درب شیشه ای کشویی فریم دار | دستی و اتوماتیک

دقت کرده اید که زمانی که وارد یک مجتمع تجاری یا مسکونی می شوید، در ساختمان به طور خودکار به افتخار ورود شما باز می شود؟ حتی دیده شده است که کودکان صرفاً برای سرگرمی و لذت، جلو درهای کشویی می ایستند تا در برایشان باز شود و سپس به عقب می روند و دوباره این کار را انجام می دهند. شیشه ساتینا یکی از انواع شیشه های مات است که می توان از آن ها در دکوراسیون استفاده کرد. اکنون که درهای کشویی شیشه ای برای شما تداعی شده است، اجازه بدهید که در مورد آن ها بیشتر با هم صحبت کنیم. در این مقاله از ساز و کار با ما همراه باشید تا اطلاعات ارزنده ای را با هم مرور کنیم. 

درب شیشه ای کشویی فریم دار

در گذشته درب شیشه ای مغازه ها بیشتر به صورت لولایی بوده و نسبت به درهای امروزی برای باز کردن آن ها زحمت بیشتری را متحمل می شدیم. حال که درب شیشه ای لولایی کم کم از میان رفته است، درهای کشویی فریم دار جای آن را پر کرده اند و گفتنیست که حتی طی چند سال اخیر بسیار محبوب شده اند. درهای کشویی فریم دار معمولاً با فریم آلومینیومی کاور شده اند و از برخورد احتمالی اشیاء و شکسته شدن شیشه ها جلوگیری می شود. البته فریم درهای شیشه ای تنها عاملی نیست که از شکسته شدن شیشه ها و ایجاد اختلال در عملکرد آن ها پیشگیری می کند. شیشه های این نوع از درها به دو صورت تک جداره و دو جداره وجود دارند و هر کدام بسته به محل نصب آن ها انتخاب می شوند. شیشه دو جداره تحمل فشار و نیروی بسیار بیشتری نسبت به نوع تک جداره دارد و به همین دلیل برای مکان های پر رفت و آمد بسیار کاربردیست. علاوه بر این موضوع، قابلیت جلوگیری از ورود صدا و گرد و غبار باعث شده است که استفاده از درب های شیشه ای فریم دار طی سال های اخیر به طرز قابل توجهی افزایش یابد. در کنار تمام صحبت های گفته شده در مورد درهای کشویی، باید به راحت بودن باز و بست شدن آن ها اشاره کرد. درب های کشویی، چه به صورت دستی و چه اتوماتیک، با یک اشاره کوچک باز یا حتی بسته می شوند و دیگر نیازی به زحمت فراوان نخواهد بود. اگر انیمیشن «داستان اسباب بازی ها 2» را دیده باشید، متوجه می شوید که چند اسباب بازی کوچک می توانند که درهای کشویی را به راحتی باز بکنند. پس چرا همچنان برای خرید تردید دارید و اقدامی نکرده اید؟  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت درب شیشه ای لولایی و سایر انوع درب های شیشه ای با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. 

درب شیشه ای کشویی فریم دار

درب شیشه ای کشویی فریم دار دستی و اتوماتیک

حال که با درب های شیشه ای کشویی فریم دار آشنا شده اید، فرصت آن رسیده است که در مورد دو نوع رایج از این درها صحبت کنیم: درهای کشویی اتوماتیک و درهای کشویی دستی. همانطور که مشخص است درب های کشویی فریم دار اتوماتیک از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار است و عبور کردن از آن ها بسیار راحت تر و سریع تر صورت می گیرد. البته سرعت عمل آن ها جای بحث دارد و اگر قرار باشد که باز و بسته شدن آن ها به کندی انجام شود یا حتی دیرتر اقدام به باز شدن بکنند، صرفاً ارزش عملکرد خود را کم می کنند. به طور کلی درب های کشویی اتوماتیک بازار گرم تری نسبت به نوع دستی دارند اما جالب توجه است که درب های کشویی فریم دار دستی به صرفه تر هستند. اجازه بدهید تا این قضیه را موشکافی کنیم. اولین مورد، قیمت آن هاست که درب های اتوماتیک به نسبت درهای دستی قیمت بیشتری دارند. در کنار این موضوع، میزان حساسیت و در نتیجه استهلاک درهای اتوماتیک، بسیار بیشتر از نوع دستی است. حتماً تجربه کرده اید که زمانی که از کنار یک فروشگاه عبور می کنید، در فروشگاه به صورت خودکار باز می شود؛ با این حال که شما قصد ورود به آن مکان را نداشته اید. اگر تعداد باز و بسته شدن های بی مورد را در طی شبانه روز کنار هم قرار دهید، می بینید که ضرر زیادی به صاحب فروشگاه وارد می کند. بر همین اساس پیشنهاد می شود که در چنین شرایطی از درب های کشویی دستی استفاده شود. البته استفاده از شیشه تک جداره در مکان هایی که اتلاف انرژی چندان قابل توجه نیست مناسب تر است. این نکته نیز قابل ذکر است که نمای درهای دستی کاملا مشابه نمای درهای اتوماتیک تولید می شوند و امکان تشخیص این دو از هم بعضاً مشکل است. اکنون تصمیم با شماست که با سنجیدن شرایط محل نصب درب کشویی، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. درب شیشه سکوریت ایمنی بسیار بالایی دارد و علاوه بر آن بسیار زیبا است.

درب شیشه ای کشویی فریم دار


با خواندن این مقاله حتماً ایده سفارش درب کشویی شیشه ای در ذهن شما به وجود آمده است و قصد دارید که برای تکمیل فرایند خرید خود اقدام کنید. مجموعه تولیدی ساز و کار در دسترس ترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد تا در کمترین زمان بتوانید سفارش محصولات خود را به اتمام برسانید. آیا برای این کار آماده اید؟ با این مجموعه بزرگ همراه باشید و نیاز های خود را با ساز و کار برطرف نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید