کدام پنجره دوجداره بهتر است

آیا صداهای بیرون از خانه باعث آزار و اذیت و اعصاب خوردی شما می شود؟ آیا با وجود وسایل گرمایشی خانه تان، هنوز احساس سرما می کنید؟ پس محصولات دوجداره و پنجره های دوجداره چاره کار شما هستند. مزایای پنجره های دوجداره بسیار گسترده است.
پنجره ها اصلی ترین قسمت یک ساختمان هستند و انتخاب بهترین نوع آنها تفاوت بزرگی در احساس راحتی شما در خانه ایجاد می کند. در هرفصل از سال بدون توجه به تغییرات آب و هوایی، بهترین انتخاب برای پنجره ها انتخاب پنجره های دوجداره است که نوعی پنجره UPVC هستند.

کدام پنجره دوجداره بهتر است

مزایای پنجره های دوجداره

  • ذخیره بیشترین انرژی: پژوهش ها نشان میدهد که 50 تا 70 درصد گرمای خانه توسط پنجره های معمولی به هدر میرود، در صورتی که پنجره های دوجداره دقیقا تاثیر معکوس را دارند؛ پنجره های دوجداره در ذخیره گرمای خانه تان به شما کمک خواهند کرد.
  • امنیت خانه: آیا می دانستید که جنس پنجره های دوجداره سخت تر از جنس پنجره های دیگر است؟ این ویژگی پنجره ها ی دوجداره، خانه را بسیار امن می کند.
  • خانه ای با آرامش بیشتر: پنجره های دوجداره می توانند از ورود 60 درصد صداهای خارجی به داخل خانه جلوگیری کنند.
  • افزایش ارزش خانه: خانه هایی با پنجرهای دوجداره ارزش بیشتری نسبت به خانه های دیگر دارند، و می توانند در افزایش قیمت خانه هم تاثیر گذار باشند. در کل پنجره های دوجداره برای صاحب خانه ها، یک نوع امتیاز به حساب می آید.

شما می توانید پنجره های دو جداره تان را با توجه به نوع شیشه، جنس قاب شیشه و شکل آن انتخاب کنید.

کدام پنجره دوجداره بهتر است

بهترین نوع پنجره های دوجداره

به عنوان صاحب خانه شما باید به دنبال بهترین نوع پنجره های دوجداره برای خانه تان باشید. انواع مختلفی از پنجره های دوجداره که شما از منابع مختلف پیدا می کنید، ممکن است باعث سردرگمی شما شود.
شما چگونه می فهمید که کدام یک از آنها بهترین نوع پنجره دوجداره است؟ اجازه دهید رازی را به شما بگویم، بهترین نوع پنجره دوجداره بستگی به قیمت یا طرح و رنگ آن ندارد، بلکه بهترین نوع پنجره دوجداره، پنجره ای است که متناسب با نیاز شما باشد.
انواع و اندازه پنجره ها، مورد توجه ترین ویژگی در انتخاب بهترین نوع پنجره دوجداره هستند. اگر شما به دنبال نصب پنجره های دوجداره برای خانه تان هستید، انواع و اندازه پنجره های دوجداره وابسته به نوع طراحی خانه، فضای قابل استفاده و نیاز های تهویه است.
اگر شما می خواهید پنجره های قدیمی معمولی را با پنجره های دو جداره جایگزین کنید، شما باید شبیه ترین نوع پنجره دوجداره به پنجره قدیمی را انتخاب کنید.
اندازه پنجره های دوجداره و طرح آنها تاثیر زیادی بر روی قیمت آنها دارد، واضح ترین رابطه بین اندازه و قیمت پنجره ها را می توان به این صورت بیان کرد: پنجره بزرگ تر، قیمت بالا تر. به طور کلی اندازه پنجره ها نقش به سزایی در افزایش قیمت آنها دارد.
پنجره های دوجداره با متنوع ترین طرح ها و رنگ ها با قیمت مناسب را در سایت سازوکار مشاهده نمایید.

کدام پنجره دوجداره بهتر است

انواع پنجره های دو جداره

  • پنجره های کشویی: این پنجره ها می توانند تحت تاثیر فشار مانند کشو به بالا یا پایین حرکت کنند، این نوع پنجره ها برای اتاق هایی که به دلیل عدم وجود فضای کافی نمی توانند محلی برای قرار دادن درب روی فضا ایجاد کنند، بسیار مناسب است. البته پنجره های کشویی گران ترین نوع پنجره ها نیز هستند.
  • پنجره تک لنگه: پنجره های تک لنگه نوعی از پنجره های دوجداره هستند که خود پنجره در آنها که از چند بخش تشکیل شده، ولی فقط یک بخش قابلیت باز و بسته شدن را دارد که با دستگیره ی متصل به آن می توان آن را باز و بسته کرد.
  • پنجره ثابت: این نوع پنجره ها پنجره هایی ثابت، بدون قابلیت باز و بسته شدن هستند. بهترین مکان برای استفاده از این نوع پنجره ها خانه هایی با منظره بیرونی زیبا هستند.
  • پنجره قدی: پنجره های قدی نوع دیگری از پنجره های دو جداره هستند که این نوع پنجره ها در ابعاد بزرگ، از سقف تا کف تولید می شوند. بهترین مکان استفاده از این نوع پنجره ها در ساخت ویلاهایی است که منظره بیرونی زیبایی دارند.

در حالت کلی بهترین پنجره دو جداره ی مورد استفاده ی شما، پنجره ای متناسب با نیاز های شماست. برای بهره مندی از بهترین انواع پنجره های دو جداره با قیمت مناسب از سایت سازو کار دیدن فرمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید