ریل شیشه سکوریت

درب ها نقش مهمی در ساختمان به عهده دارند، چرا که تأمین کننده امنیت ساختمان و ساکنین آن هستند، اما امروزه درب ها علاوه بر حفظ امنیت، نقش زیادی در زیباسازی ساختمان نیز دارند. در خیلی از مکان ها مثل پاساژها و مراکز تجاری، از درب های بسیار زیبا و مدرنی استفاده می شود که در جذب مشتری نقش مهمی دارند. از جمله این درب ها می توان به انواع درب های شیشه ای اشاره کرد که هر یک کاربردهای خاص خود را دارند، اما همگی از جنسه شیشه سکوریت یا لمینت هستند و از ایمنی و مقاومت کافی برخوردارند. در درب های شیشه ای که از نوع کشویی باشند، از ریل هایی استفاده می شود که باعث باز و بسته شدن درب می شوند. درب های شیشه ای ریلی، از درب های بسیار پرکاربرد است و جنس آن‌ها نیز از شیشه سکوریت است.   شما عزیزان می توانید قیمت در شیشه سکوریت را از ساز وکار استعلام کنید.

ریل شیشه سکوریت

انواع ریل شیشه سکوریت

برای این‌که ریل شیشه سکوریت بتوانند وظیفه خود را به درستی انجام دهد، باید مقاومت بالایی داشته باشند، به همین منظور هم در ساخت آن‌ها باید از مواد باکیفت استفاده شود. اگر جنس مواد استفاده شده در ساخت ریل، نامرغوب باشد، باعث می شود که ریل در اثر باز و بسته شدن های متعدد، دچار فرسودگی و ساییدگی شود. انواع ریل های شیشه سکوریت در دو نوع استیلی و آلومینیمی وجود دارند که نوع استیل بهترین و باکیفیت ترین نوع ریل است و غلتک های روانی دارد و در عین حال از ظاهر منحصر به فردی نیز برخوردار است. 

ریل ها از لحاظ محل استفاده درب، نیز به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • سرویس بهداشتی
  • پارتیشن شیشه ای
  • مغازه
  • ویترین های شیشه ای
  • درب تراس
  • انوع درب های ورودی

ریل ها در دو نوع ایرانی و خارجی موجود هستند و محل نصب آن‌ها، معمولاً قسمت بالایی درب و شیشه ثابت کناری است. برای نصب ریل روی شیشه سکوریت، از گیره های مخصوصی استفاده می شود. قطر شیارهای ریل، با قطر و همچنین ضخامت شیشه سکوریت متناسب است و باعث می شود شیشه به درستی و به صورت یک دست داخل شیارهای ریل قرار بگیرد. رنگ این ریل ها معمولاً نقره ای است و برای عوض کردن رنگ آن، فقط رنگ کاور را تغییر می دهند.

انواع ریل شیشه سکوریت

ریل شیشه نشکن چه کاربردی دارد؟

از ریل شیشه نشکن، معمولاً به عنوان محافظ تراس استفاده می شود و به این صورت است که یک ریل در کف و ریل دیگری در سقف اجرا می شود و باعث تقسیم فضای تراس به چند پانل شیشه ای از نوع متحرک می شود. این پانل های شیشه ای یکی یکی و به ترتیب، در مسیر ریل ها حرکت می کنند و در قسمت درب، از مسیر ریل خارج شد و سپس به صورت عمود بر مسیر حرکتی که دارند، در قسمت کناری درب قرار می گیرند. از آنجایی که ریل ها در درب های شیشه ای نقش مهمی ایفا می کنند، بنابراین باید در خرید آن‌ها دقت لازم را به خرج دهید و ریلی را بخرید که از مواد با کیفیت و مرغوب ساخته شده باشد. چنین ریل هایی را می توانید از فروشگاه ساز و کار بخرید.

قیمت ریل شیشه سکوریت

قیمت ریل شیشه سکوریت به عواملی همچون جنس و متریال به کار رفته در آن وهمچنین متراژ مورد نیاز از ریل شیشه سکوریت بستگی دارد. می توانید با مراجعه به قسمت محصولات سایت ساز و کار و یا تماس با کارشناسان ما در این مجموعه، از قیمت دقیق ریل شیشه سکوریت مطلع شوید و بتوانید به مقدار مورد نیاز و جنس مدنظرتان آن را از مجموعه ساز و کار تهیه کنید. قیمت محصولات این سایت از جمله ریل شیشه سکوریت، بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال کیفیت بسیار بالای خود را حفظ کرده است. قیمت ریل شیشه سکوریت باعث شده است همه مشتریان عزیز ما با خیال راحت این محصول را خریداری کنند و از خرید خود رضایت داشته باشند. 

انواع ریل شیشه سکوریت

 

ریل‌های شیشه‌ سکوریت یکی از مهم‌ترین اجزاء در نصب و استفاده از شیشه‌های سکوریت در ساختمان‌ها، فروشگاه‌ها، دفاتر کار و دیگر فضاها می‌باشند. این ریل‌ها نه تنها برای ایجاد ثبات و امنیت شیشه‌ها ضروری هستند، بلکه در زیبایی و دوام آن‌ها نیز نقش بسزایی دارند. در ادامه به بررسی انواع ریل شیشه سکوریت می‌پردازیم:

1. ریل‌های زمینی

- **ریل‌های تک خط**: برای نصب شیشه‌های سکوریت به صورت تکی استفاده می‌شود و معمولاً در فضاهای داخلی به کار برده می‌شود.
- **ریل‌های چند خطی**: امکان نصب چندین شیشه سکوریت را به صورت موازی فراهم می‌کند و برای ایجاد دیواره‌های شیشه‌ای بزرگ مناسب است.

2. ریل‌های سقفی

- **ریل‌های سقفی تعلیقی**: شیشه‌های سکوریت را از سقف آویزان می‌کنند و برای ایجاد فضاهای باز و مدرن بسیار مناسب هستند. این نوع ریل اجازه می‌دهد شیشه‌ها بدون داشتن حمایت پایینی معلق بمانند.

 3. ریل‌های دیواری

- **ریل‌های دیوار به دیوار**: برای نصب شیشه‌ها بین دو دیوار استفاده می‌شوند و بیشتر در اتاق‌های تقسیم‌بندی شده یا ادارات به کار رفته می‌شوند.
- **ریل‌های نبشی**: امکان اتصال شیشه‌ها در زوایای مختلف را فراهم می‌کنند و برای طراحی‌های مدرن و خلاقانه استفاده می‌شود.

4. ریل‌های انعطاف‌پذیر

- **ریل‌های انعطاف‌پذیر**: برای نصب شیشه‌ها در مسیرهای منحنی یا دارای زاویه استفاده می‌شود و برای ایجاد فضاهای خلاقانه و منحصر به فرد مناسب است.

5. ریل‌های مخفی

- **ریل‌های مخفی**: طراحی شده‌اند تا حداقل دید را داشته باشند و بیشتر در مواردی که ظاهر شیشه اهمیت بیشتری دارد، به کار می‌روند. این ریل‌ها امکان یکپارچگی بیشتری را به فضا می‌بخش

هنگامی که قصد نصب ویترین برای مغازه را دارید، باید از محصولات مختلف و با بالاترین کیفیت بهره بگیرید. یکی از ابزار آلات و یراق آلات کاربردی و مهم برای نصب ویترین مغازه، ریل شیشه محسوب می‌شود. با توجه به اینکه برای باز و بسته کردن درب های ریلی استفاده از ریل های با کیفیت و استاندارد اهمیت بالایی دارد، نکات مختلفی را در این زمینه باید مد نظر داشته باشید.
هنگامی که روی به نصب ریل شیشه ویترین با مقاومت و کیفیت بالا آورده شود، در مقابله با فرسودگی و ساییدگی، استحکام مناسب خود را نشان می دهد. با توجه به موارد مختلف، در شرایط خاص امروزه برای ساخت ریل شیشه‌ ویترین مغازه از متریال با کیفیت و آلیاژهای مقاوم می توان بهره برد. شیشه سکوریت مغازه در امنیت مغازه نقش مهمی دارد. علاوه بر این امروزه مدل ها و جنس های مختلفی توسط برندهای تولید کننده برای فروش ریل شیشه ویترین طراحی می شوند.

ریل شیشه ویترین چیست؟

همانگونه که عنوان کردیم، برای نصب ویترین و شیشه سکوریت از قطعات مختلفی بهره برد می‌شود. یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات در این زمینه، ریل است. این قطعه با استفاده از گیره های مخصوص بر روی شیشه های سکوریت و ویترین نصب و می شود. با استفاده از آن می توان برای باز و بسته کردن بخش های مختلف ویترین استفاده کرد. درب های برخی از ویترین ها به صورت کشویی جابجا می ‌شوند. دستگیره ای که بر روی شیشه های ویترین تعبیه می شود به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید برای باز و بسته کردن درب ویترین، به راحتی عمل کنید. فراموش نکنید که فرآیند باز و بسته کردن درب، نیاز به نصب ریل با استاندارد و کیفیت بالا دارد. ریل شیشه سکوریت را می توانید با بهترین جنس و متریال از ساز و کار خریداری کنید. 

قیمت ریل شیشه ویترین حدودا چقدر است؟

قیمت ریل شیشه ویترین حدودا چقدر است؟

قیمت گذاری قطعات مختلف برای نصب ویترین بر اساس شرایط مختلفی صورت می پذیرد. همانگونه که عنوان شد، امروزه برای ریل شیشه ویترین از متریال مختلفی می توان بهره برد. با توجه به کیفیت تولید ریل شیشه که می تواند از آلومینیوم اکسترود شده یا استیل ضد زنگ باشد، قیمت ‌گذاری آن ها اعلام می ‌شود. علاوه بر این مورد، سایز ریل و یراق آلات دیگری که برای نصب آن به کار می ‌برند نیز برای قیمت ‌گذاری این قطعه تاثیر خود را نشان می دهند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ریل شیشه ویترین هستید، می توانید با مجموعه سازوکار در تماس باشید. علاوه بر این، برای خرید انواع ریل شیشه ویترین متناسب با نیاز خود، قادر هستید که انتخاب خود را به راحتی در سایت انجام دهید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
قیمت ریل شیشه سکوریت در مجموعه شما چقدره؟ توی محصولات نوشته نشده بود
به نقل از عسگر میرزایی:
قیمت ریل شیشه سکوریت در مجموعه شما چقدره؟ توی محصولات نوشته نشده بود

با عرض سلام و احترام
دوست عزیز لطفا با همکاران ما در ساز و کار تماس بگیرید.
ریل شیشه سکوریت خیلی خوب لطفا معرفی کنید
به نقل از مظفری:
ریل شیشه سکوریت خیلی خوب لطفا معرفی کنید

با عرض سلام و احترام
دوست عزیز لطفا با همکاران ما در ساز و کار تماس بگیرید.

سوالات متداول ریل شیشه سکوریت

ریل شیشه سکوریت را می توان از ساز و کار تهیه کرد؟
بله می توانید با مراجعه به قسمت محصولات سایت ساز و کار و یا تماس با کارشناسان ما در این مجموعه، از قیمت دقیق ریل شیشه سکوریت مطلع شوید و متراژ مورد نیاز از آن را از مجموعه ساز و کار تهیه کنید.
ریل شیشه سکوریت طول عمر بالایی دارد و کار با آن راحت و روان است؟
بله ریل شیشه سکوریت هایی که مشتریان ما از این مجموعه خریداری کرده اند نظر آن ها را جلب کرده است و با توجه به متریال فوق العاده ای که در ان به کار رفته است، کیفیت و طول عمر آن را تضمین می کنیم.