نصب اتاق شیشه ای

اتاق شیشه یکی از محصولات پر استفاده در موارد مختلف است که در اکثر موارد در مکان‌هایی مانند باغ ها، حیاط، پشت بام و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و فضایی زیبا برای استفاده برای موارد مختلف را برای فرد درست می کند. برای استفاده از اتاق شیشه ای در ابتدا باید آن را توسط نصابان ماهر به صورت کامل نصب کرد. نصب اتاق شیشه‌ای نیازمند مواد اولیه و تجهیزاتی است که نصاب حتما باید تمامی این تجهیزات را به دنبال داشته باشد. به صورت کلی باید گفت هرچه کیفیت محصولات به کار رفته در اتاق شیشه ای بالا باشد، اما نصاب این محصول ماهر نباشد کار با کیفیت خوبی در اختیار مصرف کننده قرار نخواهد گرفت. برای اطلاع از قیمت سقف شیشه ای می توانید با کارشناسان مجموعه سازوکار در ارتباط باشید.  برای کسب اطلاعات درباره بتونه دور شیشه و انواع پارتیشن شیشه ای همچون سقف شیشه ای استخر می توانید با کارشناسان مجموعه سازوکار در ارتباط باشید. 

مراحل نصب اتاق شیشه ای صفر تا صد

مراحل نصب اتاق شیشه ای صفر تا صد

در مرحله اول برای نصب اتاق شیشه ای باید محلی که قرار است اتاق شیشه ای در آن نصب شود به صورت کامل بررسی گردد. نصابی که برای این کار انتخاب شده است حتما باید محل مورد نظر برای نصب اتاق شیشه ای را به صورت کامل اندازه گیری کند و سپس میزان مواد اولیه مورد نیاز برای کار و همچنین برآوردی از قیمت را به شما ارائه دهد. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.
به صورت کلی برای نصب اتاق شیشه ای نصاب باید آنقدر ماهر باشد که میزان دقیق محصول مورد نظر را به شما بگوید؛ زیرا در صورتی که محصول اضافه بیاید نمی توان آن را به فروشنده پس داد. به همین دلیل در اکثر موارد نصابان مواد اولیه را طوری در نظر می گیرند که در حدود ۵ درصد از آنها اضافه تر بیاید.
در مرحله بعدی افرادی که قرار است در محل های مختلف از اتاق شیشه ای استفاده کنند باید تعیین کنند که آیا دوست دارند اتاق شیشه ای آنها دارای فریم باشد یا خیر؟ اگر فرد در اتاق شیشه ای فریم دار را ترجیح می دهد می تواند از انواع مختلف فری آلومینیوم، چوب، ام دی اف و غیره استفاده کند.
اگر برای ساخت اتاق شیشه ای قرار باشد از فریم استفاده شود در مرحله اول باید برای آنها فریم های مورد نیاز را نصب کرد و سپس در بین فریم ها از شیشه استفاده کرد. انواع اتاق شیشه ای که نیازی به فریم ندارند به راحتی می‌توانند بدون فریم و تنها با استفاده از شیشه نصب شوند و نصب آنها به صورت کلی راحت تر است اما در برخی از موارد ممکن است مقاومت آنها نسبت به مسائل مختلف کمتر باشد.

مراحل نصب اتاق شیشه ای

مراحل نصب اتاق شیشه ای

بعد از اینکه دیوارهای اتاق شیشه ای به صورت کامل زده شدند، برای نصب سقف اتاق شیشه ای دو انتخاب وجود دارد: ۱. برای سقف اتاق شیشه ای نیز می توان از شیشه استفاده کرد. ۲. برای سقف می توان از انواع مختلف سقف های کاذب با وزن کم استفاده نمود.
در اکثر موارد نصب سقف شیشه ای روی اتاق شیشه ای مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می دهد زیرا در مواردی که اتاق شیشه ای روی پشت بام و یا در حیاط قرار گرفته باشد، به راحتی می توان شب ها و در هنگام خواب در اتاق شیشه ای آسمان را مشاهده کرد و از زیبایی مناظر لذت برد. در مواردی که اتاق شیشه ای داخل خانه نصب می شود، مشتریان در اکثر موارد استفاده از سقف های کاذب مانند کناف را نسبت به سایر محصولات ترجیح می دهند.
بعد از زدن سقف آب بندی اتاق شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می شود آب به راحتی وارد اتاق نشود و در برابر بارش باران به صورت کامل از اتاق شیشه ای محافظت می کند. آب بندی می تواند با استفاده از محصولات مختلفی انجام شود. برای مثال برای آب بندی اتاق شیشه ای می توان از چسب آکواریوم استفاده کرد.
در مرحله آخر باید در اتاق شیشه‌ای با استفاده از یراق آلات با کیفیت نصب شود. یراق آلاتی که برای این منظور به کار برده می شود، حتماً باید به صورت کامل ضد زنگ باشد تا در برابر مواردی مانند رطوبت و بارش باران مقاومت بالایی از خود نشان دهد. بعد از اینکه در اتاق شیشه‌ای نصب شد اتاق شیشه‌ای قابل استفاده است. نصب شیشه ساختمانی باید به دقت انجام شود و نکاتی را هنگام انجام آن باید رعایت کنید.

مراحل نصب اتاق شیشه ای صفر تا صد

در مورد نصب اتاق شیشه‌ای حتماً باید به دو نکته مهم توجه کرد:
۱. نصب اتاق شیشه ای حتماً باید در روزهای آفتابی و روزهایی که امکان بارش باران وجود ندارد انجام شود. چرا در برخی از موارد برای عایق بندی اتاق شیشه‌ای از محصولاتی مانند چسب آکواریوم استفاده می شود که اگر باران در مراحل اولیه به آنها ببارد به راحتی چسب آکواریوم از بین می رود به همین دلیل باید حداقل چند روز از نصب اتاق گذشته باشد تا در هنگام بارش باران چسب آکواریوم از بین نرود.
۲. در نصب اتاق شیشه‌ای هرچند که از محصولات باکیفیت و درجه یک استفاده شده باشد، اگر نصاب ماهر نباشد کار به خوبی و درستی پیش نمی رود به همین دلیل برای نصب اتاق شیشه‌ای حتماً باید از نصابان ماهر بهره گرفته شود.
در صورتی که برای خرید این محصول نیاز به مشاوره های بیشتر داشتید نیز می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت کنید. کارشناسان ما به صورت تخصصی بهترین نوع اتاق شیشه ای را متناسب با نیاز، هزینه و مکان مورد نظر شما به شما پیشنهاد خواهند داد. همچنین وجود گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش نیز از جمله مزیت های خرید از سازوکار به شمار می آید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید