز است تا بسته به پروژه، نوع لولا و همچنین قفل هایی که قرار است برای درب های شیشه ای لولایی نصب شود را انتخاب کنند. در این زمان می توانند نظر مشتریان را دریافت کرده و بسته به سلیقه و ذائقه او، یک طرح خاص از لولا و قفل درب را انتخاب کنند.
بعد از این قسمت، مرحله حساس نصب درب شیشه ای لولایی بر روی چارچوب نصب شده آغاز خواهد شد. در ابتدا نیاز است تا قسمت هایی که لولا درب بر روی چارچوب نصب شده است را سوراخ کنند. سپس لولاهای مخصوص را بدون سوراخ کردن شیشه، به آن نصب می کنند. بعد از آن نیز مراحل نصب قفل بر روی درب شیشه ای آغاز خواهد شد. در پایان، شما یک درب شیشه ای لولایی در اختیار دارید که بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. نصب شیشه ساختمانی باید به دقت انجام شود و نکاتی را هنگام انجام آن باید رعایت کنید.
در صورتی که شما هم قصد دارید تا از مزایای درب شیشه ای استفاده کنید، می توانید به وب سایت شرکت آریا سازوکار مراجعه کرده و با کارشناسان این وب سایت در تماس باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید