شیشه سکوریت بین کابینتی

استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی به‌جای کاشی و سرامیک با پیشرفت دانش و تکنولوژی بسیار همه‌گیر شده است. برای پوشش فاصله بین کابینت‌ها دیگر کسی از کاشی و سرامیک استفاده نمی‌کند. با توجه به این‌که انواع رنگی شیشه‌های سکوریت بین کابینتی در بازار موجود هستند، می‌توانید با توجه به رنگ کابینت و دکوراسیون آشپزخانه از هر یک از انواع رنگ‌های شیشه سکوریت بین کابینتی استفاده کنید و نمای بسیار لوکس و شیکی را به آشپزخانه خود ببخشید. شیشه‌های بین کابینتی جنس‌های مختلفی دارند، اما شیشه سکوریت با توجه به کاربردهای متنوعی که دارد می‌تواند برای فضای بین کابینت‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این شیشه‌ها نشکن هستند و مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت و رطوبت دارند. زیبایی و نمای شیشه های بین کابینتی باعث می‌شود تا سایر طراحی‌های داخلی آشپزخانه نیز با یکدیگر هماهنگ باشند، انتخاب‌های بیشتری برای هماهنگ کردن رنگ شیشه با رنگ کابینت و انعکاس بیشتر نور داشته باشید. هنگامی که از شیشه‌های بین کابینتی برای طراحی آشپزخانه استفاده می‌شود، فضای آشپزخانه بسیار بزرگ‌تر و درخشان تر به نظر می‌رسد. عوامل بسیاری هستند که استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی را نسبت به استفاده از کاشی و سرامیک برتری می‌بخشند که در ادامه بحث به آن‌ها اشاره می‌شود. ریل شیشه سکوریت را می توانید با بهترین جنس و متریال از ساز و کار خریداری کنید. 

شیشه سکوریت بین کابینتی 

دلایل استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی

استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی محبوبیت زیادی دارد که در ادامه مطلب دلایل استفاده از آن را برای شما مطرح می کنیم.

  • شیشه سکوریت بین کابینتی ضد خش و ضد ضربه است و می‌توان گفت یکی از دلایل استفاده از آن برای پوشش بین کابینت‌ها، طول عمر بالای آن هست.
  • نظافت آسان شیشه‌های بین کابینتی راحت‌تر از کاشی و سرامیک است. بندهای بین کاشی و سرامیک باید توسط گچ یا دوغاب پر شود که نظافت آن‌ها بر اثر انباشت چربی کار دشواری است. مخصوصاً اگر این قسمت‌ها پشت اجاق گاز باشند و چربی بیشتری روی آن‌ها انباشته شود، اما شیشه‌ها به راحتی با یک دستمال مرطوب قابل نظافت هستند. چراکه سطحی صاف و یکدست دارند.
  • شیشه سکوریت بین کابینتی نشکن است، بنابراین هیچ گونه نگرانی از وارد آمدن ضربه به آن وجود ندارد و هیچ گونه خط و خشی برنمی‌دارد.
  • مقاوم بودن در برابر رطوبت آشپزخانه یکی دیگر از دلایلی است که از شیشه سکوریت بین کابینتی استفاده می‌شود. آشپزخانه معمولاً به خاطر پخت غذا رطوبت دارد و به دلیل این‌که شیشه سکوریت بین کابینتی ضد رطوبت است، مانند کاشی و سرامیک متورم نمی‌شود و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • روشن کردن فضای آشپزخانه با استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی موجب می‌شود تا فضای آشپزخانه بزرگ‌تر و دل‌بازتر به نظر بیاید. معمولاً آشپزخانه‌های امروزی کوچک هستند، اما با استفاده از شیشه برای پوشش دادن فضای بین کابینت‌ها می‌توانید از این فضاهای کوچک نیز نهایت استفاده را ببرید و فضای دلبازی را داشته باشید.
  • مقاومت بالا در برابر حرارت باعث می‌شود تا به‌جای کاشی و سرامیک از شیشه سکوریت بین کابینتی استفاده شود. این شیشه‌ها قابلیت تحمل ۶۰۰ درجه سانتی‌گراد را دارند، بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دلایل استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی

نحوه نصب شیشه سکوریت بین کابینتی

معمولاً از چسب‌های سیلیکونی یا پلی یورتان برای اتصال شیشه سکوریت استفاده می‌شود، چراکه این چسب‌ها زود گیر هستند. البته از چسب‌های آکواریومی نیز می‌توان برای اتصال شیشه به لایه پشت آن استفاده کرد. برای انجام زیرسازی‌های مورد نیاز باید از افراد متخصص کمک بگیرید تا به دقت فاصله‌های بین کابینت‌ها را اندازه بگیرند، جای کلید پریزها را مشخص کنند و روی آن برش دهند. این شیشه‌ها نیاز به اندازه‌گیری دقیقی دارند و پس از برش خوردن و درآوردن جای کلید پریزها روی دیوار نصب می‌شوند، بنابراین بهتر است این کار را به افرادی بسپارید که در این زمینه تخصص دارند. تیم متخصص و مجرب سازو کار بهترین شیشه سکوریت بین کابینتی را برای شما نصب می کند. برای اطلاع دقیق از نحوه نصب شیشه سکوریت بین کابینتی با کارشناسان سازو کار در ارتباط باشید. قیمت شیشه سکوریت آذرجام که از باکیفیت ترین شیشه ها است، در سایت سازوکار بسیار مقرون به صرفه است.

نحوه نصب شیشه سکوریت بین کابینتی

مزایای شیشه رنگی بین کابینتی

به کار گیری شیشه رنگی بین کابینتی دارای مزایا و ویژگی های خاصی است. از مزیت های استفاده از شیشه رنگی بین کابینت می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • شست و شوی آسان: شیشه رنگی به عنوان یک سطح صاف به شما امکان می‌دهد که لکه‌ها و آلودگی‌ها را با آسانی پاک کنید. این ویژگی مخصوصا در آشپزخانه، جایی که آلودگی‌های چربی و آب برای شایسته‌سازی رایج هستند، بسیار مهم است.
  • استحکام و مقاومت: شیشه رنگی عموما از جنس لاکوبل (Lacobel) ساخته می‌شود که مقاومت بالایی دارد و به طور معمول در برابر ضربه و خراشها مقاوم است.
  • نصب آسان: نصب شیشه رنگی معمولا ساده‌تر از کاشی و سرامیک است. این می‌تواند زمان و هزینه نصب را کاهش دهد.
  • مقاومت در برابر تغییرات دما: شیشه‌های رنگی معمولا مقاوم در برابر تغییرات دمای ناگهانی هستند که در آشپزخانه ممکن است رخ دهد.
  • مقاومت در برابر رطوبت: آشپزخانه به دلیل وجود آب و رطوبت، نیاز به مواد مقاوم در برابر رطوبت دارد و شیشه رنگی به عنوان یک مواد ضدرطوبت عمل می‌کند.
  • مقاومت در برابر گرما: شیشه رنگی می‌تواند در برابر گرما و تغییرات دمای ناگهانی مقاومت نشان دهد که در آشپزخانه اهمیت دارد.

در نهایت شیشه رنگی می‌تواند یک انتخاب عالی برای کابینت‌های آشپزخانه باشد، زیرا علاوه بر ظاهر زیبا، ویژگی‌های عملکردی مهمی دارد که برای استفاده در محیطی که با شرایط نیازمندی‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود، مناسب است.

مزایای شیشه رنگی بین کابینتی

آیا استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی کار صحیحی است؟

همگام شدن با پیشرفت تکنولوژی همیشه لذت بخش است، بنابراین استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی علاوه بر افزودن بر زیبایی محیط آشپزخانه می‌تواند مقرون به صرفه نیز باشد. نصب آسان این شیشه‌ها و همچنین هزینه های کم مربوط به تعمیر و نگهداری باعث می‌شود تا نسبت به کاشی و سرامیک طرفداران بیشتری داشته باشند. شیشه‌های بین کابینتی طول عمر بالایی دارند و با مرور زمان زنگ زده نمی‌شوند، همچنین فضا را بزرگ‌تر نشان می دهند و دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند. نصب شیشه سکوریت اصفهان با بهترین امکانات انجام می شود. امروزه حتی شیشه‌های بین کابینتی طرح دار نیز به بازار وارد شده اند و مشتریان می‌توانند انواع رنگ ها و طرح های مختلف را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه و رنگ کابینت‌ها انتخاب کنند. درست است که به کار بردن شیشه سکوریت بین کابینتی شفاف جذابیت خاصی به آشپزخانه شما می بخشد، اما استفاده از رنگ‌های مختلف و ترکیب کردن دو رنگ متفاوت می‌تواند ظاهر و نمای آشپزخانه را بسیار لوکس و شیک جلوه دهد. معمولاً از شیشه سکوریت لاکوبل برای پوشاندن فضای بین کابینت‌ها استفاده می‌شود. این شیشه‌ها این قابلیت را دارند که هیچ گونه دید ایجاد نمی کنند و برای افرادی که به حفظ حریم شخصی اهمیت می دهند بسیار مناسب است. این شیشه‌ها آنتی باکتریال هستند و امکان رشد باکتری و میکروب روی آن‌ها وجود ندارد، بنابراین با استفاده از آن‌ها یک محیط بسیار استریل و بهداشتی خواهید داشت. عدم آلودگی و لکه شدن یکی دیگر از ویژگی‌های شیشه سکوریت بین کابینتی است که به راحتی تمیز می‌شود. با استفاده از این شیشه‌ها برای پوشاندن فضای بین کابینت‌ها هیچ درزی مشاهده نمی کنید. پس از آگاهی از مزایای استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی، اگر هنوز هم این سؤال برای شما مطرح است که آیا استفاده از شیشه سکوریت بین کابینتی کار صحیحی است یا خیر، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع شیشه سکوریت بین کابینتی با شماره های درج شده در سایت سازو کار تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان آن در ارتباط باشید. سازوکار ارائه دهنده بهترین شیشه سکوریت بین کابینتی است. شیشه سکوریت برای تراس از مناسب ترین شیشه ها است و ایمنی بسیار بالایی دارد.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید