در هنگام نصب شیشه های سکوریت، شیشه ها و یراق آلات مونتاژ خواهند شد. قطعات متعدد مورد استفاده در نصب شیشه های سکوریت به خصوص درب های شیشه ای این الزام را به وجود خواهد آورد که هر چند وقت یکبار تمامی قطعات و اتصالات آن ها مورد بررسی قرار گیرند. برای کسب اطلاعات درباره انواع پارتیشن شیشه ای و قیمت آن ها مثل قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره می توانید با کارشناسان مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 
در رگلاژ کردن شیشه سکوریت مهارت و تخصص بسیار اهمیت دارد و این کار توسط هر کسی نمی تواند انجام شود. یراق آلات شیشه های سکوریت مانند لولاهای شیشه سکوریت، قفل شیشه، استوپ شیشه، دستگیره، ریل، فریم و بست شیشه های سکوریت توسط افراد متخصص نصب و تست می شود. رگلاژ کردن شیشه های سکوریت بسته به محلی که نصب شده اند می تواند متفاوت باشد. اغلب شیشه سکوریت هایی که به عنوان درب نصب می شوند دارای مشکل باز و بسته شدن هستند که رگلاژ کردن این مورد به راحتی و با روغن کاری و یا تعویض قطعه معیوب میسر است. برای کسب اطلاعات در رابطه با انواع پارتیشن شیشه ای همچون پارتیشن شیشه ای رنگی و ... می توانید با کارشناسان ما در سازوکار در ارتباط باشید. همچنین برای جلوگیری از هدررفت انرژی و یا جلوگیری از ورود حشرات می توانید از توری پلیسه استفاده کنید که در شکل های مختلف در بازار برای فروش وجود دارند. همچنین در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات در رابطه با پارتیشن شیشه ای حمام و انواع پارتیشن هستید می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. 

رگلاژ شیشه سکوریت

رگلاژ و تنظیم درب شیشه ای

در رگلاژ کردن درب های شیشه ای دسترسی به کیس ضروری است. با دسترسی به برد تنظیمات لازم جهت اجرا انجام می شوند. این موارد در صورت اتومات بودن شیشه های سکوریت مانند درب های شیشه اتوماتیک قابل انجام است. در رگلاژ کردن درب های شیشه ای قطعه معیوب و یا آسیب دیده تعویض و یا تعمیر خواهد شد. از نکات مهم قبل از رگلاژ کردن درب های شیشه ای هزینه ای است که مشتری بابت تعویض و یا تعمیر آن باید بپردازد. به همین دلیل بهتر است قبل از رگلاژ کردن هزینه آن مشخص و اطلاع داده شود. قیمت درب شیشه ای لولایی در آریا سازوکار مناسب است. بهترین درب شیشه ای لولایی را با اریا سازوکار داشته باشید.

آموزش رگلاژ درب شیشه ای

آموزش رگلاژ درب شیشه ای را از سازوکار بخواهید. درب های شیشه ای به دلیل باز و بسته شدن، بیشتر در معرض خراب شدن قرار دارند. آسیب درب شیشه ای ممکن است دارای دلایل بسیاری باشد.
اگر درب های شیشه ای به سختی باز و بسته شوند ممکن است ایراد از لولا و یا استوپ باشد. این مشکل با یک روغن کاری ساده قابل برطرف شدن است. در موارد دیگر که مشکل جدی تر است نمی توان مشکل را اینقدر ساده برطرف نمود و حتما با استفاده از تکنسین حرفه ای، درب و یراق آلات آچارکشی خواهند شد. اگر شیشه های سکوریت مورد استفاده در درب های شیشه ای دارای فریم باشند و فریم آن ها دچار شکستگی شود باید آن را تعویض کرد. رگلاژ به موقع درب های شیشه ای می تواند عمر محصول را تا مدت زیادی افزایش دهد. پارتیشن شیشه ای متحرک را می توانید با قیمت مناسب از سایت سازوکار خریداری کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید