درب شیشه ای مغازه | لیست قیمت درب شیشه ای مغازه

آیا توجه کرده اید که بیشتر درهای مغازه ها از جنس شیشه است؟ به نظر شما چرا این قدر درب های شیشه ای میان فروشندگان و صاحبان مغازه محبوب است؟ اگر دقت کرده باشید درب مغازه های قدیمی بیشتر فلزی بوده اند و کمتر کسی پیدا می شد که از درب های شیشه ای استفاده بکند. به همین خاطر برای رفع کنجکاوی باید در مورد این موضوع بررسی هایی صورت گیرد و چرایی آن روشن شود. با این مقاله از ساز و کار همراه باشید تا به پاسخ سؤال ها برسیم.

قیمت درب شیشه ای مغازه

قیمت درب شیشه ای مغازه

در شیشه ای مغازه موفقیت بزرگی است. اهمیتی ندارد که فریم و قاب شما از جنس آلومینیوم، پی وی سی یا چوب انتخاب شده باشد، مطمئناً با انتخاب درب شیشه ای، ورودی مغازه جذاب، با طراحی ساده و ظریف خواهید داشت. با این حال، قبل از شروع تعویض درب ورودی خود، باید درب های مختلف و مدل های موجود و همچنین تمام گزینه های روی میز را بشناسید. در این مقاله از سایت آریا سازوکار همه چیزهایی که برای تخمین مناسب قیمت درب شیشه ای مغازه و در نتیجه کنترل بهتر بودجه کار خود باید بدانید را آورده ایم. در ادامه عوامل موثر بر قیمت درب شیشه ای مغازه را بیان می کنیم.

قیمت خرید در شیشه ای مغازه و نصب آن بر اساس چند معیار می تواند تغییر کند که به شرح زیر است:

  • نوع شیشه: شیشه مات، شیشه اسکرین پرینت یا حتی شیشه یک جداره و... از انواع شیشه های موجود در بازار هستند. شما با توجه به سلیقه خود از نظر زیبایی و میزان نور داخلی موردنیاز برای درب ورودی مغازه خود، بین انواع شیشه ها توانایی انتخاب دارید. برای داشتن عایق حرارتی و صوتی بهتر در شیشه ای مغازه، می توانید شیشه دوجداره یا سه جداره، شیشه سکوریت و... را انتخاب کنید.
  • جنس فریم درب شیشه ای: پی وی سی (پلی وینیل کلراید)، چوب، آلومینیوم، آهن و... هر مدلی از قاب ها، دارای مزایا و معایبی هستند که قبل از انتخاب درب شیشه ای مغازه باید بدانید.
  • اندازه درب شیشه ای: اندازه درهای ورودی شیشه ای و متراژ آن ها در قیمت تمام شده درب شیشه ای مغازه تاثیر دارد.
  • سیستم امنیتی محصول: نوع قفل و همچنین افزودن سیستم های ایمنی بر روی درب شیشه ای تان می تواند بر قیمت درب شیشه ای مغازه اثر بگذارد.

 قیمت درب شیشه ای مغازه در کمترین حالت و با متراژ 2 متر مربع، فریم مناسب و درب غیر اتوماتیک و بدون سیستم ایمنی در سال 1401 حدود 10 میلیون تومان می شود و به هر میزان که خدمات دلخواه شما به درب شیشه ای مغازه اضافه شود، قیمت درب شیشه ای مغازه نیز بالا می رود. درب شیشه سکوریت ایمنی بسیار بالایی دارد و علاوه بر آن بسیار زیبا است. همانطور که اشاره شد درب شیشه ای مغازه ها بسته به فعالیت صنفی آن ها متفاومت خواهد بود. مثالی که زده شد در رابطه با امنیت مفازه طلافروشی بود. حال اگر شیشه در ورودی این مکان از شیشه ضد سرقت ساخته نشده باشد،امکان دزدی به حد قابل توجهی افزایش می یابد. پس زمانی که بحث امنیت مکان مورد نظر و حتی سلامتی افراد به میان می آید، هزینه ها نیز به نوبه خود افزایش می یابند. به این نکته هم توجه کنید که این هزینه برای افزایش رضایت مشتریان و سلامتی ایشان صرف می شود و باعث بالا رفتن اعتبار شما میان کسبه می گردد. اگر از طلا فروشی بگذریم، مغازه هایی که چندان به امنیت بالا نیازی ندارند و صرفاً راحت بودن باز و بسته شدن اهمیت دارد، پیشنهاد می شود از درب های شیشه ای کشویی یا حتی لولایی با شیشه تک جداره استفاده کنید. با این کار مناسب ترین هزینه را برای نیاز خود پرداخت کرده اید. اگر بخواهیم که برای بحث امروزمان یک جمع بندی داشته باشیم باید بگوییم که ابتدا ماهیت حرفه خود را مشخص کنید و سپس برای خرید درب شیشه ای اقدام بفرمایید. شاید برای انتخاب درب شیشه ای مناسب برای مغازه خود نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید که این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان مجموعه ساز و کار همیشه در کنار شما خواهند بود. اکنون نوبت به معرفی ساز و کار می رسد. 

درب شیشه ای مغازه

انواع درب شیشه ای مغازه

انتخاب مدل درب شیشه ای مناسب برای مغازه به دلیل اینکه در مکان پر رفت و آمدی قرار می گیرد، بسیار اهمیت دارد و باید با توجه به فاکتورهای متعددی آن را برگزینید. انواع درب شیشه ای مغازه در سایت آریا سازوکار موجود هستند و می توانید با کسب مشاوره از کارشناسان ما، بهترین درب شیشه ای مغازه را خریداری کنید. تیم نصب و اجرای سازوکار نیز به بهترین شیوه آن را کار می گذارند و باعث رضایت خاطر شما و افرادی که در مغازه شما تردد می کنند، می شوند. انواع درب شیشه ای مغازه شامل موارد زیر می شوند:

  • درب شیشه ای مغازه کشویی
  • درب شیشه ای مغازه اتوماتیک (برقی)
  • درب شیشه ای مغازه اسلایدینگ (هر تعداد لتی که مدنظر شما باشد.)
  • درب شیشه ای مغازه گرد
  • در شیشه ای مغازه دستی

انواع درب شیشه ای مغازه

هر مدل در مغازه شیشه ای که می خواهید را می توانید از مجموعه ما خریداری کنید. انواع شیشه های موجود برای ویترین و درب شیشه ای مغازه و فروشگاه شما در مدل های زیر هستند:

  • شیشه شفاف: اگر می خواهید توجه رهگذران را به مغازه خود جلب کنید، شیشه شفاف یک انتخاب منحصر به فرد است. این به شما امکان را می دهد تا محصولات خود را به طور ویژه به مشتریان نشان دهید و محیطی جذب کننده ای را ایجاد می کند. برای مثال اگر یک فروشگاه خرده فروشی یا بستنی فروشی دارید، از ویترین های شیشه ای شفاف استفاده کنید تا محصولات خود را به نمایش بگذارید و آن‌ها را در معرض دید مشتریان قرار دهید.
  • شیشه مات یا رنگی: آیا دوست دارید حریم خصوصی را در فروشگاه خود حفظ کنید؟ پس شیشه مات یا رنگی را انتخاب کنید. این نوع شیشه اجازه می دهد تا نور طبیعی وارد محیط شود، اما به مشتریان حریم خصوصی خوبی می دهد. اگر مغازه فروش لباس زیر دارید، به فکر استفاده از شیشه های مات یا رنگی در جلو باشید.
  • شیشه سکوریت: برای ایمن تر کردن فروشگاه خود، از شیشه سکوریت استفاده کنید، زیرا به گونه ای ساخته شده است که به راحتی نمی‌شکند. فرآیند حرارتی آن را نسبت به سایر شیشه ها قوی تر می کند، تا جایی که می تواند در برابر ضربه های شدید نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. از آنجایی که شیشه سکوریت شفاف است، برای ویترین فروشگاه ها، درها و ویترین ها مناسب است. در صورت شکستن شیشه سکوریت تکه های خرد شده آن دارای گوشه های صاف و گرد هستند که احتمال آسیب دیدن کارکنان و مشتریان در مغازه شما را کاهش می دهد.
  • شیشه‌های چند جداره: شیشه‌های چند جداره، عمدتاً برای مقاومت در برابر ضربات و فشارهای احتمالی استفاده می‌شوند. امروزه در ویترین فروشگاه ها، پنجره ها و درب مغازه ها نیز از شیشه های دوجداره، سه جداره و... استفاده می شود. همچنین این شیشه از فضای داخلی فروشگاه شما در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و در نتیجه به کاهش رنگ پریدگی کفپوش، ویترین ها و مبلمان کمک می کند.
  • شیشه های روکش دار و طرح‌دار: از شیشه های روکش دار و رنگی روی درها و پنجره ها برای خنک تر نگه داشتن فروشگاه خود استفاده کنید. آن‌ها فروشگاه شما را در تابستان خنک تر و در زمستان گرم تر نگه می دارند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند و در نتیجه این امکان را به شما می دهد که هزینه کمتری را برای قبوض خود پرداخت کنید.

store-glass-doors1.jpg

درب شیشه ای مغازه

درب شیشه ای لولایی از قدیمی ترین نوع درهاست که سردر ورودی مغازه ها نصب می شده است. این درها به راحتی باز و بسته می شوند و مهم تر از آن، قیمت مناسبی هم دارند. ناگفته نماند که درهای کشویی نیز وارد بازار شده اند که رقیبی جدی برای آن ها به حساب می آیند. درب شیشه ای کشویی فریم دار در واقع از جدیدترین نوع درهای شیشه ایست که بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته است. مغازه های بزرگ مانند فروشگاه های زنجیره ای و مجتمع های تجاری از مواردی هستند که می توان کاربرد این درب ها را مشاهده کرد. اولین مشخصه ای که در مورد درب های مغازه ها قابل بحث است، مقاومت آن ها در برابر فشار و ضربه است. این موضوع از این جهت بررسی می شود که رفت و آمد به مغازه و مجتمع های تجاری بسیار زیاد است و اگر شیشه استفاده شده نتواند تحمل میزان بالای باز و بسته شدن را داشته باشد، در گذر زمان شکسته می شود. به همین دلیل راه حلی که برای این مشکل ارائه شده، شیشه دو جداره است. این شیشه ها علاوه بر این که پایداری بالایی در برابر نیرو دارند، از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کنند. ضمن این موضوع، مغازه های طلافروشی را در نظر بگیرید که احتمال سرقت و حتی تیراندازی در آن مکان ها زیاد است. بنابراین شیشه ضد سرقت و حتی شیشه ضد گلوله می تواند برای درب های چنین مکان هایی استفاده شود. با این حساب به نظر می رسد که با انواع درب های شیشه ای مغازه آشنا شده اید و اکنون باید به بررسی عوامل مؤثر بر قیمت آن ها بپردازیم.

درب شیشه ای مغازه

گروه تولیدی ساز و کار چندین سال است که با فعالیت در حوزه ساخت انواع شیشه ها، درب و پنجره آلومینیومی توانسته است که جایگاه خود را در این صنف محکم تر بکند. این مجموعه با تجربه ای که طی سال های فعالیت خود به دست آورده است ارزش واقعی مشتری و کیفیت محصول را درک کرده و در تلاش است که مقرون به صرفه ترین محصولات را در اختیار ایشان قرار بدهد. برای سفارش کالای مورد نیاز خود با ساز و کار همراه باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید