آلاچیق شیشه ای پشت بام [آلاچیق شیشه ای پشت بام مدرن 2022]

در سال‌های اخیر به دلیل گران قیمت شدن زمین در اکثر موارد افراد ترجیح می‌دهند زمینهای خریداری کنند که دارای ۱۰۰ درصد تراکم باشد و به همین دلیل هیچ گونه حیاطی در آن وجود ندارد‌. در این گونه موارد استفاده از آلاچیق شیشه‌ای پشت بام می تواند تا حدود زیادی به بهره‌گیری از فضای روی پشت بام کمک کند و باعث می شود و فضای مناسب برای نگهداری از گلها و گیاهان، فضایی برای مطالعه و غیره در اختیار افراد قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به آلاچیق شیشه ای پشت بام و موضوعاتی درباره آن بپردازیم. به همین دلیل اگر به دنبال بهره‌گیری از فضای پشت بام هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

آلاچیق شیشه ای پشت بام

آلاچیق شیشه ای پشت بام

آلاچیق شیشه ای پشت بام به محصولی گفته می‌شود که روی پشت‌بام نصب می شود و می تواند تمامی قسمت های پشت بام را در بر بگیرد و یا تنها برای قسمت کوچکی از پشت بام مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در انواع متنوعی تولید و روانه بازار می‌شود و در اکثر موارد افرادی که از این محصول روی پشت بام ها استفاده می کنند، فضای مناسب برای خواب شبانه به دست می آورند.
برای نصب آلاچیق شیشه ای پشت بام از روش‌های مختلفی استفاده می شود. برای مثال در برخی از موارد آلاچیق شیشه ای پشت بام ممکن است دارای فریم باشد و در برخی دیگر از موارد بدون هیچگونه فریم و یا قابی در قسمت های مختلف پشت بام نصب شود.
به صورت کلی استفاده از آلاچیق شیشه ای دارای مزایای بسیار زیادی است یکی از مهم‌ترین آنها این است که آلاچیق شیشه ای به صورت کامل نور های موجود در فضا را به خود جذب می کند و به همین دلیل برای روشن کردن آن در طول روز به هیچ عنوان نیازی به لامپ و یا نور مصنوعی نیست.

انواع آلاچیق شیشه ای پشت بام مدرن 2022

انواع آلاچیق شیشه ای پشت بام مدرن 2022

امروزه انواع متنوعی از آلاچیق شیشه ای تولید و روانه بازار شده است که هر یک برای موارد خاص کاربرد دارند برای مثال اگر بخواهیم به برخی از انواع آلاچیق شیشه های پشت بام مدرن ۲۰۲۲ اشاره کنیم می‌توان به موارد زیر پرداخت:
آلاچیق شیشه ای ساده: آلاچیق شیشه ای ساده همانطور که از نامش پیداست به نوعی آلاچیق شیشه ای پشت بام گفته می شود که در آن از انواع مختلف شیشه های ساده استفاده شده است. این محصول به دلیل دارا بودن قیمت مناسب مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است اما کیفیت چندان مناسبی ندارد.
آلاچیق شیشه ای رنگی: در برخی از موارد برای تلطیف فضا از انواع مختلف شیشه های رنگی برای آلاچیق استفاده می شود. شیشه های رنگی مورد استفاده برای آلاچیق می توانند در هر رنگی باشند برای مثال برای آرامش بیشتر افراد مختلف می توانند از شیشه های آبی رنگ برای این منظور استفاده کنند.
آلاچیق شیشه ای سکوریت: در برخی از موارد به دلیل کیفیت بالاتر شیشه های سکوریت از انواع مختلف شیشه های سکوریت برای ساخت آلاچیق استفاده می شود. این شیشه ها کاملا نشکن هستند و مقاومت بالایی در برابر موارد مختلف دارند.
آلاچیق شیشه ای سندبلاست: در برخی از موارد پشت بامی که قرار است برای نصب آلاچیق شیشه ای انتخاب شود دارای دید به سایر مکان ها است و افراد در سایر مکان ها به راحتی می‌توانند درون آلاچیق را ببینند و همین دلیل استفاده از آلاچیق شیشه ای سند بلاست در اینگونه موارد بهترین گزینه موجود است. شیشه سکوریت سندبلاست به گونه ای است که درون آلاچیق به هیچ عنوان پیدا نیست.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

هزینه اجرا و نصب آلاچیق شیشه ای مدرن

هزینه اجرا و نصب آلاچیق شیشه ای مدرن

همانطور که می‌دانید هزینه اجرا و نصب آلاچیق شیشه ای مدرن بر اساس موارد مختلفی مانند متراژ آلاچیق محاسبه می شود. به صورت کلی هرچه متراژ آلاچیق و میزان شیشه به کار رفته در آن بیشتر باشد هزینه اجرا و نصب تا حدودی افزایش پیدا می کند. علاوه بر موارد بالا موارد دیگری نیز بر هزینه نصب و اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن تاثیرگذار هستند. برای مثال اگر برای انجام کار خود از نصاب آن با تجربه و ماهر بهره بگیرید هزینه اجرا و نصب تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند اما اگر نصابی که برای اجرا و نصب انتخاب می‌شود تجربه چندان زیادی نداشته باشد معمولاً دستمزد کمتری برای کار خود دریافت می کند.
به صورت کلی در سال‌های اخیر قیمت تمام شده نصب آلاچیق تا حدود زیادی افزایش پیدا کرده است و نصابان مختلف نسبت به سال گذشته در حدود دو برابر دستمزد دریافت می‌کنند اما این موضوع با توجه به بالا بودن میزان تورم در کشور ایران کاملاً عادی است. برای پی بردن به قیمت تمام‌شده نصب و اجرای آلاچیق حتما باید نصاب محل مورد نظر برای نصب را ببیند و همچنین متراژ محل را در نظر بگیرد و سپس قیمت تمام شده دقیق برای انجام کار را به شما اعلام کند.
در صورتی که برای نصب آلاچیق شیشه ای و خرید این محصول نیاز به مشاوره های بیشتر داشتید نیز می توانید با کارشناسان فروش سازوکار صحبت کنید. کارشناسان ما به صورت تخصصی بهترین نوع آلاچیق شیشه ای را متناسب با نیاز، هزینه و مکان مورد نظر شما به شما پیشنهاد خواهند داد. همچنین وجود گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش نیز از جمله مزیت های خرید از سازوکار به شمار می آید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید