درب آسانسور شیشه ای

درب های آسانسور شیشه ای اغلب از جنس شیشه ساخته می شوند و می توانند در انواع تک درب، دو رب و ... باشند. نوع عملکرد درب های شیشه ای مانند سایر درب های اتوماتیک است و ضخامت های متفاوتی دارند. یکی از المان های تاثیرگذار بر قیمت آسانسور، درب آن است. مجموعه ساز و کار از معتبرترین طراحان و تولید کنندگان درب های آسانسور در انواع مختلف به شمار می رود. برای بازدید از نمونه کار ها و سفارش می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید.

جنس درب آسانسور شیشه ای از چیست؟

درب های آسانسور های شیشه ای می توانند از متریال های متفاوتی ساخته و به بازار عرضه شود. استیل و شیشه سکوریت ضخیم متداول ترین متریال هایی هستند که برای درب آسانسور در نظر گرفته می شوند. یراق آلات و قفل مورد استفاده در درب های آسانسور حتما از استیل و آهن آلات مرغوب تهیه می شوند.
شیشه های سکوریت با امنیت و ضخامت بالا می توانند مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان دهند به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان درب آسانسور به شمار می روند. یراق آلات پارتیشن شیشه ای در ساز و کار موجود است. 

درب اتوماتیک شیشه ای آسانسور

درب اتوماتیک شیشه ای آسانسور

درب های شیشه ای آسانسور نمای بسیار زیبایی را به آسانسور و فضا می دهند. این درب ها از شیشه های سکوریت با ضخامت بالا تولید می شوند و دارای امنیت بسیار بالایی هستند. در برخی از مدل ها لولا و چارچوب استفاده شده در درب ها از جنس استیل است که به مقاومت بیشتر آن کمک می کند. از مزایای درب های شیشه ای اتومات، سر و صدای کم آن ها هنگام باز و بسته شدن است.

درب اتوماتیک آسانسور شیشه ای

درب های اتوماتیک آسانسور علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر فشار، سایش و ... دارای عملکرد عالی نیز هستند این درب ها به آسان تمیز می شوند و ضخامت آن ها بسته به نوع شیشه متفاوت است. آسانسور های شیشه ای می تواند دارای درب های از جنس شیشه باشند یا نباشند. درب های اتوماتیک آسانسور های شیشه ای باید توسط شرکت های معتبر طراحی و ساخته شوند و حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.

درب لولایی شیشه ای روکش استیل

برای ساخت این نوع درب از شیشه های سکوریت و استیل های مرغوب استفاده می شود. در لته های این نوع درب از ورق های 1.5 میلی متری استفاده می شود و نصب سریع و راحتی دارند. در تمامی مراحل تولید درب لولایی شیشه ی روکش استیل از دستگاه CNC استفاده می شود. دوام درب های روکش استیل بسیار بالاست و تا سال های سال دوام خود ر حفظ می کنند. درب های لولایی نسبت به انواع دیگر دارای قیمت ارزان تری هستند. شما قبل از خرید می توانید از مشاوره های رایگان کارشناسان ساز و کار بهره ببرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید