قیمت دیوار شیشه ای ویلا

با رواج زندگی شهری و قد کشیدن ساختمان های مرتفع، در بسیاری از خانواده ها تمایل به خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا برای کسب آرامش و فرار از شلوغی شهرها با استقبال بالایی مواجه شده است. از فاکتورهایی که در هنگام خرید ویلا از طرف خریداران بسیار مورد توجه قرار دارد نحوه طراحی ویلاست. امروزه ویلاها با طراحی های مدرن بسیار مورد توجه قرار دارند یکی از المان هایی که در طراحی ویلاهای مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته و توسط طراحان بکار گرفته می شود، شیشه است. استفاده از شیشه در ابعاد بزرگ علاوه بر جذابیت بالایی که برای ساختمان ایجاد می کند امکان استفاده حداکثری از فضای باز ویلا را به افراد حاضر در داخل ساختمان می دهد. در ادامه این مقاله از ساز و کار درباره استفاده از شیشه در طراحی ویلا صحبت می کنیم لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

قیمت دیوار شیشه ای ویلا

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد استفاده از شیشه برای دیوار ویلا در حد بالایی هزینه های ساخت ویلا را کاهش می دهد که البته این اتفاق در صورتی رخ می دهد که شیشه های مورد نیاز را با قیمت مناسب تهیه کنید. ساز و کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع شیشه از جمله شیشه سکوریت مورد استفاده در پروژه های ساخت ویلاست که محصولات خود را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد. دیوار شیشه ای دوجداره عایق صدای بسیار خوبی است و اگر می خواهید محیط مدنظر شما خصوصی باشد، بهتر است از این مدل دیوار شیشه ای استفاده کنید.

قیمت دیوار شیشه ای ویلا  

مزایای دیوار شیشه ای ویلا

در طراحی ویلاهای مدرن، طراحان تمایل بالایی به استفاده از شیشه در اندازه های بزرگ برای دیوارهای نمای خارجی ساختمان دارند. استفاده از شیشه های وسیع به عنوان دیوار در نمای خارجی مزایای بیشماری دارد که در ادامه به شرح برخی از آن ها می پردازیم:

  • استفاده از دیوارهای شیشه ای در ساختمان ویلا بسیار لاکچری و چشمگیر است.
  • دیوارهای شیشه ای به تامین نور فضای داخلی ساختمان در هنگام روز کمک بسیار زیادی می کند که این مورد می تواند منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی برق در تامین روشنایی گردد زیرا در طول روز محیطی پرنور را برای شما فراهم می کند.
  • در صورت استفاده از دیوارهای شیشه ای امکان برقراری ارتباط مستقیم با محیط بیرون میسر است و استفاده از دیوارهایی از جنس شیشه باعث می شود کل محیط داخل و خارج بصورت یکپارچه به هم متصل باشد.
  • ایجاد چشم انداز زیبا و همیشگی در فصول مختلف از داخل ویلا از دیگر مزایای استفاده از دیوارهای شیشه ای در ویلاست و باعث کسب تجربه ای بهتر از زندگی خواهد شد.
  • استفاده از دیوارهای شیشه ای متحرک باعث می شود عمل تهویه هوا بهتر انجام شده و همیشه امکان بهره مندی از هوای تمیز برای افراد میسر باشد.
  • برای خانواده هایی که فرزندانی کوچک دارند و بچه ها می خواهند در محوطه ویلا بازی کنند این امکان وجود دارد که با خیال راحت مواظب بچه ها باشند و بتوانند بچه های خود را در حال بازی تماشا کنند.
  • یکی دیگر از مزیت های استفاده از دیوارهای شیشه ای امکان جلوگیری از هدر رفت انرژی است به گونه ای که شیشه های چندلایه عایق خوبی در برابر گرماست و در فصول گرم از ورود گرما به محیط داخلی و در فصول سرد از خروج گرما به بیرون پیشگیری می کند.
  • از دیگر مزایای استفاده از دیوارهای شیشه ای در ویلا می توان به افزایش سرعت ساخت و ساز نسبت به استفاده از مصالح آجری و سیمانی اشاره نمود.
  • همچنین استفاده از شیشه به عنوان دیوار در ساختمان ویلا باعث می شود هزینه های ساخت به میزان قابل توجهی کاهش یابد زیرا علاوه بر حذف مصالح مورد نیاز برای ساخت دیوار دیگر نیازی به نماکاری دیوار نیست.
  • امکان عوض کردن و جایگذاری دیوار های شیشه ای با سایر متریال در صورت تمایل به تغییر در دکوراسیون موجود بسیار سریع و آسان است.
  • در نهایت استفاده از دیوار شیشه ای ویلا باعث می شود وزن نهایی سازه به مراتب کاهش یافته و ایمنی ساختمان در مواقع بروز حوادثی چون زمین لرزه، رانش زمین و ... افزایش یابد.

مزایای دیوار شیشه ای ویلا  

قیمت شیشه برای ویلا

برای تهیه شیشه برای ویلا باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید برخی از این فاکتورها عبارتند از کیفیت شیشه از نظر یکنواختی و بدون اعوجاج بودن، ضخامت مناسب، ابعاد مورد نیاز، رنگ شیشه، مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و حرارت، نوع شیشه و مواردی از این قبیل. با توجه به فاکتورهای عنوان شده قیمت شیشه برای ویلا را می توانید از کارشناسان فروش ساز و کار استعلام نمایید. شما عزیزان می توانید بهترین مارک شیشه سکوریت را از ساز و کار تهیه کنید.

شیشه سکوریت برای ویلا

شیشه سکوریت برای ویلا بسیار پرکاربرد است و مهم تر از همه زیبایی و چشم نوازی خاصی را برای ویلای شما به ارمغان می آورد. شیشه سکوریت به دلیل اینکه شیشه ای بسیار محکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه است، در هر جایی از یک ویلا می تواند استفاده شود و مفید ظاهر شود. در ادامه مصارف شیشه سکوریت را در مکان های مختلف ویلا و مزیت های آن را می گوییم:

  • شیشه سکوریت در نمای بیرونی ویلا: شیشه سکوریت اگر در نمای ویلا به کار رود، به تنهایی می تواند جذابیت آن را چند برابر کند. همچنین مقاوم بودن آن باعث می شود در صورتی که در برابر فشار و ضربه قرار گرفت، شکسته نشود یا اگر شکسته شد، تکه های آن برنده نباشند و به افراد آسیب نزنند.
  • شیشه سکوریت در کف ویلا: ممکن است دیده باشید که کف ساختمان ها به جای سنگ و کاشی و پارکت، از شیشه استفاده شده باشد. شیشه در کف ساختمان ایده های جدیدی را به شما می دهد، می توانید در زیر شیشه آکواریوم درست کنید و از دیدن ماهی ها لذت ببرید یا می توانید طبقه پایین کف شیشه ای را استخر بسازید و فضای چشمگیری را در ویلای خود ایجاد کنید.
  • شیشه سکوریت در سقف ویلا: استفاده از شیشه سکوریت برای سقف ویلا باعث می شود آسمان زیبا، دکوری منحصر به فرد برای شما شود. تابش نور خورشید نور طبیعی را در اختیار شما می گذارد و به هنگام بارش باران زیباترین منظره از آن شما است.
  • شیشه سکوریت در حمام ویلا: حمام های شیشه ای از مدرن ترین سبک حمام ها در ویلاها هستند و ساخت آن را به شما پیشنهاد می کنیم.
  • شیشه سکوریت در نرده و پله ویلا: شیشه سکوریت استحکام بسیار بالایی دارد و می تواند در پله ها و نرده های ویلا به کار رود و مشکلی را برای شما به وجود نیاورد. شیشه سکوریت حتی اگر شکسته شود مانند شیشه های عادی پخش نمی شود.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
شیشه سکوریت ویلایی واقعا تکه و از لحاظ زیبایی فوق العاده است. من دیوارهای ویلای شمالم را با شیشه سکوریت ساختم و واقعا راضی هستم. هم عایق سرما و گرماست و هم میتونی از منظره جنگل لذت ببری . بالاتر از همه زمانی که باران میاد تجربه ای منحصر به فرد به آدم میده .
استفاده از شیشه برای دیوار یک ایده ی قدیمی است که با کمک تکنولوژی روز ممکن شده و در طراحی های مدرن بسیار مورد استفاده قرار میگیره. این ایده تا جایی رشد کرده که استخر شیشه ای در ارتفاع و حتی آسمان خراش های کاملا شیشه ای نیز ساخته شده اند.
درخواست اطلاعات و قیمت برای درب شیشه ای با شيشه سکوریت
در بیرون درب ویلا
و در پاگرد