فریم شیشه سکوریت

فریم شیشه سکوریت یکی از مهم ترین وسیله هایی است که برای نصب شیشه‌های سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر نیز در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود. با توجه به این که این وسیله از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و در مقایسه با نمونه های مشابه خود کارایی بهتری دارد، ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت کنیم و آن را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم که تا پایان متن با ما همراه باشید تا بیش تر با این وسیله آشنا شوید و بتوانید از قابلیت های آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. شما عزیزان می توانید قیمت در شیشه سکوریت را از ساز وکار استعلام کنید.

فریم شیشه سکوریت

فریم شیشه سکوریت چیست؟

فریم که به آن پاسار هم می گویند وسیله ای است که از فلزاتی مثل استیل و آلومینیوم ساخته می شود. این وسیله به صورت دو طرفه طراحی شده و می تواند شیشه ها را به بهترین وجه در کنار یک دیگر نگه دارد و از تکان خوردن آن ها جلوگیری کند. جالب است بدانید که فریم شیشه سکوریت در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شود، به همین دلیل نیز بیش تر در مکان هایی نصب می شود که به ظاهر و جلوه دکوراسیون اهمیت زیادی داده می شود. شیشه سکوریت رفلکس از پرمصرف ترین شیشه های موجود در بازار است که توسط مجموعه سازوکار ارائه می شود و می توانید با مناسب ترین قیمت آن را خریداری کنید. همچنین قفل دیجیتال شیشه سکوریت از تکنولوژی های جدید و به روز است که مزیت های بسیار زیادی دارد و می توانید درباره آن مطالعه کنید.

فریم شیشه سکوریت چیست؟

انواع فریم شیشه سکوریت

با توجه به این که امروزه فریم شیشه سکوریت در ابعاد و اشکال متفاوتی روانه بازار می شود، انتخاب گزینه مناسب برای مصرف کننده کار چندان آسانی نیست، از این رو ما در این قسمت پر کاربرد ترین انواع این محصول را معرفی می کنیم تا شما بتوانید در حین خرید بهتر تصمیم بگیرید و آن ها عبارتند از:

  • فریم های پافیلی : یک نوع دیگر از فریم هایی که برای شیشه های سیکوریت طراحی شده اند، فریم های پافیلی هستند. فریم های پافیلی به گونه ای طراحی شده اند که قسمت بالایی آن ها باریک و قسمت پایینی آن ها پهن است. این فریم ها نیز از آلومینوم ساخته می شوند و ساختار بسیار مقاومی دارند. البته، فریم های پافیلی در ضخامت های مختلفی طراحی شده اند و طبیعتاً هر چه ضخامت آن ها بیش تر باشد، مقاوم تر هستند و کارایی بهتری دارند.
  • فریم m: فریم m نمونه ای دیگر از این وسیله است که همان طور که از نام آن مشخص است مانند m لاتین طراحی شده است و باید شیشه در داخل آن قرار داده شود. این نوع فریم، با استفاد از چسب های مخصوص نصب می شود و ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که در صورت نصب شیشه کمتر باز می شود. برای ساخت این فریم ها فقط از آلومینوم استفاده می شود و جنس استیل آن، تولید نمی شود.
  • فریم u: این فریم ها که از استیل و آلومینیوم ساخته می شوند، ورقه های یو شکلی هستند که برای ثابت بودن شیشه ها استفاده می شوند. این محصولات ضد زنگ هستند و بیش تر در اماکنی که بخار و رطوبت هوا وجود دارد، نصب می شوند، اما بد نیست بدانید که در مقایسه با سایر نمونه های خود، ضخامت و استحکام کم تری دارند.

فریم شیشه سکوریت چیست؟

دلیل استفاده از فریم شیشه سکوریت

فریم شیشه سکوریت، به عنوان قاب مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند یک ابزار شکننده ای مانند شیشه را نگه دارد و مانع شکستن آن شود. این وسیله در صنعت شیشه سازی کاربرد دارد و توانسته است تحولات اساسی در این صنعت به وجود آورد. اگر قصد دارید شیشه سکوریت را در ساختمان خود نصب کنید، پیشنهاد ما این است که برای خرید ابزار آلات مورد نیاز خود، به سایت سازو کار مراجعه کنید تا بتوانید بهترین وسایل را با قیمتی مناسب خریداری کنید. اگر هم در این مورد تجربه ای ندارید حتماً با کارشناسان فروش سازو کار مشورت کنید تا مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید، تا در حین نصب با مشکلی مواجه نشوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید