شیشه دو جداره طرح دار

همانگونه که می دانید در سراسر کره زمین کمبود منابع مشکلاتی به بار آورده است. به همین علت از روش‌های مختلفی برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده می شود. در فضاهای مسکونی و ساختمان های تجاری و اداری می توانید با هدف جلوگیری از هدر رفت انرژی سرمایی و گرمایی از شیشه های دوجداره کمک بگیرید. علاوه بر این شیشه های دوجداره می توانند در برابر صدا نیز یک دیواره مناسب و عایق بی نظیر باشند. در صورتی که شیشه دوجداره را بتوان به درستی طراحی کرد، برای نورگیری در فضا نیز کاربرد مناسبی خواهد داشت.
انواع شیشه دوجداره طرح دار را با شکل های خاص می توانید برای منازل مسکونی و ساختمان های اداری سفارش دهید. ما در مجموعه آریا سازوکار به واسطه تخصص و تجربه ای که در این زمینه داریم، شیشه دوجداره طرح دار را با شبکه های تزیینی داخل و روی شیشه برای شما عرضه می‌کنیم. انواع طرح ها را برای درب ورودی و همچنین پنجره های ساختمان می توانید سفارش دهید. با توجه به دسته بندی های مختلفی که برای ساخت شیشه دوجداره ارائه می شود، قادر هستید متناسب با فضایی که قصد استفاده از شیشه در آن را دارید، انتخاب خود را انجام داده و فضایی بی نظیر برای ساختمان ایجاد نمایید.

مشخصات شیشه دوجداره

مشخصات شیشه دوجداره

پیشرفت در زمینه ساخت در و پنجره ها و همچنین استفاده از شیشه های دوجداره موجب شده است که هر کدام از محصولات موجود در بازار مشخصات خاص خود را داشته باشند. شیشه های دوجداره از قسمت های مختلفی تشکیل می شوند. یک اسپیسر حرارتی و دو شیشه تک جداره برای ساخت این محصولات به کار می روند. بسته به هدفی که دارید، می توانید شیشه دوجداره را با استانداردهای مختلف سفارش دهید. به عنوان مثال گاهی اوقات نیاز شما از خرید شیشه دوجداره و نصب آن، جلوگیری از هدر رفت انرژی است. در این شرایط یک عایق حرارتی باید مد نظر داشته باشید. برای ساخت این نوع شیشه دوجداره، اسپیسر حرارتی با ضخامت بیشتر نسبت به شیشه های به کار رفته نصب می شود.
علاوه بر این با بررسی مشخصات شیشه دوجداره می توان به موارد دیگری نیز برخورد کرد. به عنوان مثال شیشه های دوجداره با مقاومت بسیار بالایی که دارند، می توانند در برابر صوت نیز بسیار مقاوم باشند. در این بین اگر قصد دارید از یک شیشه دوجداره کامل برای ساختمان مورد نظر استفاده نمایید باید سفارش خود را به گونه ای ارائه دهید که محصول انتخاب شده عایق حرارتی و صوتی باشد. مجموعه‌ای که در این زمینه فعالیت می کنند برای ساخت چنین محصولی ضخامت شیشه ها را ۴ و ۶ میلیمتر و همچنین ضخامت اسپیسر را تا 8 میلی متر در نظر می گیرند.

کارخانجات تولید کننده شیشه طرح دار
مشخصات شیشه دوجداره را که بررسی می کنیم به موارد دیگری نیز برخورد خواهیم کرد. به عنوان مثال استفاده از گاز آرگون این امکان را می‌دهد که بتوان برای کاهش اتلاف انرژی از یک استاندارد بی نظیر کمک گرفت. به همراه مواردی که بیان کردیم از دیگر مشخصات شیشه دوجداره می توان به بهره گیری از چسب اولیه تزریقی و چسب ثانویه اشاره نمود. چسب اولیه یا بوتیل تزریقی موجب اتصال اسپیسر آلومینیومی به شیشه دوجداره خواهد شد. علاوه بر این با هدف استانداردسازی شیشه دوجداره از چسب پلی سولفاید نیز کمک می گیرند.

کارخانجات تولید کننده شیشه طرح دار

با هدف ارائه خدمات گسترده به مصرف کننده، امروزه کارخانجات مختلفی در زمینه ساخت شیشه های طرح دار فعالیت خود را انجام می دهند. بررسی کارخانجات تولید کننده شیشه طرح دار به ما نشان می دهد که شرکت کاوه و همچنین فلوت کاویان هر کدام از بالاترین استانداردها برای تولید این محصولات کمک می گیرند. مجموعه آریا سازوکار تلاش کرده است که برای ساخت شیشه دوجداره از تولیدات این برندها استفاده نماید. با توجه به اینکه انواع شیشه های طرح دار برای هر فضایی می‌توانند به کار گرفته شوند، متناسب با نیاز خود می توانید طرح مورد نظر را سفارش دهید. بسته به مکانی که قصد دارید در آنجا شیشه دوجداره را نصب کنید باید انتخاب مناسبی داشته باشید.

شیشه طرح دار طلایی

شیشه طرح دار طلایی

استفاده از انواع طرح برای شیشه های دوجداره موجب شده است تنوع بالایی برای انتخاب، پیش و روی شما قرار گیرد. انواع شیشه های طرح دار با استفاده از روش های حکاکی و همچنین چاپ طرح های مورد نظر به شما کمک می کنند تا فضایی زیبا و منحصر به فرد برای ساختمان خود به وجود بیاورید. شیشه طرح دار طلایی از جمله گزینه‌ هایی است که تقاضای بسیار بالایی برای خرید آن وجود دارد. در قالب های متعدد می توان انواع شیشه طرح دار طلایی را تولید کرد. هر کدام از شیشه های طرح دار طلایی را می توان در بخش های مختلف و مکان های خاص قرار داد.

شیشه های طلایی برای طراحی دکوراسیون خارجی و داخلی انتخابی مناسب خواهند بود. انواع شیشه طلایی ساده، شیشه طرح دار طلایی رفلکس و شیشه طرح دار طلایی دوجداره هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود هستند.

انواع شیشه دو جداره طرح دار

اگر به دنبال ایجاد دکوراسیون شیک و منحصر به فرد هستید، شیشه دوجداره طرح دار را به شما توصیه می کنیم. شیشه دوجداره با طرح های زیبا و مخصوص قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را دارند. با توجه نوع کاربری ساختمان و همچنین سبک دکوراسیون داخلی و خارجی می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. ما در مجموعه آریا سازوکار به شما این امکان را می دهیم که سفارش خود را برای خرید انواع شیشه دوجداره طرح دار ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع شیشه دوجداره طرح دار و قیمت این محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید