شیشه لمینت قزوین

شیشه لمینت قزوین شیشه ای محکم است که ضریب ایمنی اش نسبت به شیشه معمولی بالاتر است. این شیشه که در ساختمان سازی استفاده می شود، از قرار دادن یک لایه بین دو یا چند شیشه ساخته می شود. این لایه که طلق پلیمری است، تنها تفاوت شیشه لمینت با شیشه سکوریت می باشد. شیشه لمینت همچنین در خودروسازی نیز کاربرد دارد و به عنوان شیشه جلو اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرد.
قزوین به مدت 57 سال به عنوان پایتخت ایران شناخته می شده است و از شهرهای پرجمعیت و صنعتی کشور ما است. استان قزوین در سال های اخیر رشد جمعیت مثبتی داشته است و توانسته است جمعیتی بیش از یک میلیون و سی صد هزار نفر را در خود جای دهد. از این روی تقاضای افراد برای خرید شیشه افزایش یافت و تولیدکنندگان شیشه زیادی در این استان مشغول به کار شدند. شرکت سهامی شیشه قزوین یکی از تولیدکنندگان شیشه معتبر در قزوین است. شیشه لمینت قزوین را می توانید از این مجموعه خریداری کنید. همچنین می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در وب سایت آریا سازوکار ثبت کنید. کارخانه شیشه قزوین می تواند شیشه لمینت را به صورت تک جداره، دو جداره، سه جداره و... در متراژ های بسیار بزرگ به تولید برساند.

قیمت شیشه لمینت قزوین

قیمت شیشه لمینت قزوین

قیمت شیشه لمینت قزوین به عوامل زیر بستگی دارد. برای دریافت قیمت به روز شیشه لمینت قزوین می توانید با کارشناسان فروش ساز و کار تماس حاصل فرمایید.

  • ضخامت شیشه
    بسته به ضخامت شیشه لمینت، قیمت آن نیز متفاوت است. شیشه های با ضخامت بیشتر، مقاومت بالاتری دارد.
  • تعداد لایه ها در شیشه
    هرچه تعداد لایه های مصرفی بیشتر باشد، استحکام شیشه بالاتر است و قیمتش افزایش می یابد.

قیمت شیشه لمینت قزوین

  • ضخامت طلق
    ضخامت طلق بین شیشه ها هرچقدر بیشتر باشد، قیمت بالاتر است.
  • سکوریت یا خام بودن شیشه
    اگر به مقاومت زیاد شیشه لمینت نیاز باشد، باید از شیشه سکوریت استفاده نمود اما اگر هدف تنها گرفتن ضربه باشد، می توان از شیشه خام برای لمینت استفاده کرد.
  • ابعاد شیشه
    ابعاد شیشه موجب تغییر در فرآیند محاسبه قیمت شیشه لمینت می گردد.

شیشه لمینت در قزوین

شیشه لمینت در قزوین از انواع شیشه های نشکن است. این نوع شیشه به دلیل ویژگی خاص آن در ساختمان سازی کاربرد دارد که با توجه به نوع کاربرد، از ضخامت های مختلف شیشه لمینت برای نصب و اجرا استفاده می شود. این ضخامت در مقاومت شیشه تاثیر می گذارد. از مزایای شیشه لمینت قزوین می توان به کاهش آلودگی صوتی و حرارتی و امنیت اشاره کرد. شیشه های لمینت قزوین اصولا با ضخامت 3، 4 و 5 میلی متر در بازار وجود دارند. شما می توانید برای خرید شیشه لمینت قزوین به شرکت سازوکار مراجعه نمایید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره دریافت کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول شیشه لمینت قزوین

تولیدکنندگان شیشه لمینت قزوین چه کسانی هستند؟

شرکت سهامی شیشه قزوین یکی از تولیدکنندگان شیشه معتبر در قزوین است. شیشه لمینت قزوین را می توانید از این مجموعه خریداری کنید. همچنین می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در وب سایت آریا سازوکار ثبت کنید. 

قیمت شیشه لمینت قزوین چگونه تعیین می شود؟

ضخامت شیشه، تعداد لایه ها در شیشه، ضخامت طلق، سکوریت یا خام بودن شیشه، ابعاد شیشه و... از عوامل موثر در قیمت شیشه لمینت قزوین هستند.