نرده شیشه ای هیبرید Hybrid

به کار بردن نرده شیشه ای هیبرید در هر مکانی علاوه بر این‌که امنیت رفت و آمد در آن مکان را تضمین می کند، بلکه آن مکان را به محیطی بسیار مدرن و شکیل تبدیل می کند. برای این‌که رفت و آمد ساده تر و با امنیت تر باشد، استفاده از نرده ضروری است. این مسئله از چنان اهمیتی برخوردار است که به عنوان یک عمل بسیار ضروری جهت اخذ گواهی پایان کار برای سازه شناخته شده است. افرادی با ذهن خلاق همواره در پی این هستند که علاوه بر این که امنیت را در نظر بگیرند بلکه زیبایی فضای مورد نظر را در صدر کار خود قرار دهند. شما می توانید از نرده شیشه ای هیبرید به عنوان مناسب ترین گزینه بهره ببرید چرا که شفاف بودن این مدل از نرده ها در تراس ها و یا راه پله ها این امکان را به مصرف کننده می دهد که از فضای راه پله و یا قسمت خارجی و بیرونی ساختمان نهایت لذت را ببرند. امروزه دکوراسیون ساختمان و فناوری به پیشرفت مطلوبی رسیده است که نرده شیشه ای هیبرید یکی از محصولات تازه تولید شده در این زمینه به شمار می رود.

نرده شیشه ای هیبرید Hybrid

معرفی سیستم نرده شیشه‌ای هیبرید

سیستم نرده شیشه ای هیبرید یک سیستم منحصر به فرد است که استفاده از آن مزایای بیشماری را در پی دارد. از جمله این‌که بدون ایجاد مانع دید مصرف کنندگان می توانند با نمایی شفاف روبرو شوند. این سیستم به گونه ای است که با یک دستمال معمولی به سادگی تمیز و براق خواهد شد. برعکس نرده های فلزی که در مقابل ضربه و رطوبت مقاومت کافی را ندارند. نرده شیشه ای هیچکدام از این مشکلات نامبرده را نخواهد داشت. سیستم نرد شیشه‌ای هیبرید به گونه ای است که با گذشت زمان به هیچ وجه جلا و رنگش را از دست نمی‌دهد و در شرایط آب و هوایی مختلف و دما های گوناگون مقاومت مطلوبی را از خود نشان می دهد. این نرده ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که ضد زنگ و ضد آب هستند و با موادی ترکیب شده‌اند که نسبت به سایر مصالح مقاومت ویژه‌ای را دارد و به هیچ وجه تغییر فرم و رنگ نمی دهند. سیستم نرد شیشه ای هیبرید با یک لایه ویژه به نام لمینت پوشش داده شده اند که آن‌ها را به شیشه های نشکن مبدل ساخته است.

معرفی سیستم نرده شیشه‌ای هیبرید

مزایای جان پناه یا نرده شیشه ای هیبرید

ایجاد حداکثر میدان دید و بزرگتر نشان دادن فضا به عنوان اولین مزیت نرده شیشه ای هیبرید شناخته شده است. وجود این ویژگی باعث شده است که امروزه در طراحی های مدرن نرده های شیشه های بسیار مورد استفاده قرار بگیرند. شفاف بودن از خاصیت های منحصر به فرد شیشه است که باعث می‌شود فضای مورد نظر بزرگتر از مقدار واقعی آن نمایش داده شود، این در حالی است که نرده های فلزی و چوبی این قابلیت را ندارند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در معماری داخلی و طراحی به آن توجه شود نور است. طراحان معمولاً حداکثر استفاده از نور را در صدر کار خود قرار می دهند. استفاده از نرده های شیشه ای باعث می شود بدون این‌که در دید مصرف کننده مانعی ایجاد شود، بلکه نور را به شدت هرچه بیشتر به داخل ساختمان هدایت می کند، در نتیجه موجب ایجاد فضایی دلپذیر و باز خواهد شد‌‌. مزیت دیگر استفاده از نرده شیشه ای هیبرید نصب سریع آن است که می‌توان آن را با استفاده از پروفیل های آلومینیومی و یا گیره ها نصب و اجرا کرد. خوب است بدانید که نصب نرده شیشه ای هیبرید کمتر از دو روز طول می‌کشد، چرا که تمامی اتصالات آن از پیش طراحی شده اند و به هیچ گونه جوشکاری نیازی ندارد. شما می توانید نرده شیشه ای هیبرید را به فروشگاه ساز و کار سفارش دهید. ساز و کار یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده نرده شیشه ای هیبرید است. برای کسب اطلاعات به وب سایت ساز و کار مراجعه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید