لیست تولید کنندگان پروفیل upvc در ایران

امروزه در ساخت درب و پنجره و همچنین زیباسازی نمای ساختمان، پروفیل upvc نقش مهمی ایفا می کند. بخش زیادی از تولید کنندگان پروفیل upvc به دنبال ارائه محصول با کیفیت مختلف هستند. علاوه بر این، مدل های گوناگونی را متناسب با نیاز مصرف کننده به بازار عرضه می کنند. بررسی لیست تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی نشان می دهد در چند سال اخیر به واسطه حمایت های دولت، چندین کارخانه توانسته اند روی به تولید این پروفیل بیاورند. علاوه بر اینکه برای ساخت در و پنجره دوجداره، پروفیل upvc استفاده می شود، در صنایع مختلف برای تولید سیم های برق و روکش دار، انواع شلنگ، سیستم های لوله کشی و کارت های نوار مغناطیسی نیز، می‌توانید ردی از این ماده بسیار پرکاربرد و بادوام مشاهده کنید. برخی از شرکت های تولید کننده پروفیل upvc در ایران گزینه های زیر هستند.

تولیدکنندگان upvc

شمارهکارخانه | شرکت | تولیدیشهرشرح کالا | نوع تولیدی
وین تک تهران تولیدکننده پروفیل UPVC، پروفیل های تقویتی گالوانیزه یراق آلات، ماشین آلات
فراپنجره صنعت تهران تولید درب و پنجره یو پی وی سی با پروفیل Veka آلمان و یراق آلات آلمانی
نکو ساز گیتی تهران پروفیل پنجره UPVC
(سیندژ) syndej تهران تولید کننده انواع پروفیل u.p.v.c
آریس تهران پروفیل وینتک UPVC، پروفیل پنجره وینتک سری ۶۴۰، پروفیل وینتک تک ریل، پروفیل وینتک کشویی دو ریل
اخترپلاست سپاهان (آلپر) اصفهان تولیدکننده پروفیل UPVC
بوتیا صنعت تهران تولید کننده پروفیل UPVC
تاپ پروفیل تهران تولیدکننده پروفیل ۵ حفره سری ۷۶
صنایع فناوری پلاستیک سپاهان اصفهان پروفیل های در و پنجره یو پی وی سی (سی وان)
 10 گروه صنعتی همارشتن تهران تولید پروفیل های UPVC جهت ساخت درب و پنجره
 11 نوین ساختمان صاحبقرانیه تهران تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی UPVC
12  همپار تهران پروفیل در و پنجره UPVC
13  آورتا ساری تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی
 14 کار و تجارت فربد تهران توليد پروفيل UPVC
 15 وانا وین (تکنما پی وی سی سپاهان) تهران تولیدکننده پروفیل های یو پی وی سی
16  ویس پروفیل ایرانیان (روتولند) تهران تولید کننده انواع پروفیل و پنل های دکوراتیو UPVC در طرح ها و رنگهای متنوع
17  آتاتک تهران نمایندگی فروش پروفیل های یو پی وی سی آورتا تولید کننده یراق آلات درب و پنجره در ایران
18  فن پلاست تهران تولید پروفیل UPVC، پروفیل پنجره UPVC
19  ماژول تهران تولیدکننده انواع پروفیل های یو پی وی سی
 20 میراب پروفیل (هافمن) تهران تولید کننده انواع پروفیل های UPVC
 21 ویستابست تهران تولید کننده پروفیل UPVC
22  بست ویژن تهران تولید و عرضه پروفیل UPVC
 23 سام آریا تهران تولید کننده پروفیل یوپی وی سی، تجهیزات ساختمانی، پروفیل یوپی وی سی سام اریا، پروفیل
24  استاروین تبریز اِستاروین تولیدکننده انواع درب وپنجره دوجداره پی وی سی(UPVC)، ترمال بریک(Thermal Break)، شیشه های دوجداره صنعتی
 25 پروفیل صنعت آرارات تهران تولید کننده پروفیل UPVC
26  پکاپن تهران تولید درب و پنجره‌های UPVC
27  تولیدی و صنعتی پلی کو تهران تولید کننده پروفیل های درب و پنجره UPVC
28  راسپینا تهران تولید کننده انواع درب و پنجره دو و سه جداره UPVC و Aluminum
 29 سنا وین تهران نسل جدید انواع پنجره های چند جداره
30  شرکت ۱۴۵۴ ماه نما غرب سنندج تولید درب و پنجره با بهترین پروفیل و یراق ترک و تمام تولیدات با ماشین انجام می شود

چند تولید کننده پروفیل upvc در ایران وجود دارد؟

همانگونه که عنوان کردیم، در چند سال اخیر با رشد چشمگیر کارخانه های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی مواجه شده ایم. در کشور ما خوشبختانه استقبال مناسبی از پروفیل های upvc به عمل آمده است. به همین دلیل لیست شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی را که مرور می کنیم با چندین کارخانه تولیدی بزرگ و متخصص مواجه خواهیم شد. تعداد بسیار زیادی از مجموعه های تولیدی امروزه فعالیت خود را در این حوزه انجام می دهند. بدون تردید با روندی که در پیش گرفته‌ایم، در چند سال آینده این ماده بسیار محبوب به تنهایی بازار کار تولید در و پنجره را درد خواهد گرفت.

