قیمت دیوار شیشه ای کاذب

امروزه استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و ... طرفداران بسیاری دارد، دیوار شیشه ای کاذب یکی از پر کاربردترین محصولات شیشه ای است که می تواند طرح شیک و خاصی را ایجاد کند. در واقع استفاده از دیوار شیشه ای کاذب نسبت به دیگر مصالح محبوبیت بیشتری دارد و می تواند فضای دلبازتری را ایجاد کند. این نوع دیوارهای کاذب طراحی های گوناگونی دارند که با استفاده از آن ها می توان محیط را به چند بخش تقسیم و به بهترین شکل دیزاین کرد. دیوار شیشه ای کاذب کاربرد گسترده ای در دیزاین داخلی دارد از این رو اطلاع از قیمت آن برای طرفداران این سبک بسیار حائز اهمیت است. قیمت دیوار شیشه ای کاذب بسته به عوامل مختلفی تعیین می شود که با توجه به تنوع بالای این محصولات نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها در نظر گرفت. دیوار شیشه ای دوجداره عایق صدای بسیار خوبی است و اگر می خواهید محیط مدنظر شما خصوصی باشد، بهتر است از این مدل دیوار شیشه ای استفاده کنید.

در کل قیمت دیوار شیشه ای کاذب تحت تاثیر عوامل مستقیم و غیر مستقیمی است که با تغییر قیمت هر یک از این عوامل قیمت نهایی این محصولات نیز دچار نوسان می شود. برخی از عوامل مستقیمی که در قیمت گذاری دیوار شیشه ای کاذب تاثیر دارند شامل جنس شیشه، ابعاد شیشه، کیفیت شیشه، مدل دیوار، ضخامت شیشه، میزان شیشه استفاده شده و ... است. برای اطلاع از قیمت دقیق دیوار شیشه ای کاذب می توان به فروشندگاه ها و یا سایت های معتبری که در زمینه محصولات شیشه ای فعالیت دارند مراجعه کرد.  برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

 

دیوار شیشه ای کاذب چیست؟

دیوار شیشه ای کاذب چیست؟

این روزها ممکن است نام دیوار کاذب را به وفور شنیده باشید، در واقع دیوار کاذب وسیله است که به عنوان جدا کننده فضا مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع مختلف، چوبی، فلزی، شیشه ای و ... تولید می شود. دیوار شیشه ای کاذب یکی از پر طرفدارترین دیوارهای کاذب است که در انواع طرح، رنگ، سایز و ... قابل سفارش است. دیوار شیشه ای کاذب به طور کامل کار دیوار آجری را انجام می دهد با این تفاوت که برای نصب به هزینه و صرف انرژی کمتری نیاز دارد علاوه بر این هزینه اجرای دیوار شیشه ای کاذب نسبت به دیگر مصالح کمتر است و زیبایی بیشتری دارد از این رو محبوبیت بیشتری بین عموم دارد.

دیوار شیشه ای کاذب را می توان پس از اتمام کار ساختمان اجرا کرد و بسته به سلیقه، کارایی، بودجه، دکوراسیون و ... از بهترین نوع آن استفاده شود. دیوار شیشه ای کاذب در دو نوع متحرک و ثابت تولید می شود که بسته به عوامل مختلف می توان بهترین مدل آن را انتخاب کرد و از جلوه زیبا و مدرن آن لذت برد. دیوار شیشه ای کاذب برای دکوراسیون های مدرن و مینیمالیست قابل اجرا هستند و می توانند فضا را به زیباترین شکل بخش بندی کنند. این نوع دیوارها در انواع کشویی، رنگی، مات، پنجره ای، فریم لس، فریم دار، کشویی خارجی، دوجداره و ... در بازار موجود هستند و برای تمام محیط ها اعم از اتاق نشیمن، آشپرخانه، حمام و ... قابل استفاده هستند.

برخی از مزایای استفاده از دیوار شیشه ای کاذب شامل عایق صدا، نصب آسان، هزینه کم، زیبایی بیشتر، نور طبیعی، سفارشی سازی و ... است.

عوامل موثر بر قیمت دیوار شیشه ای کاذب

عوامل موثر بر قیمت دیوار شیشه ای کاذب

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد عوامل بسیاری وجود دارند که در قیمت گذاری نهایی دیوار شیشه ای کاذب موثر هستند، این عوامل به صورت مستقیم و غیر مستقیم می توانند قیمت این محصولات را دچار نوسان کنند از این رو بهتر است نسبت به آن ها آشنایی داشت. در زیر به برخی از عوامل موثر بر قیمت دیوار شیشه ای کاذب اشاره شده است

  • جنس شیشه: یکی از نکات مهم در دیوار شیشه ای کاذب حنس شیشه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد. جنس شیشه تاثیر بسیاری در ظاهر، قیمت، ویژگی و ... دیوار کاذب دارد. شیشه دیوار کاذب بسته به سلیقه، بودجه و ... مشتری می تواند از لمینت، سکوریت، مات و ... باشد. در کل هر چه جنس شیشه بهتر و با کیفیت تر باشد قیمت نهایی دیوار شیشه ای کاذب نیز بیشتر می شود.
  • مدل انتخابی: انتخاب مدل دیوار شیشه ای کاذب یکی از عوامل مهم و مستقیمی است که در قیمت این محصولات تاثیر دارد. در واقع مدل های ساده که میزان شیشه کمتری در آن ها استفاده شده است نسبت به دیوارهایی با طرح پیچیده با شیشه بیشتر قیمت پایین تری دارند.
  • نوع و مکان اجرا: در برخی مواقع برای نصب دیوار شیشه ای کاذب به آهن کشی نیاز است از این رو قیمت تمام شده بیشتر خواهد شد زیرا قیمت آهن نیز محاسبه می شود.
  • طرح و رنگ: طراحی دیوار شیشه ای کاذب اگر ساده باشد به نسبت هزینه کمتری دارد علاوه بر این مدل های شفاف و بی رنگ قیمت ارزان تری نسبت به رنگ های آبی، دودی، فیروزه ای و ... دارند.
  • یراق آلات: اکثر دیوارهای شیشه ای کاذب برای نصب و طراحی به یراق آلات مختلفی نیاز دارند که کیفیت، تعداد، برند و ... این محصولات ثاتیر بسیاری در قیمت نهایی دیوار شیشه ای کاذب دارد.

مجموعه سازوکار یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع دیوار شیشه ای کاذب به حساب می آید. سابقه طولانی این شرکت در زمینه تولید انواع دیوار و پارتیشن شیشه ای باعث شده تا به راحتی بتوان به کیفیت محصولات این شرکت اعتماد نمود.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید