جا قفلی شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از محصولاتی است که برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای متفاوتی دارد، یکی از مشکلاتی که در مورد شیشه های سکوریت با آن روبرو بودیم این بود که انواع مختلف قابلیت قفل شدن نداشتند و به همین دلیل جا قفلی شیشه سکوریت تولید و روانه بازار شد. جا قفلی شیشه سکوریت محصولی است که از جنس های مختلفی تولید و روانه بازار می شود و به صورت ساده و برخی دیگر به صورت دابل هستند. در این مقاله قصد داریم به جاقفلی شیشه سکوریت و مواردی در مورد آن بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با آریا ساز و کار همراه باشید.

جاقفلی شیشه سکوریت چیست

جا قفلی شیشه سکوریت به محصولی گفته می شود که به منظور حفظ ایمنی در شیشه های سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد.
شیشه سکوریت همانطور که از نامش پیداست در تمامی قسمت ها دارای مقاومت بسیار بالاست و امکان شکستن آن وجود ندارد و تنها مشکل و ایراد آن ممکن است در قسمت قفل باشد. با استفاده از جا قفلی شیشه سکوریت با کیفیت بالا می توان تا حدود زیادی ایمنی انواع مختلف شیشه سکوریت را بالاتر برد و از شکستن شیشه و قفل جلوگیری کرد. شیشه سکوریت رنگی را می توان در مکان های مختلفی به کار برد و کاربردهای فراوانی دارد، اطلاعات بیشتر را می توانید در مقالات سازوکار مطالعه کنید.

جاقفلی شیشه سکوریت چیست

جا قفل شیشه سکوریت در برندهای مختلفی تولید و روانه بازار شود و موارد مختلف مانند قابلیت اتصال به سیستم های هوشمند سازی، داشتن قفل کودک، داشتن حریم خصوصی‌، داشتن ویژگی کنترل از راه دور توسط سیستم هایی مانند گوشی همراه و غیر برخی از قابلیت هایی هستند که ممکن است برخی از انواع برندهای آن تمامی این قابلیت را داشته باشند و برخی دیگر از برندها و برخی از قابلیت ها را نداشته باشند.

مشخصات جا قفلی شیشه سکوریت

برخی از مشخصات جاقفلی شیشه سکوریت موارد زیر هستند:
مقاومت در برابر ضربه: مهمترین مشخصات جاقفلی شیشه سکوریت این است که این محصول در برابر ضربات مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل اگر دزد به محلی که شیشه سکوریت در آن استفاده شده است برود، نمی تواند با وارد کردن ضربه جا قفلی شیشه سکوریت را بشکند.
ضد زنگ بودن: یکی دیگر از مشخصات جاقفلی شیشه سکوریت ضد زنگ بودن این محصول است. در مواردی مانند مغازه ها زمانی که باران به جاقفلی می بارد به هیچ عنوان این محصول در برابر رطوبت زنگ نمیزند و کیفیت بالایی دارد.
طول عمر بالا: جاقفلی شیشه سکوریت می تواند برای مدت زمان بیش از ۲۰ سال مورد استفاده قرار بگیرد و طول عمر بالایی دارد.
تنوع در جنس: مواد اولیه به کار رفته در این محصول دارای تنوع بسیار زیادی هستند و همین موضوع باعث می‌شود افراد با توان های مالی متفاوت و نیازهای مختلف می توانند انواع مختلف جا قفل شیشه سکوریت را خریداری نمایند.

انواع جاقفلی شیشه سکوریت

انواع جاقفلی شیشه سکوریت

جاقفلی شیشه سکوریت بر اساس جنس به کار رفته در این محصول می تواند در دسته بندی های جداگانه قرار بگیرد از مقاله به برخی از انواع جاقفلی ها بر اساس جنس به کار رفته در آنها اشاره می کنیم:
۱. جاقفلی شیشه سکوریت کرومی: فلز کروم یکی از فلز های پرکاربرد در صنعت قالب سازی است و در انواع مختلف جاقفلی نیز از این محصول استفاده می شود. جاقفلی هایی که با استفاده از جنس کروم تولید و روانه بازار می‌شوند دارای جای پیچ هستند و با استفاده از پیچ می توانند در قسمت پایین شیشه سکوریت نصب شوند و به بالاتر رفتن امنیت و ایمنی درب شیشه سکوریت کمک زیادی می کنند.
۲. جاقفلی شیشه سکوریت استیل: یکی دیگر از فلزات بکار رفته در جا قفل شیشه سکوریت جنس استیل است. استیلی که برای تولید جاقفلی شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد در اکثر موارد از انواع استیل ضد زنگ است امکان زنگ زدگی آن به هیچ عنوان وجود ندارد. استیل ضدزنگ نسبت به کروم مقاومت پایین تری دارد اما به دلیل مناسب تر بودن قیمت این محصول مشتریان مختلفی در بازار اقدام به خرید و استفاده از این محصول می کنند.

مزایای جا قفل شیشه سکوریت
۳. جاقفلی جنس فلزی: یکی دیگر از مهمترین مواد اولیه که برای جا قفلی استفاده می شود فلز است. فلزی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد با یک لایه پوشش و یا یک لایه رنگ پوشانده می شود تا به صورت کامل ضد زنگ شود و مقاومت بالاتری پیدا کند.

مزایای جا قفل شیشه سکوریت

استفاده از انواع مختلف جا قفل شیشه سکوریت دارای مزایای بسیار زیادی است و به صورت کلی یکی از مهمترین مزایای استفاده از این محصول این است که با استفاده از انواع مختلف جا قفلی شیشه سکوریت روی درب های سکوریت می توان امنیت و ایمنی آنها را تا حدود زیادی افزایش داد.

مزایای جا قفل شیشه سکوریت
از آنجایی که در تولید انواع مختلف شیشه سکوریت از فلزات مختلف استفاده نمی‌شود به همین دلیل نمی‌توان از جاقفلی هایی که روی محل های مختلف جوش داده می‌شوند استفاده کرد، با توجه به این موضوع یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از انواع مختلف جا قفل شیشه سکوریت این است که انواع متفاوت محصول به صورت پیچی نصب می شوند و نیازی به جوش دادن آن ها روی درب وجود ندارد.
سومین مزیتی که در مورد جا قفلی شیشه سکوریت می‌توان به آن اشاره کرد این است که انواع متفاوت این محصول دارای قیمت کاملا مناسب و اقتصادی هستند. در اکثر موارد قیمت جا قفلی شیشه سکوریت بیش از ۵۰۰ هزار تومان نیست و به همین دلیل قیمت این محصول کاملا اقتصادی است.
نصب آسان این محصول باعث می‌شود افرادی که به دنبال نصب کردن جا قفلی شیشه سکوریت هستند بتوانند در کمترین زمان ممکن و با استفاده از کمترین تجهیزات به راحتی جاقفلی را در محل مورد نظر خود نصب کنند و نیازی به صرف هزینه های زیاد و یا زمان زیاد برای نصب جا قفلی شیشه سکوریت وجود ندارد.
طول عمر بالای جا قفلی شیشه سکوریت یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از این محصول است. جا قفلی شیشه سکوریت در کنار دارا بودن قیمت کاملاً به صرفه و اقتصادی، طول عمر بسیار بالایی دارد و در برابر عوامل مختلف مانند تابش مستقیم نور خورشید، باریدن باران و غیره مقاومت خود را از دست نمی دهد. قیمت گلخانه شیشه ای نیز در سایت آریا سازوکار اقتصادی و به صرفه است، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید