اتاق شیشه ای باغ | پارتیشن شیشه ای باغ

شما عزیزان می توانید برای دستیابی به اطلاعات کافی درباره اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد با ساز و کار همراه شوید. با نزدیک شدن به بهار و در پی آن اهمیت وقت‌گذرانی در فضاهای بازی نظیر باغ‌ها استفاده از پارتیشن‌ شیشه‌ای باغ بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. اتاق شیشه ای باغ که با عنوان پارتیشن شیشه‌ای باغ نیز شناخته می‌شود، از محبوبیت‌ترین فضاهایی است که مالکان باغ‌ها در سال‌های اخیر برای ساخت آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند. این فضاهای محصور با دیوارهای شیشه‌ای مزیت‌های فراوانی را برای ساکنین باغ‌ها به ارمغان می‌آورند، به عنوان مثال به دلیل وزش نسیم خنک بهاری استفاده از استخر باغ‌ها در این فصل بسیار محدود می‌شود، به طوری که حتی ممکن است آب استخر را در فصل بهار خالی کنیم. با این وجود، اگر شما استخر خود را در پارتیشن شیشه ای باغ قرار دهید، تمامی اعضای خانواده می‌توانند علاوه بر آب و هوای خوش بهاری از استخر و دیگر امکانات باغ نیز بهره‌مند شوند. پارتیش شیشه ای باغ در اشکال متنوعی تولید می‌شود و این میزان از تنوع این امکان را برای شما فراهم می‌سازند که براساس طراحی فضای باغ از شیشه‌ها و قاب‌های مختلفی استفاده کنید و زیبایی باغ خود را چندین برابر کنید. پارتیشن شیشه ای اداری یکی از انواع پارتیشن شیشه ای است که بسیار پر کاربرد است. شیشه هایی که در ساخت پارتیشن شیشه ای تک جداره یا دوجداره استفاده می شوند؛ عایق صدا هستند. البته میزان عایق صدا بودن به سبت ضخامت پارتیشن شیشه ای متفاوت است.

اتاق شیشه ای باغ | پارتیشن شیشه ای باغ

پارتیشن شیشه ای باغ

طراحی سازه‌ها در چند سال اخیر دچار تحولات قابل توجهی شده است، به عنوان مثال برای تفکیک فضاها و یا افزودن فضای جدید دیگر از دیوارهای آجری و سنگی با پنجره‌های کوچک استفاده نمی‌شود و این نوع طراحی تا حدودی ناکارآمد شده است. پارتیش شیشه ای باغ به شما کمک می‌کند، میزان نور دریافتی خود را تنظیم کنید و علاوه بر این بتوانید ساعت‌های طولانی‌تری از نور طبیعی استفاده کنید. به طور کلی استفاده از لامپ‌های کم مصرف در طولانی مدت باعث آسیب دیدن بینایی انسان می‌شود، به همین دلیل در کشورهای پیشرفته توصیه می‌شود دیوارهای شیشه‌ای را جایگزین دیوارهای آجری کنند. پارتیشن شیشه ای باغ علاوه بر این‌که بسیار شیک و مدرن است، باعث کاهش مصرف برق شما و در نتیجه هزینه‌های ماهیانه شما می‌شود. پارتیشن شیشه ای باغ می‌تواند به دلیل قابلیت تنظیم نور دریافتی به عنوان گلخانه نیز مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، پارتیشن‌های شیشه ای وجود دارند که به طور خاص برای کاهش سر و صدای موجود در محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارتیشن‌ها که عایق صوتی بسیار قوی هستند برای باغ‌هایی که دارای ساکنین سالمند و یا افرادی که نیاز بیشتری به آرامش دارند به‌ شدت توصیه می‌شوند، همچنین پارتیشن شیشه ای باغ می‌تواند از شیشه‌های ضد حریق ساخته شود که امنیت فضای خصوصی شما را چندین برابر می‌کند. شما عزیزان می توانید برای سفارش و اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس و انواع پارتیشن شیشه ای فریم دار ارزان و با کیفیت با مشاورین سازوکار تماس بگیرید. نصب پارتیشن شیشه ای محاسن بسیار زیادی دارد که آن ها را برای شما شرح داده ایم.

پارتیشن شیشه ای باغ

اجزای پارتیشن شیشه ای باغ

پارتیشن‌‌های شیشه ای در حقیقت دیوارهای شیشه ای هستند که در طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند. پارتیشن شیشه باغ در دو نوع فریم دار و فریم لس اجرا می‌شوند. اجزای پارتیشن شیشه ای باغ شامل درب، دستگیره، لولا، یراق می‌شود که بر اساس نوع پارتشین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه‌ سکوریت تک جداره، شیشه‌های مات و یا سند بلاست، ساخته می‌شود. این نوع پارتیشن شیشه ای باغ با توجه به این‌که قاب ندارد فضای بیشتری را در اختیار ساکنین قرار می‌دهد. پارتیشن شیشه ای باغ فریم لس جزء مدرن‌ترین پارتیشن‌ها به شمار می‌روند و طرفداران خاص خود را دارند.
  • پارتشین شیشه ای فریم دار نسبت به مدل قبلی از اجزای بیشتری ساخته می‌شود. این نوع پارتیشن دارای فریم آلومینیومی و یا هر جنس دیگر ضد زنگ است که به عنوان قاب پارتیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن شیشه ای باغ فریم دار در دو مدل متحرک و ثابت ساخته می‌شود.
  • پارتیشن شیشه ای باغ کرکره دار نیز که یکی از رایج‌ترین پارتیشن‌ها به شمار می‌رود، براساس نوع کرکره دارای اجزای مختلفی است. پارتیشن کرکره مگنتی، پارتیشن کرکره دستی و پارتیشن کرکره برقی هر کدام دارای اجزای منحصر به فرد خود هستند.

ساز و کار با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای باغ به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده پارتیشن در ایران فعالیت می‌کند. پارتیشن شیشه ای تک جداره در سایت ساز و کار موجود است و می توانید اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کنید. اگر قصد دارید برای باغ خود اتاق شیشه ای بسازید و به دنبال یک مجری متخصص می‌گردید، همین امروز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. اجرای پارتیشن شیشه ای را بهتر است به تیم های باتجربه و کاربلدی همچون تیم آریا سازوکار بسپارید. 

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید