اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که بخواهید قسمتی از حیاط خانه خودتان را به بنای خود اضافه کنید. بدین صورت می توانید با کمترین هزینه به یک فضای اضافی دسترسی پیدا کنید. اضافه کردن یک اتاقک به بنا، مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. شما می توانید یک اتاق کار، اتاق استراحت، انباری و یا یک فضای زیبا برای سپری کردن عصرهای دل انگیز خود به همراه خانواده و یا دوستان ایجاد کنید. اما ساخت یک اتاقک از صفر در کنار بنا، می تواند هزینه های خودش را به همراه داشته باشد.
اگر شما هم می خواهید که یک اتاقک به بنای خود اضافه کنید اما نمی خواهید هزینه های سنگینی را متقبل شوید، می توانید از اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا استفاده کنید. این اتاقک ها در کنار زیبایی بصری بسیار زیادی که دارند، به سرعت و با مناسب ترین هزینه امکان نصب و پیاده سازی دارند. اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا می توانند فضای اضافی بسیار مناسبی را برای استفاده شما در طول سال ارائه داده و به صورت قابل توجهی ارزش و پویایی خانه و یا اداره شما را ارتقا دهند.
این مدل از اتاقک های شیشه ای، مکان های شیک و خیره کننده ای برای پذیرایی از مهمانان یا گذراندن ساعت ها با یک کتاب خواهند بود. شاید تصور کنید که ایده اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا کمی دور از ذهن و رویایی به نظر برسد. اما باید بدانید که شرکت سازوکار با پیشنهادهای حرفه ای و جذاب خود، می تواند به شما در رسیدن به یک اتاقک شیشه ای چسبیده به بنا، کمک کند. شما با مناسب ترین هزینه ها و در کمترین زمان ممکن می توانید به یک اتاقک جذاب با نهایت کاربری دست پیدا کنید.

اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا

ساخت اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا

اتاقک های شیشه ای در کنار کاربردی که دارند، به سادگی باعث افزایش جذابیت بصری بنا نیز خواهند شد. شما می توانید به سادگی دکوراسیون منزل و یا اداره خود را با نصب اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا تغییر دهید. این اتاقک ها به سادگی اجازه عبور نور را داده و به شما این امکان را می دهند که از حداکثر فضای موجود و پرت خود استفاده کنید. البته امکان نصب سایبان برای جلوگیری از نور مستقیم خورشید نیز در این اتاقک ها وجود دارد.
مراحل ساخت اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا با مراجعه مشتریان به شرکت سازوکار شروع می شود. در قدم اول مشتریان عنوان می کنند که در چه فضایی قصد ساخت اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا را دارند. سپس متخصصان و طراحان انواع طرح های مختلف برای پیاده سازی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. سپس مشتری بسته به سلیقه و البته نوع کاربری که از اتاقک های شیشه ای انتظار دارد، یکی از طرح ها را انتخاب خواهد کرد.
حال نوبت به اندازه گیری فضا مورد نظر می رسد. باید توجه کرد که اندازه گیری ها باید کاملا دقیق بوده تا از بروز هرگونه خطا و یا اشکال در ساخت چنین اتاقک هایی جلوگیری شود. اتاقک های شیشه ای را می توان به نحوی طراحی کرد که به سادگی در گوشه یک حیاط و متصل به دیوار نصب شوند. در ابتدا نیاز است تا جداره های دیوارهای شیشه ای این اتاقک ها نصب شود.
این جداره ها که وظیفه نگهداری و ثابت نگه داشتن دیوار را به عهده دارند به کمک یک صفحه به دیوار پشتی منزل نصب می شوند. برای افزایش طول عمر این جداره ها نیز آن ها را بیشتر، از جنس فولاد ضدزنگ تولید می کنند. تکیه گاه های اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا نباید روی زمین و یا درون خاک قرار گرفته باشند، بلکه باید آن ها را به صورت مستحکم بر روی پایه های بتنی قرار داد تا در برابر تغییرات هوا، فرسوده نشوند. در نهایت نیز با نصب شیشه های مستحکم از پیش بریده شده، کار ساخت اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا به پایان می رسد.

ساخت اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا

ایده های خلاقانه برای اجرای اتاقک های شیشه ای

حال که به خوبی با مزایای ساخت و پیاده سازی اتاقک های شیشه ای آشنا شدید، شاید شما هم قصد کرده باشید که چنین اتاقک هایی را پیاده سازی کنید. اما نمی دانید که از چه طرح و یا ایده هایی برای انجام این کار کمک بگیرید. شما در ابتدا باید مشخص کنید که کاربری اتاقک شیشه ای مدنظرتان چیست. آیا قصد شب نشینی در آن را دارید و یا اینکه می خواهید از آن برای ساخت گلخانه استفاده کنید.
از سوی دیگر شما می توانید بسته به سلیقه و ذائقه خود، رنگ جداره ها و دیوارهای اتاق های شیشه ای خود را انتخاب کنید. اتاق شیشه ای شما همچنین می تواند وسایل و تجهیزات مورد علاقه شما را داشته باشد که در خلوت به شما انگیزه می دهد. همچنین می توانید این اتاق را به اتاق بازی بچه ها، اتاق تمرین، اتاق ورزش و یا ... بدل کنید. در هر صورت، اگر قصد دارید که اتاقک های شیشه ای چسبیده به بنا را برای منزل خود پیاده سازی کنید، می توانید به وب سایت آریا سازوکار مراجعه کرده و با متخصصان آن ها در تماس باشید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید