بهترین رنگ شیشه رفلکس

چگونه می توان مناسب ترین و بهترین رنگ شیشه رفلکس را انتخاب کرد؟ حتما شما نیز به استفاده ی گسترده از شیشه رفلکس در ساختمان سازی پی برده اید. شیشه های رفلکس در انواع رنگ ها ساخته و تولید می شوند. از آن جایی که در ساخت شیشه رفلکس از مواد فلزی خاص و آلیاژ استفاده می شود، در حالت عادی رنگ شیشه رفلکس نسبت به شیشه های رنگی فرق دارد. اگر به دنبال راهنمای خرید شیشه رفلکس هستید، توصیه ی ما این است که حتماً انواع رنگ های شیشه رفلکس و ویژگی های آن ها را بدانید. در ادامه به طور کامل بر روی این مسئله تمرکز کرده ایم. شیشه های رفلکس بخش زیادی از نور خورشید را برگشت می دهد و میزان برگشت نور در آن ها، به رنگ شیشه های رفلکس بستگی دارد. مجموعه ساز و کار ارائه کننده انواع شیشه رفلکس و ساده است. شما می توانید با اطمینان خاطر پروژه های خود را به این مجموعه بسپارید. 

بهترین رنگ شیشه رفلکس

انواع رنگ شیشه رفلکس

رنگ شیشه رفلکس در زیبایی و چشم اندازی ساختمان تاثیر زیادی دارد. شیشه های ساده رفلکس را از اضافه کردن یک پوشش از مواد فلزی و اکسیدهای فلزی بر روی یک طرف آن تهیه می کنند. آیا می دانید که میزان عبور نور از شیشه ساده به میزان 95 درصد است و مقدار بازتاب نور خورشید، 5 درصد است. این مقدار برای شیشه های رفلکس، بر حسب رنگ شیشه رفلکس کمتر است، برای همین حتما برای خرید شیشه رفلکس به مقدار انعکاس شیشه رفلکس توجه داشته باشید. در کمترین حالت انتقال نور، رنگ شیشه رفلکس آبی است که میزان انتقال نور به 19 درصد می رسد. شیشه های رفلکس در انواع آبی، سبز نقره ای، طلایی، سوپر سیلور، صورتی، برنر، دودی و ... موجود است. در ادامه ویژگی های مهم از جمله میزان رفلکس این شیشه ها را برایتان ذکر خواهیم کرد. 

شیشه رفلکس آبی: معمولا در فضاهایی که نور کافی وجود دارد و از تابش نور خورشید بهره‌برداری می‌شود، استفاده می‌شود.

شیشه رفلکس سبز: با رنگ سبز تا حدی نور ورودی را کاهش داده و معمولا در مناطق با تابش نور خورشید شدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیشه رفلکس نقره‌ای: رنگ نقره‌ای  دارای بازتاب نور بیشتری است و معمولا در فضاهایی با نور قوی و درخشان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیشه رفلکس دودی: رنگ دودی معمولا در فضاهای کم نور و با تابش نور متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظاهر مات و تیره آن از جذابیت‌های آن است.

شیشه رفلکس طلایی: رنگ طلایی به فضاهای لوکس و شکوه زیبایی اضافه می‌کند و معمولا در ساختمان‌ها و فضاهایی با طراحی مدرن و لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیشه رفلکس برنز: رنگ برنز دارای بازتاب نور زیادی است و معمولا در مناطقی با تابش نور خورشید قوی استفاده می‌شود.

شیشه رفلکس صورتی: رنگ صورتی را می‌توان در فضاهای خلاقانه و مخصوصی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و فضاهای آموزشی مورد استفاده قرار داد.

انواع رنگ شیشه رفلکس

ویژگی های هر رنگ شیشه رفلکس

  • رنگ آبی: میزان انتقال نور در این رنگ شیشه رفلکس 19 درصد است. میزان بازتاب نور 36 درصد است.
  • رنگ برنز: برای نوع شیشه رفلکس، میزان انتقال نور 20 درصد و میزان بازتاب نور 40 درصد است.
  • رنگ صورتی: میزان انتقال نور در رنگ شیشه رفلکس صورت، 27 درصد است و میزان بازتاب نور، 40 درصد است.
  • رنگ طلایی: میزان انتقال نور در رنگ طلایی 37 درصد و میزان بازتاب نور برای این رنگ به 34 درصد می رسد.
  • رنگ سبز نقره ای: میزان انتقال نور در رنگ سبز نقره ای 41 درصد و میزان بازتاب نور 28 درصد است.
  • رنگ دودی: میزان انتقال نور 51 درصد و میزان بازتاب نور در رنگ شیشه رفلکس دودی 6 درصد است. تقاضای زیادی برای رنگ دودی در میان شیشه های رفلکس در بازار وجود دارد، چرا که برای بسیاری از کاربری ها مناسب است.

شما بسته به نیاز روشنایی فضاهای داخلی باید در خرید شیشه رفلکس، رنگ مناسب آن را تهیه کنید.

بهترین رنگ شیشه رفلکس

راهنمای خرید شیشه رفلکس

اگر می خواهید درجه بازتاب بالا باشد، درصدهای بالا مانند رنگ شیشه رفلکس صورتی و برنز را استفاده کنید. این را به یاد داشته باشید، که شیشه های رفلکس نسبت به شیشه های عادی نور کمتری را وارد فضاهای داخلی می کند. تا به حال به ساختمان های بلند دقت کرده اید؟ اکثراً در نمای آنها شیشه های رفلکس آبی رنگ و بعضا دودی رنگ به کار رفته است. نکته ی مهم این است که در ساختمان هایی که بخش زیادی از نمای آنها شیشه ای است بهتر است از شیشه های رفلکس استفاده کرد. چرا که حجم زیاد شیشه نور زیادی را به داخل راه می دهد و زدگی و دیگر مشکل های متعاقب را موجب می شود. امروزه در ساخت شیشه های رفلکس مواد جدیدی به کار می رود که اگر آن را با نمونه های سال ها پیش مقایسه کنید، متفاوت تغییر رنگ آنها می شوید.

بهترین رنگ شیشه رفلکس
برای ساختمان های بلند اداری می توانید از انواع شیشه های رفلکس آبی رنگ و برای فضاهای مسکونی می توانید از نوع شیشه رفلکس دودی استفاده کنید. این کاملا به سلیقه و ترجیح کارفرما برمی گردد. این را نیز مد نظر داشته باشید که شما می توانید برای قسمت خاصی از خانه ی خود مانند راه پله از شیشه های رفلکس استفاده کنید. در مناطق گرم کشور، برای جلوگیری از ورود نور زیاد خورشید، می توان از این نوع شیشه ها عنوان تدبیری اقلیمی استفاده کرد.
برای خرید بهترین رنگ شیشه رفلکس می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید