میزهای پیشخوان همیشه در فروشگاه های مختلف محبوبیت بالایی داشته اند، به همین دلیل این محصولات در انواع بسیار متنوعی از طرح، رنگ و جنس در بازار موجود هستند. میز شیشه ای مغازه برای سوپرمارکت ها یکی از پرکاربردترین میزهای پیشخوان به شمار می رود، زیرا فروشنده با استفاده از میزهای شیشه ای امکان ارائه بهتر و بیشتر خدمات به مشتریان خود را دارد. شیشه سکوریت مغازه در امنیت مغازه نقش مهمی دارد. در واقع این مدل از میزهای پیشخوان علاوه بر نگهداری محصولات فروشگاه به عنوان ویترینی برای نمایش آن ها کاربرد دارند. در این مقاله از سازکار با ویژگی های این نوع میزها و عوامل موثر بر قیمت آن ها بیشتر آشنا می شوید، پس با ما همراه باشید.

میز پیشخوان مغازه سوپرمارکت؛ بهترین میز شیشه ای مغازه برای سوپرمارکت

جنس میز فروش سوپرمارکت بهتر است چه باشد؟

طراحی میزهای پیشخوان بر اساس فضای مورد نظر شما و متناسب با عملکرد آن ها صورت می گیرد، بنابراین این محصولات در انواع مختلفی دارای کشوها، قفسه ها و گنجه های متنوعی هستند. برای ساخت میزهای پیشخوان از متریال گوناگونی مانند شیشه، چوب، MDF، فلز، سنگ مرمر و پلاستیک استفاده می شود، اما میزهای شیشه ای پیشخوان تاثیر بیشتری در جلب اعتماد مراجعه کنندگان دارند. در واقع استفاده از یک میز شیشه ای با افزایش زیبایی محیط احترام شما را به مشتریان نشان می دهد. در قسمت های رویی و صفحات میزها می توانید از شیشه استفاده کنید. برای بخش های زیرین نیز شیشه های مات یا رنگی بهترین گزینه هستند. تنوع طراحی با شیشه نیز یکی از دلایل محبوبیت این نوع میزها به شمار می رود.

جنس میز فروش سوپرمارکت بهتر است چه باشد؟

قیمت میز فروش سوپرمارکت

به طور کلی قیمت میز شیشه ای سوپرمارکت به عوامل زیادی بستگی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • نوع طراحی میز پیشخوان و اندازه آن: هرچقدر طراحی مورد نظر شما متناسب با فضا پیچیدگی بیشتری داشته باشد، هزینه ساخت و نصب آن نیز بیشتر است. همچنین هزینه تولید میزهای شیشه ای بزرگتر نسبت به مدل های کوچکتر افزایش می یابد.
  •  متریال استفاده شده در ساخت میز پیشخوان: هرچقدر ابزار و یراق آلات بکار رفته در ساخت میز کیفیت بالاتری داشته باشند، هزینه نهایی تولید نیز بیشتر می شود.
  • نوع شیشه مورد استفاده در ساخت میز شیشه ای مغازه: کیفیت و نوع شیشه نیز در تعیین قیمت ساخت میز شیشه ای تاثیرگذار است.

قیمت میز فروش سوپرمارکت

سازوکار: طراح بهترین میز شیشه ای مغازه برای سوپرمارکت شما

میزهای شیشه ای کاربرد گسترده ای دارند. اگر شما نیز قصد راه اندازی یک سوپرمارکت را دارید، می توانید طراحی میزها و قفسه های شیشه ای خود را به ما بسپارید، چرا که شرکت سازوکار یکی از بهترین تولیدکننده های شیشه در ایران است که به طراحی اختصاصی میز شیشه ای مغازه برای سوپرمارکت ها می پردازد. لازم به ذکر است که در این مجموعه امکان ثبت سفارش میز شیشه ای مغازه در هر رنگ و طرحی از شیشه وجود دارد. شما عزیزان برای دریافت مشاوره یا ثبت سفارش خود می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید. همچنین کارشناسان ما در ساز و کار همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درباره انواع شیشه و محصولات تولیدی شرکت هستند. در واقع همکاران ما در تمام مراحل از انتخاب جنس، طرح، رنگ، محاسبه دقیق اندازه و هزینه شما را همراهی می کنند، همچنین کیفیت و ماندگاری محصولات ساز و کار به اندازه ای است که سالیان سال شما را تنها نخواهند گذاشت.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید