سقف شیشه ای برای استخر؛ راهنمای سفارش سقف شیشه ای برای استخر

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و علم مهندسی امکان استفاده از شیشه هایی که دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند در نمای ساختمان ها فراهم شده است. مهندسان و طراحان با استفاده از شیشه های مخصوص فریم دار و فریم لس برای پوشش سقف ساختمان ها و استخرها استفاده می کنند. طرح های استخر شیشه ای، فضای استخر را کاملاً جذاب می کنند و در فصل های مختلف به راحتی امکان استفاده از استخر وجود دارد. طرح ها و مدل های مختلفی برای سقف های شیشه ای در نظر گرفته می شود. یکی از انواع محبوب سقف های شیشه ای استخر، انواع متحرک آن است. در فصول گرم امکان باز کردن این سقف ها وجود دارد.

داشتن یک استخر شیشه ای علاوه بر ظاهر لوکس و مدرن آن، باعث می شود تا از نمای اطراف و طبیعت نیز لذت ببرید. اجرای پروژه های مربوط به ساخت سقف شیشه ای برای استخر دارای اهمیت بالایی است و باید شرکت هایی که این پروژه ها را اجرا می کنند، امکانات مورد نیاز برای انجام این کار را داشته باشند تا بتوانند کاری بدون نقص ارائه کنند. در وب سایت ساز و کار راهنمای سفارش سقف شیشه ای برای استخر موجود است. از طریق تماس با شماره های این شرکت می توانید اطلاعات مربوط به قیمت سقف شیشه ای استخر و سایر موارد را به دست آورید.

سقف شیشه ای استخر از جنس کدام شیشه است؟

سقف شیشه ای استخر از جنس کدام شیشه است؟

شیشه استفاده شده برای سقف شیشه های استخر از شیشه سکوریت لمینت شده است. شیشه های سکوریت با استفاده از حرارت به یکدیگر چسبیده اند. مقاومت این نوع از شیشه ها بسیار بالا است و ۵ برابر شیشه های معمولی در برابر ضربه و فشار استحکام دارند. این شیشه ها در برابر اشعه های مضر خورشید نیز مقاومت بالایی دارند. در بین دو لایه شیشه سکوریت یک لایه PVB وجود دارد و چندین برابر شیشه های معمولی مقاومت دارند. معمولاً از این نوع شیشه های لمینت برای ساخت کف آکواریوم، درب و پنجره و همچنین پوشش شیشه های استخرها استفاده می شود.

امروزه در قسمت های مختلف ساختمان و در صنایع مختلف از سقف های شیشه ای استفاده می شود. استخرها نیز یکی از قسمت های ساختمان و ویلاها هستند که برای ساخت آن ها از پوشش های شیشه ای استفاده می کنند که زیبایی خاصی را به فضای استخر می بخشد. جهت مشاهده راهنمای سفارش سقف شیشه ای برای استخر به وب سایت فروشگاهی ساز و کار مراجعه نمایید.

انواع سقف شیشه ای استخر از نظر شکل ظاهری و مزایای هرکدام

انواع سقف شیشه ای استخر از نظر شکل ظاهری و مزایای هرکدام

برای ساخت سقف شیشه ای استخر بایستی از مواد درجه یک و باکیفیت استفاده شود. طراحی منحصربه فرد پوشش سقف با توجه به محیط و شرایط ساختمان نیز باید در نظر گرفته شود. انواع مختلفی از پوشش سقف استخر وجود دارند که با توجه به بودجه فرد و همچنین محل مورد نظر انتخاب می شود. چند نمونه از انواع پوشش شیشه ای سقف استخر را برای شما عنوان می کنیم.

  • سقف گنبدی

یکی از انواع پوشش های شیشه ای سقف استخر که حالت نیم دایره دارد، سقف گنبدی است که به خاطر زیبایی و جلوه خاصی که دارد بسیار محبوب است. با استفاده از این طرح میزان زیادی از هدر رفت انرژی جلوگیری می شود و گرد و غبار و آلودگی ها نیز وارد استخر نمی شوند.

  • سقف تخت

استخرهایی که از سقف شیشه ای تخت برای پوشش آن ها استفاده می شود، معمولاً با استفاده از شیشه و آلومینیوم ساخته می شوند. استخرهایی که دارای سقف تخت هستند سریع تر آب در آن ها گرم می شود و هزینه ساخت آن ها نیز نسبت به سایر موارد کمتر است. همچنین از ورود مواد خارجی مانند شاخ و برگ درختان، گرد و خاک و آلودگی ها نیز به داخل استخر جلوگیری می کند.

  • سقف شیروانی

سقف شیروانی شامل یک پوشش شیشه ای است که به صورت مثلثی به هم وصل می شوند و دارای جلوه خاصی است. یکی از مزایای اصلی استفاده از سقف شیشه ای شیروانی این است که آب به سرعت از روی سقف می ریزد و روی آن جمع نمی شود.

 از دیگر مدل های سقف شیشه ای استخر می توان به سقف هیپ که شبیه سقف شیروانی است اشاره کرد. در این نمونه سقف از تمام اطراف دارای شیب است. این نوع سقف ها مقاومت بسیار بالایی در برابر نیروی باد دارند. سقف شیب دار نیز که تنها به یک طرف شیب دارد در استخرهای روباز استفاده می شود.

 نصب و پیاده سازی سقف های شیشه ای چگونه است؟

نصب و پیاده سازی سقف های شیشه ای چگونه است؟

نصب و پیاده سازی سقف های شیشه ای به دو صورت است. یکی با استفاده از فریم های فلزی که شیشه ها را داخل چهارچوب قرار می دهند و روش دوم به صورت اسپایدری یا عنکبوتی است که روش پیچیده تری است و هزینه های بالایی دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب و پیاده سازی سقف استخر شیشه ای می توانید به وب سایت ساز و کار مراجعه کنید نمایید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول درباره سقف شیشه ای استخر

سقف شیشه ای استخر از جنس کدام شیشه است؟

شیشه استفاده شده برای سقف شیشه های استخر از شیشه سکوریت لمینت شده است. شیشه های سکوریت با استفاده از حرارت به یکدیگر چسبیده اند. مقاومت این نوع از شیشه ها بسیار بالا است و ۵ برابر شیشه های معمولی در برابر ضربه و فشار استحکام دارند.

سقف شیشه ای برای استخر را از کجا تهیه کنیم؟

شما می توانید انواع پارتیشن را از ساز و کار تهیه کنید. تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مراحل بعدی ثبت سفارش را به کارشناسان ساز و کار بسپارید.