لیست تولید کنندگان پروفیل upvc

شاید برای شما نیز جالب باشد با بزرگترین شرکت های تولید کننده پروفیل upvc در کشور آشنا شوید. بدون تردید نام برخی از این شرکت ها را در آگهی های تلویزیونی و تبلیغاتی به وفور مشاهده کرده اید. گزینه های زیر به عنوان تولید کنندگان معتبر پروفیل upvc در ایران شناخته می شوند.

پروفیل upvc ویستابست

بدون تردید هنگامی که با نام پروفیل یو پی وی سی مواجه می شوید یکی از نخستین تولیدکنندگانی که در ذهن تداعی می‌شود، شرکت ویستابست است. با توجه به بررسی‌های کارشناسی، مشخص شده که از نظر کیفیت پروفیل های upvc که در شرکت ویستابست تولید می شوند از قابلیت‌های فنی بی نظیری بهره می برند. علاوه بر این در آزمایشات مختلف مشخص شده است این شرکت بهترین پروفیل upvc را در کشور از نظر قابلیت های فنی نیز ارائه می دهد. شرکت ویستابست با ظرفیت ساخت سالانه ۱۸۰۰۰ تن پروفیل از چند خط تولید بهره‌مند است. با وجود این که قیمت پروفیل ویستابست در مقایسه با سایر شرکت ها کمی بالاتر به نظر می رسد ولی به واسطه کیفیت بی نظیری که دارد، ارزش خرید بالایی خواهد داشت.

پروفیل upvc وین تک

برای معرفی بهترین تولید کنندگان پروفیل upvc می توانیم به برند وین تک اشاره کنیم. وین تک که یک برند ترکیه ای به شمار می رود، در حدود یک دهه قبل فعالیت خود را در استان آذربایجان شرقی آغاز کرده است. نوع طراحی و ساخت پروفیل های یو پی وی سی وین تک به شکلی صورت می‌گیرد که قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی کشور را دارد. از جمله تولیدات این برند می‌توان به تولید پروفیل قاب سازی upvc، تولید پروفیل متحرک و ثابت upvc و همچنین تولید پروفیل فریم پنجره upvc اشاره کرد.

چند تولید کننده پروفیل upvc در ایران وجود دارد؟

پروفیل upvc هافمن

یکی دیگر از نام هایی که به وفور در میان لیست تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی با آن مواجه می شویم، برند هافمن است. تیم فعال در مجموعه هافمن به واسطه تجربه و تخصصی که دارند با بکارگیری مدرن ترین ماشین آلات صنعتی و دستگاه ها توانسته اند پروفیل هایی با کیفیت فوق العاده روانه‌ی بازار کنند. طراحی و ساخت پروفیل upvc هافمن به صورتی است که در مقابله با تابش مستقیم خورشید، تغییرات دمایی، آلودگی، بارش باران و رطوبت، مقاومت بسیار بالایی دارد. بررسی قیمت پروفیل upvc هافمن نشان می دهد که در مقایسه با پروفیل های وین تک و ویستابست از قیمت گذاری بهتری بهره مند شده است.

پروفیل upvc واناوین

دیگر از شرکت های تولید کننده پروفیل upvc در ایران، شرکت واناوین است. این برند توانسته است با استفاده از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه، روی به تولید پروفیل upvc بیاورد. با بررسی پروفیل های تولید شده در شرکت واناوین می توانید مشاهده کنید که یک روند صعودی را در دستور کار خود قرار داده است. با توجه به استفاده از مدرن ترین تجهیزات صنعتی و به واسطه بهره مندی از مهندسین این حوزه، شرکت واناوین به خوبی توانسته است بخش زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد.

چند تولید کننده پروفیل upvc در ایران وجود دارد؟

پروفیل upvc ماوی

اگر یک نگاه به لیست تولید کنندگان پروفیل upvc بیندازیم، در میان آن ها می توانیم برند ماوی را مشاهده کنیم. این شرکت در سال ۱۳۸۱ و زیر نظر بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده است. پروفیل های upvc تولید شده توسط ماوی برای در و پنجره های دوجداره از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بررسی پروفیل های تولید شده توسط ماوی نشان می‌دهد که از وزنی بسیار بالا بهره می برند. به همین علت به لحاظ وزن آن را با پروفیل های upvc ویستابست مقایسه می‌کنند. در عین حال از قیمت مناسب تری در مقایسه با برند ویستابست برای محصولات خود استفاده کرده است.
علاوه بر مواردی که عنوان کردیم، شرکت های تولید کننده پروفیل upvc در ایران با تعداد بالاتر هم اکنون خدمات خود را در بازار عرضه می کنند. برند سیندژ، بوتیا، ایده آل، ای بی آی (A.B.I) و واکاکرویتز می توانند در این دسته قرار گیرند.
ساز و کار یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش انواع درب و پنجره upvc و pvc است. این مجموعه برای جلب رضایت مشتری های خود و ارائه انواع درب و پنجره را با کیفیت بالا و قیمت مناسب بدون هیچ واسطه ای در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. از آن جایی که مجموعه ساز و کار خود تولید کننده این محصولات است، قیمت درب و پنجره upvc و pvc را مناسب و پایین تر از قیمت بازار در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید