نوار شیشه سکوریت

نوار شیشه سکوریت که از آن با عناوینی چون ضربه گیر و درزگیر شیشه سکوریت نیز یاد می شود، وسیله ای است که با نصب روی درب شیشه سکوریت کشویی، از شکستن یا آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. این نوار شیشه مزیت های بسیار زیادی دارد و استفاده از آن می تواند طول عمر درب و دوام آن را تا حد زیادی افزایش دهد. در این مطلب تصمیم داریم تا در رابطه با این محصول و ویژگی های آن صحبت کرده و بیشتر با مزیت های آن آشنا شویم. شما عزیزان می توانید قیمت در شیشه سکوریت را از ساز وکار استعلام کنید.

نوار شیشه سکوریت

نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک

از آن جایی که درب های اتوماتیک به صورت خودکار در طول روز به طور مکرر باز و بسته می شوند، نیاز است تا برای محافظت از آن ها در برابر عوامل مختلف از وسایل و تجهیزاتی استفاده کرد. نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک یکی از کاربردی ترین قطعاتی است که می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. قرار گرفتن درب روی این نوار مزیت های بسیاری به دنبال دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • پر شدن فاصله بین دو لت درب اتوماتیک
  • جلوگیری از ورود و نفوذ گردوغبار، سر و صدا و باران به داخل
  • جلوگیری از برخورد شیشه سکوریت به دیوار رو به رو
  • جلوگیری از شکستن درب شیشه ای
  • مانع از ایجاد ضربه و خوردگی در درب
  • این نوار دور شیشه قابلیت انعطاف پذیری خوبی دارد و نصب و راه اندازی آن نیز بسیار آسان و راحت است.

نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک

جنس نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک

جنس نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک عموما از جنس پلاستیک فشرده است و کاملا شفاف است. از آن جایی که برندهای مختلفی در بازار اقدام به فروش انواع ضربه گیر می کنند، می توان این محصولات را در سطوح کیفی متفاوتی در بازار مشاهده کرد. نوار دور شیشه بسته به کیفیت متریال به کار رفته در آن، دوام و طول عمر متفاوتی دارد، از این رو در هنگام خرید سعی کنید، محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. همچنین قیمت درب شیشه ای مغازه در وب سایت آریا سازوکار بسیار مناسب است.

جنس نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک

ضخامت نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک

اگر سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید، با تنوع گسترده ای از انواع نوار دور شیشه سکوریت مواجه خواهید شد که هر یک با ویژگی های ظاهری و کیفی متفاوتی به شما عرضه می شوند. ضخامت نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک یکی از این مشخصه های ظاهری است که توجه به آن در هنگام انتخاب محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. فروشگاه های اینترنتی معتبر تمامی اطلاعات لازم از قبیل ابعاد، ضخامت، وزن، مواد به کار رفته در تولید نوار، استانداردهای محصول و قیمت روز آن را در اختیارتان قرار می دهند. شما عزیزان می توانید در هر نقطه از کشور برای تهیه باکیفیت ترین انواع نوار دور شیشه سکوریت درب اتوماتیک همه روزه به صورت آنلاین از طریق سایت سازو کار اقدام به سفارش محصولات خود کنید. در این فروشگاه خدمات ویژه ای در زمینه شیشه سکوریت و یراق آلات مربوط به آن به شما ارائه می شود، همچنین این امکان فراهم شده تا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت، به صورت مستقیم با نمایندگان فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید