آسانسور شیشه ای برج میلاد‌؛ همه چیز درباره آسانسورهای برج میلاد

در شمال غربی شهر تهران، یک برج شگفت انگیز با ۴۳۵ متر ارتفاع دیده می شود. برج میلاد که به عنوان بلندترین برج در کشور از آن نام می‌ برند، از ویژگی های جالبی برخوردار است. این برج به عنوان یک برج مخابراتی چند منظوره مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر ارتفاع، برج میلاد از جمله برج های بزرگ و مرتفع در جهان شناخته می شود. ارتفاع این برج به اندازه‌ای زیاد است که می توانید هر نقطه‌ ای از شهر را بر فراز آن رویت کنید. در مقایسه با برج های دیگر تجاری و مخابراتی، نوع طراحی و ساخت برج میلاد بسیار متفاوت نسبت به سایر برج ها صورت گرفته است. جالب است بدانید که امروزه بخش زیادی از افراد، نماد پایتخت کشور ایران را برج میلاد عنوان می کنند.

یک مژده به عزیزانی که قصد دارند به سفارش و خرید کابین آسانسور شیشه ای، استخر شیشه ای و انواع پارتیشن های شیشه ای برای منازل یا ادارات خود اقدام کنند، می توانند از مرحله طراحی و تولید تا مرحله نصب و اجرای آن ها را به مجموعه ساز و کار بسپارند.
با توجه به ارتفاع بسیار زیادی که برج میلاد دارد، شاید کسب اطلاعات لازم در مورد آسانسورهای شیشه ای که درون آن قرار دارند برای شما جذاب باشد. آسانسورهایی که در برج میلاد نصب شده‌اند با سرعت بسیار بالا می‌توانند اتصال بین لابی برج به گنبد آسمان را انجام دهند. با ما همراه باشید تا به شما نکات جالبی در مورد آسانسورهای شیشه ای برج میلاد ارائه دهیم.

سرعت آسانسور شیشه ای برج میلاد چقدر است؟

سرعت آسانسور شیشه ای برج میلاد چقدر است؟

بدون تردید به محض مواجهه با برج های بلند مانند برج میلاد، بسیاری از افراد به این فکر می‌ کنند که مدت زمانی که باید برای رسیدن به طبقات بالا منتظر بمانید، چه اندازه است. آسانسورهای شیشه ای قرار گرفته شده درون برج میلاد از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. ۶ عدد آسانسوری که درون برج میلاد واقع شده‌اند برای جابجایی اشخاص و مسافران در این برج، می توانند به بهترین شکل عمل کنند.
سرعت بسیار بالای ۶ آسانسور شیشه‌ ای به شکلی است که در کمترین مدت زمان می‌ توانید جابجایی بین طبقات را انجام دهید. این آسانسورها با سرعت ۷ متر بر ثانیه، کار انتقال مسافران را به راحتی انجام می دهند. اعضای درونی آسانسور شیشه‌ای برج میلاد و تابلو فرمانی که بر روی آن نصب شده اند، نقش ویژه ای در بالا رفتن سرعت جابجایی افراد ایفا می کنند. وظیفه اصلی درایوی که درون سیستم آسانسور شیشه ای قرار گرفته است، کاهش سرعت آسانسور بوده و به واسطه ارتفاع بسیار زیادی که این برج دارد، باید بتواند تنظیمات کاربردی را برای کاربر به همراه داشته باشد.
با توجه به ارتفاع بسیار بالای این برج ها، نوع طراحی آسانسور به گونه‌ای است که باید بتواند عملکرد و ساختار متفاوتی برای طی کردن ارتفاع داشته باشد.

درباره سازه آسانسور شیشه ای برج میلاد بیشتر بدانید

درباره سازه آسانسور شیشه ای برج میلاد بیشتر بدانید

شش دستگاه آسانسور قرار گرفته شده در برج میلاد با سرعت فوق‌ العاده‌ ای که دارند، ارتباط بین لابی برج با راس سازه را انجام می دهند. ظرفیت آسانسورهای شیشه ای که درون برج میلاد قرار گرفته اند از ۱۹۰۰ کیلوگرم تا ۴۰۰۰ کیلوگرم تعیین شده است. علاوه بر این، سیستم فوق پیشرفته موتوری که درون این آسانسورها نصب شده است، از به روزترین تکنولوژی های دنیا بهره می گیرد.
بدنه تمام شیشه ای این آسانسور از دیگر ویژگی‌ هایی به شمار می رود که جذابیت آن ها را به مقدار قابل توجهی افزایش داده است. کاربر می تواند به هنگام حرکت، تمام اجزای سیستم و پله برقی را مشاهده کند.
جالب است بدانید که تکنولوژی به کار رفته برای سازه آسانسور برج میلاد به گونه‌ای است که برخلاف سایر سیستم های متداول که معمولا موتورخانه در نوک سازه قرار می گیرد، در انتهای چاه آسانسور نصب شده است.
مکانیزمی که در ساخت تمام آسانسورها به کار رفته است، به گونه ای انتخاب شده اند که فشار روغن، موجب باز شدن فک ترمز آسانسور می شود. برای بالا بردن استحکام آسانسور، یک بولت یک متری درون چاه نصب شده است.

تفاوت آسانسور برج میلاد با آسانسورهای معمولی

تفاوت آسانسور برج میلاد با آسانسورهای معمولی

آسانسورهایی که در برج میلاد نصب شده اند نسبت به آسانسورهای معمولی تفاوت های فراوانی دارند. فناوری و تکنولوژی این آسانسورها برای تولید برق از مدرن ترین فناوری ها انتخاب شده است. علاوه بر این، قرار گرفتن موتور آسانسور در عمیق ترین بخش چاه نیز از دیگر تفاوت های آسانسورهای برج میلاد با آسانسورهای معمولی می‌تواند عنوان شود. امکان جابجایی افراد با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در آسانسور برج میلاد در کمترین زمان فراهم شده است.
برای تنظیم سرعت آسانسور با استفاده از درایو می توان اقدام نمود. تابلو فرمان آسانسور نیز سایر تنظیمات را در اختیار کاربر قرار می دهد. درایوهای قدرتمند و یک موتور پیشرفته با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های دنیا نیز سایر تفاوت‌ های این آسانسورها را با آسانسورهای معمولی نشان می دهند.

مشخصات موتور آسانسور برج میلاد

با توجه به اهمیت بالایی که آسانسور برج میلاد دارد، از بهترین موتور موجود در بازار برای نصب در آن استفاده شده است. این موتور از کارخانه حرفه ای شیندلر انتخاب شده و یک محصول بسیار با کیفیت شناخته می شود. وزن بسیار زیاد موتورهای آسانسور برج میلاد به گونه‌ ای است که برای نصب آن ها در مکان های مختلف، تنها می توان از طریق انتقال با جرثقیل اقدام نمود. راهکار دیگر برای نصب موتور آسانسور برج میلاد، جدا کردن قطعات از یکدیگر است.
مدل موتوری که برای برج میلاد انتخاب شده است از نوع schindler high rise 700 بوده و یکی از پرقدرت ترین محصولات موجود در بازار شناخته می شود.

ریل های آسانسور شیشه های برج میلاد

ریل های آسانسور شیشه های برج میلاد

در بررسی نوع ساخت آسانسورهای برج میلاد به نکات جالبی برخورد خواهیم کرد. ساختار ریل های آسانسوری که در برج میلاد به کار رفته اند نیز به صورت ویژه انتخاب شده است. نوع ریل های موجود در آسانسور شیشه ای برج میلاد، سوپر ساورا با بال پهن هستند. این ریل ها با ضخامت نیش ۱۹ میلی متری انتخاب شده‌ اند. در درون کابین آسانسور، رولر گاید شوهای به کار رفته با قطر ۳۰ سانتی متری مورد استفاده قرار گرفته اند. طراحی این رولرها به شکلی است که می تواند در سه جهت، اطراف ریل آسانسور فیکس شود.

عکس داخل آسانسور برج میلاد

طراحی شگفت انگیز آسانسورهای شیشه ای برج میلاد به شکلی است که برای هر بیننده ای می تواند جذاب باشد. مشاهده تصاویری از درون آسانسور برج میلاد به خوبی شما را یاری می کند که بتوانید از طراحی خاص این آسانسور آگاهی کامل به دست آورید.
شما می توانید با خرید از مجموعه ساز و کار، خانه خود را به زیبایی های بصری چشمگیر مزین نمایید. ساز و کار علاوه بر کیفیت محصول، به زیبایی آن نیز، اهمیت می دهد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید