درب یو پی وی سی چیست و چه تفاوتی با سایر درب ها دارد؟

برای زیباسازی نمای ساختمان استفاده از درب و پنجره های مدرن می تواند بسیار کاربردی باشد. امروزه در بخش زیادی از ساختمان های نوساز مشاهده می‌کنید که از متریال upvc برای ساخت در و پنجره استفاده شده است. بررسی ویژگی های درب upvc و مقایسه آن با سایر درب ها نشان می دهد که با نصب آن ها می‌ توانید از مزایا و ویژگی های خارق العاده درب های مدرن بهره ببرید. نوع ساخت درب یو پی وی سی به گونه‌ای است که در برابر نفوذ گرد و غبار و همچنین هدر رفت انرژی به بهترین شکل می‌تواند کیفیت خود را نشان دهد. علاوه بر این، استفاده از متریال یو پی وی سی موجب افزایش مقاومت درب و پنجره در برابر آسیب‌های فیزیکی نیز می شود.
پس از بررسی دقیق کارشناسان مشخص شده است که استفاده از درب های upvc به واسطه ساختار منحصر به فردی که دارند، می تواند برای نصب در هر شرایط اقلیمی میز مناسب باشد. این پایان کار نیست و نصب درب یو پی وی سی می تواند مزایای بیشتری در مقایسه با سایر درب ها داشته باشد. این مطلب را تا آخر بخوانید تا اطلاعات کاملی در خصوص درب های upvc بتوانید به دست آورید. همچنین لیست تولیدکنندگان upvc را می توانید در سایت آریا سازوکار مشاهده کنید.

درب upvc چیست؟

درب upvc چیست؟

برای ساخت درب و پنجره از متریال و مواد اولیه مختلفی می توانید کمک بگیرید. درب upvc با استفاده از پلیمرهای مقاوم و شبیه پلاستیک ساخته می شود. امروزه پلیمر یو پی وی سی از جمله پرکاربردترین مواد اولیه برای ساخت در و پنجره است. درب های upvc نسل جدیدی از تجهیزات مورد نیاز برای زیبا سازی نمای ساختمان نیز عنوان می‌شوند. صنعتگران به واسطه کیفیت بسیار بالایی که متریال و پروفیل upvc دارد از آن برای ساخت در و پنجره های ساختمان ها استفاده می کنند. یو پی وی سی محصولی با کیفیت و مدرن تر نسبت به پروفیل pvc است. به همین پس از رونمایی از upvc به سرعت توانست خود را جایگزین پی وی سی کند.
درب های upvc درب های دو جداره ای هستند که نسبت به درب های آلومینیومی و آهنی می‌توانند مقاومت بالاتری در برابر شرایط مختلف محیطی و شیمیایی داشته باشند. این درب ها امروزه در رنگ های بسیار متنوع و با طرح های خارق العاده تولید می شوند. مقاومت بی نظیر درب upvc موجب می‌شود که در افزایش امنیت محیط نیز بتواند بسیار موثر باشد. این درب ها به واسطه نوع ساختاری که دارند، عایقی بی‌نظیر برای حرارت و همچنین ورود و خروج گرما و سرما هستند. با نصب درب upvc می‌ توانید به صرفه جویی در مصرف برق و گاز نیز کمک کنید. این نوع درب در مواجهه با نور مستقیم آفتاب نیز هیچگونه تغییر رنگ و کیفیتی نخواهند داشت.

انواع درب upvc

انواع درب upvc

با توجه به نیاز مشتری، درب های یو پی وی سی در شکل های مختلف و با انواع طرح های خاص تولید می شوند.

  • درب تک لنگه

برای ساخت درب سرویس های بهداشتی و بالکن، درب تک لنگه upvc می تواند ایده ای مناسب شناخته شود. این نوع درب عایق های بی نظیری هستند. علاوه بر این خاصیت ضد آب بودن درب تک لنگه نیز کمک می‌کند که بتوانید از آن ها در مکان های گفته شده استفاده نمایید. درب تک لنگه با طرح های مختلف و رنگ های مورد نظر مشتری ساخته می شود. این مدل از درب ها در هر دو سمت، دستگیره دارند.

  • درب فرانسوی یا دو لنگه

یکی دیگر از انواع درب یو پی وی سی، درب های فرانسوی شناخته می شوند. این نوع درب ها برای مکان هایی که عرض بازشو بیشتری نیاز دارند گزینه ای مناسب هستند. علاوه بر این، این روزها بخش زیادی از درب های اصلی ساختمان ها با کاربری های تجاری، ورزشی، اداری و مسکونی به این شکل ساخته می شوند. این نوع درب ها برای استفاده در بیمارستان ها و درمانگاه ها نیز کاربرد دارند. در ساخت این درب ها بر روی لنگه اصلی دستگیره ها نصب می شوند. لنگه دیگر درب فرانسوی یا دو لنگه از یک ضامن برای باز و بسته کردن درب برخوردار است.
علاوه بر موارد بیان شده، درهای upvc را می توانید در مدل سرویسی انتخاب کنید. این مدل از درب ها برای سرویس های بهداشتی، رختکن و حمام بسیار مناسب هستند. در ساخت این درب ها شرایطی در نظر گرفته می شود که تنها از یک سمت و از داخل کاربر بتواند آن را قفل کند.
به لحاظ نوع ساخت نیر درب های کشویی داخلی، درب های پاکتی، و درب های پاسیو دومنظوره لولایی را نیز می توانید انتخاب کنید.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت درب شیشه ای لولایی و سایر انوع درب های شیشه ای با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

کاربرد درب upvc چیست؟

کاربرد درب upvc چیست؟

کیفیت و کاربرد بسیار بالای پروفیل upvc موجب شده است که در شرایط مختلف بتوان از آن ها بهره برد. با توجه به نوع ساخت درب یو پی وی سی می توان از آن به عنوان درب سرویس بهداشتی استفاده کرد. علاوه بر این امروزه در انواع ساختمان های تجاری و اداری نیز می‌توانید درب upvc را نصب کنید. درب های یو پی وی سی با مقاومت بسیار بالایی که دارند برای ساختمان های مسکونی نیز می توانند انتخاب شوند. این نوع درب ها به واسطه امنیت بالایی که دارند در هر مکانی قابلیت نصب شدن خواهند داشت.
امروزه برای استفاده در حیاط منازل، سرویس بهداشتی، بیمارستان و درمانگاه می توانید کاربرد این نوع درب را مشاهده کنید. با توجه به اینکه درب upvc از مقاومت بالایی برخوردار است، در هر شرایط آب و هوایی می توانید از کاربردهای آن بهره ببرید.

درب upvc با سایر درها چه تفاوتی دارد؟

درب upvc با سایر درها چه تفاوتی دارد؟

بدون تردید کیفیت فوق العاده پروفیل upvc موجب می‌شود که با نصب درب های دوجداره از این پروفیل بتوانید ویژگی ها و مزایای بیشتری در مقایسه با سایر متریال مشاهده کنید. بررسی درب upvc و مقایسه آن با سایر درب ها نشان می دهد که مقاومت بسیار بالایی با نصب این مدل از درب ها مشاهده خواهید کرد. درب یو پی وی سی عایق صوتی و گرمایی نیز است. به همین علت با نصب آن ها می توانید در مقایسه با درب های چوبی و آهنی به خوبی در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنید. درباره upvc عمر طولانی و دوام بسیار زیادی دارند.
این مدل از درب ها برای زیباسازی نمای ساختمان به بهترین شکل می توانند کیفیت خود را نشان دهند. مقاومت بالا در برابر ضربه و امکان شستشوی آسان از دیگر ویژگی های درب یو پی وی سی در مقایسه با سایر درب ها خواهند بود. این مدل از درب ها دارای چارچوب های آماده و ابعاد استاندارد هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت درب upvc و نصب آن می توانید با کارشناسان مجموعه سازوکار در ارتباط باشید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید