از شیشه لاکوبل طرح دار چه می دانید؟

شیشه‌ها از مصالح ساختمانی پر مصرفی هستند که به صورت کاملا متنوع ساخته می‌شوند. لاکوبل طرحدار به عنوان یکی از منحصر‌به فرد‌ترین‌ها در این حوزه است که به عنوان شیشه دکوراتیو یا تزئینی هم شناخته می‌شود و در طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسزایی دارد. از مشخصات ظاهری این شیشه می‌‌توان به سطح صاف و مسطح آن اشاره کرد که یک طرف آن به صورت رنگی است. براق بودن این نوع شیشه سبب شده است تا در نورپردازی هم نقش مهمی داشته باشد و بتواند فضای داخلی را روشن تر کند. لاکوبل در ۵۲ رنگ متنوع روانه بازار می‌شود و توانسته تمام سلیقه‌ها را به خوبی پوشش‌دهی کند. ضخامت آن‌ها بین 4 تا 0/2میلیمتر متغیر است، بدین ترتیب سطح کاربری گسترده ای دارند. از نظر شکل ظاهری به ۲ صورت مات و براق است که متناسب با محیط انتخاب می‌شوند.

از شیشه لاکوبل طرح دار چه می دانید؟

طرح های مختلف شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل به صورت مات و شفاف و با طرح‌های متنوع روانه بازار می‌شود تا افراد بتوانند با هر سلیقه‌ای متناسب با نیاز خود خرید را انجام دهند. تمام طرح و رنگ‌های استفاده شده روی این شیشه با محیط زیست سازگار است و کیفیت هوای داخلی را به خوبی حفظ می‌کند. طراحی این شیشه ها به گونه‌ای است که در بازتاب نور فضای داخلی تأثیر بسزایی دارد و باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شود. برخی‌ طرح‌ها ساده و برخی دیگر برجسته و سه بعدی هستند، بدین ترتیب هر کدام زیبایی مختص به خود را دارند. ترکیب شدن طرح با چوب و سنگ دکوراسیون را زیباتر می‌کند. شیشه لاکوبل با رنگ‌های متنوعی تزئین می‌شود و استفاده از آینه در آن باعث شده تا طرحی شیک و مدرن پیدا کند. طرح‌ها بیشتر برگرفته از اشکال هندسی و نقش‌های اسلیمی هستند. طرح‌های اجرا شده سبکی سنتی و مدرن دارند و تفاوت آن‌ها به خوبی مشهود است. این طرح‌های خاص و زیبا برای پوشش دهی فضای خالی دیوار بهترین گزینه است، از این رو انتخاب اول طراحان در دیزاین منزل است. طرح گل و منظره نمایی طبیعی به محیط می‌‌بخشد. قابلیت ایجاد طرح‌های مختلف روی این شیشه باعث شده است تا جایگزین خوبی به جای مصالح ساختمانی چون سرامیک و کاشی و لمینت باشد.

طرح های مختلف شیشه لاکوبل

در چه فضاهایی از شیشه لاکوبل طرح دار و در چه فضاهایی از لاکوبل ساده استفاده کنیم؟

شیشه لاکوبل طرح دار و ساده هر کدام کارایی خاص خود را دارند، بدین ترتیب شما باید در انتخاب آن‌ها نهایت دقت را خرج کنید. شیشه لاکوبل طرحدار به دلیل طراحی ظریف و زیبایی که این نوع شیشه دارد، باعث شده است تا برای دیزاین استفاده شود. از این نمونه بیشتر در آشپزخانه و بین کابینت استفاده می‌کنند که می‌تواند باعث روشن‌تر و بزرگ‌‌تر شدن فضا شود. ضخامت بالایی که این نوع شیشه دارد سبب شده تا برای طراحی دکوراسیون داخلی بهترین گزینه باشد، به همین دلیل بر روی دیوار و حتی به عنوان کاغذ دیواری هم قابل استفاده است. شیشه لاکوبل ساده نیز بیشتر به عنوان لعاب داخلی برای دیوارپوش‌های رنگی استفاده می‌شود. انواع دیوارپوش شیشه ای و اطلاعات مربوط به آن را می توانید در وب سایت آریا سازوکار مطالعه کنید. این مدل بیشتر برای پیشخوان شیشه‌ای، تخته وایت‌برد شیشه‌ای و جداسازی فضا استفاده می‌شود. نمونه براق آن می‌تواند با عبور دادن نور به روشن‌تر شدن فضا هم کمک زیادی کند. شیشه لاکوبل ساده به عنوان دیوارپوش برای دیوار لابی، راهرو و ... به کار می‌‌رود. در پارتیشن اداری و همچنین ساخت میزهای ناهارخوری هم کارایی زیادی دارد. شما می توانید شیشه لاکوبل طرحدار را از فروشگاه معتبر ساز و کار بخرید. ساز و کار عرضه کننده بهترین شیشه لاکوبل طرحدار و ساده است. به وب سایت ساز و کار، مرکز فروش اینترنتی شیشه لاکوبل مراجعه کنید و تنوع شیشه لاکوبل آن را مشاهده کنید و خرید کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید