پروفیل نرده شیشه ای

نرده شیشه ای یکی از تجهیزات پرکاربرد در ساختمان های مدرن است که علاوه بر حفاظت از افراد، از بعد زیبایی شناسی نیز مورد توجه است. حضور این المان در فضای داخلی و برای تکمیل دکوراسیون داخلی موجب بزرگ تر به نظر آمدن مساحت فضای در اختیار می گردد. همچنین استفاده از این عنصر در تراس و بالکن تاثیر منفی در چشم انداز ساختمان نمی گذارد و وسعت دید کاربر را محدود نمی سازد. برای نصب نرده های شیشه ای از اتصالات مختلفی استفاده می شود. یکی از یراق آلات ضروری در نصب این نرده ها، پروفیل است. پروفیل ها اغلب از جنس استیل و یا آلومینیوم ساخته می شوند و در محل مورد نظر با فواصل مکانی ثابت نصب می شوند تا شیشه در داخل آن،ها قرار گرفته و ثابت شود. برای ایجاد اتصال بین پروفیل و پایه ها از بست های مخصوصی تحت عنوان بست شیشه گیر استفاده می شود. در نهایت با سوار کردن درپوش های آلومینیومی روی پایه های ذکر شده، فرآیند اجرا تکمیل می گردد.

پروفیل نرده شیشه ای

وظیفه پروفیل نرده شیشه ای چیست؟

همان طور که گفته شد، پروفیل ها یکی از یراق آلات مورد نیاز برای نصب نرده های شیشه ای محسوب می شوند که شیشه را در داخل شیار خود جای داده و موجب مهار و کنترل آن می شوند. به عبارت بهتر می توان گفت که پروفیل های نرده های شیشه ای در حقیقت نقش پایه را برای شیشه بازی می کنند و باعث ایستایی شیشه در محل مخصوص می گردند، همچنین چنانچه از پروفیل ها در بالای شیشه ها بهره گیری شود، نقش دستک را برای نرده ایفا می کند. پروفیل ها در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند و هر یک از انواع نرده های شیشه ای نیازمند پروفیل مخصوصی است که برای نصب باید تهیه گردد. ضخامت پروفیل ها نیز متغیر است و بسته به ارتفاع شیشه های مورد استفاده و موارد دیگری از این دست گزینش می شوند.

وظیفه پروفیل نرده شیشه ای چیست؟

پروفیل نرده شیشه ای از کجا بخریم؟

خرید پروفیل نرده شیشه ای به دو روش مختلف امکان پذیر است. اولین راه مراجعه حضوری به مراکز عرضه این عنصر و بررسی کالاهای موجود و انتخاب از میان آن‌ها است. این شیوه خرید اگر چه مزایایی با خود به همراه دارد، اما با سبک زندگی های امروزی در تضاد است و همخوانی ندارد. مشغله افراد در جوامع شلوغ و پرترافیک فعلی این اجازه را به افراد نمی دهد که برای تهیه تمام اقلام مورد نیاز خود به مراکز مربوطه مراجعه نمایند. با یک سرچ مختصر در اینترنت، تعداد زیادی از فعالان در زمینه تولید و فروش نرده شیشه ای به کاربر نمایش داده می شود. انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی از میان انبوه مراکز موجود، کاری سخت و پر چالش است. در این هنگام لازم است تا متقاضیان با بررسی مولفه های اطمینان بخشی نظیر نشان اعتماد الکترونیک، سطح اعتبار سایت را مورد سنجش قرار دهند. در گام بعد، بهتر است سایت هایی برای خرید انتخاب شوند که قدمت طولانی در حیطه فعالیت خود دارند. چرا که تجربه حاصل از سال ها کار و فعالیت، سبب ارائه خدمات بهتر و ارزنده تر به مشتری خواهد شد. برخی از فروشگاه های آنلاین امکان دریافت مشاوره را برای کاربران خود در نظر گرفته اند. در نتیجه افراد می توانند تنها با یک تماس و یا ارسال یک پیام، به اطلاعات تخصصی کافی در این زمینه دست بیابند و با آسودگی خاطر، خریدهای خود را انجام دهند. مجموعه ساز و کار با عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصولات و خدمات در زمینه اجرای نرده شیشه ای به مشتریان خود، همواره در پی کسب رضایت آنان بوده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید